AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1061 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Og så???????? Normale mennesker setter vell ikke himmel og jord i bevegelse for en så uinteressant bagatell!!! Så om et firma (for å ta ett eksempel) som baserer seg på reklamer og annonsering, blir tatt i å redigere varene sine (dette er ikke første gang ff redigerer og blir tatt for det), for så å nekte, lyve og skylde på andre for redigeren, vil de ikke da miste troverdighet? Spesielt hvis kundegruppen er 15-20 år gamle jenter? Vil det ikke bli konsekvenser?Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Endret 15. august 2013 av Bond 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 12. august 2013 #1062 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Så om et firma (for å ta ett eksempel) som baserer seg på reklamer og annonsering, blir tatt i å redigere varene sine (dette er ikke første gang ff redigerer og blir tatt for det), for så å nekte, lyve og skylde på andre for redigeren, vil de ikke da miste troverdighet? Spesielt hvis kundegruppen er 15-20 år gamle jenter? Vil det ikke bli konsekvenser?Anonymous poster hash: 19be2...6b6 For det andre, så er bloggen til Karoline en blogg. Dvs hun kan skrive hva hun vil, og finne på hva hun vil. det er ingen dokumentar om hennes liv!Så om hun velger å fremstå som slankere/tykkere/lengre eller kortere er vell opp til henne??Hun har ingen forpliktelse om å fortelle dere hele sannheten. Endret 12. august 2013 av ninuska_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 12. august 2013 #1063 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Så om et firma (for å ta ett eksempel) som baserer seg på reklamer og annonsering, blir tatt i å redigere varene sine (dette er ikke første gang ff redigerer og blir tatt for det), for så å nekte, lyve og skylde på andre for redigeren, vil de ikke da miste troverdighet? Spesielt hvis kundegruppen er 15-20 år gamle jenter? Vil det ikke bli konsekvenser?Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Er varen tiltalende driter vell jeg i hva som er historien rundt!Hva slags knep selger bruker for å selge produktet er vell for meg revnende likegyldig! Endret 12. august 2013 av Jens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1064 Del Skrevet 12. august 2013 Lage planer for å ha noe å fylle dagene med??? Trodde fruen alltid var travel jeg??? Så hun må ha post it i hele huset for å se hva hun skal gjøre? Litt rart når hun har hele dagen til fri disposisjon. Sikker på mange andre kunne trent mer om de var hjemme hele dagen de og, noe MÅ man jo fylle dagene med Håper ikke babyen velter hennes `hektiske` dager over ende, for noe så må kontrollfrik har jeg aldri hørt om. Anonymous poster hash: cf5ef...056 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 12. august 2013 #1065 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) For det andre, så er bloggen til Karoline en blogg. Dvs hun kan skrive hva hun vil, og finne på hva hun vil. det er ingen dokumentar om hennes liv!Så om hun velger å fremstå som slankere/tykkere/lengre eller kortere er vell opp til henne??Hun har ingen forpliktelse om å fortelle dere hele sannheten. Ser du ikke hva dette kan gjøre med unge jenter som leser bloggen? Hun nekter for å redigere bilder, så da tror alle disse fjortisene at dette er fullt mulig å oppnå og at det er noe galt med dem hvis de ikke klarer det? Det er skummelt at hun har samvittighet til å lyve og at hun er såpass opptatt av å fremstille seg selv som perfekt. Bare si at du av og til redigerer de jævla bildene dine da!! I hennes hodet sprekker vel hele fotballfrue bobbla da Endret 12. august 2013 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1066 Del Skrevet 12. august 2013 Tipper det er full fest hos CBE og ridder LK, lesertallene hennes har økt ganske mye de siste dagene. Fra litt over 50 k til over 66 k: http://www.blogglisten.no/blogg/fotballfrue.no Mer penger i kassa! Profitt, profitt, profitt! Anonymous poster hash: ac2af...cd8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Conradine Skrevet 12. august 2013 #1067 Del Skrevet 12. august 2013 Så om et firma (for å ta ett eksempel) som baserer seg på reklamer og annonsering, blir tatt i å redigere varene sine (dette er ikke første gang ff redigerer og blir tatt for det), for så å nekte, lyve og skylde på andre for redigeren, vil de ikke da miste troverdighet? Spesielt hvis kundegruppen er 15-20 år gamle jenter? Vil det ikke bli konsekvenser?Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Unnskyld meg, men hvilken verden lever du i? Tror du virkelig ikke at Inger Lise Rypdal, Bettan, Guri Schanke, Andy Mac Dowell, Mona Grudt, og alle andre norske og utenlandske modeller som har reklamert for utallige hudprodukter har blitt redigerte? Alt er redigert på nettet ... så hvorfor lage oppstandelse av at Fotballfruen har gjort det? Dere lever i en egen drømmeverden om dere tror at alt rundt dere er ekte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 12. august 2013 #1068 Del Skrevet 12. august 2013 Ser du ikke hva dette kan gjøre med unge jenter som leser bloggen? Hun nekter for å redigere bilder, så da tror alle disse fjortisene at dette er fullt mulig å oppnå og at det er noe galt med dem hvis de ikke klarer det? Det er skummelt at hun har samvittighet til å lyve og at hun er såpass opptatt av å fremstille seg selv som perfekt. Bare si at du av og til redigerer de jævla bildene dine da!! I hennes hodet sprekker vel hele fotballfrue bobbla da Hva tror du ikke denne tråden gjør med unge jenter. De vokser opp og tror at mobbing hører barneskolen til, og så lærer de at damer på deres mødres alder driver og mobber en stakkars jente?? Er det ikke greit at vi er noen få som prøver å vise disse unge jentene at oppførselen dere driver med her ikke er normal?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1069 Del Skrevet 12. august 2013 Unnskyld meg, men hvilken verden lever du i? Tror du virkelig ikke at Inger Lise Rypdal, Bettan, Guri Schanke, Andy Mac Dowell, Mona Grudt, og alle andre norske og utenlandske modeller som har reklamert for utallige hudprodukter har blitt redigerte? Alt er redigert på nettet ... så hvorfor lage oppstandelse av at Fotballfruen har gjort det? Dere lever i en egen drømmeverden om dere tror at alt rundt dere er ekte. Jeg synes man skal kunne stille krav til noen som tjener pengene sine på å selge brunkrem til usikre fjortiser. Som for eksempel at de er ærlige, ikke outer folk som stiller kritiske spørsmål, ikke har avanse på det tjuedobbelte av hva varen koster i innkjøp osv. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Conradine Skrevet 12. august 2013 #1070 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg synes man skal kunne stille krav til noen som tjener pengene sine på å selge brunkrem til usikre fjortiser. Som for eksempel at de er ærlige, ikke outer folk som stiller kritiske spørsmål, ikke har avanse på det tjuedobbelte av hva varen koster i innkjøp osv. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Hva så? Det er foreldrenes oppgave å lære unge usikre tenåringer hva som er virkelighet og ikke. Men man må kanskje være mor selv for å vite at dette faktisk er noe man begynner med helt fra ungene er bittesmå og tror at alt de ser er slik det blir framstilt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1071 Del Skrevet 12. august 2013 Hva så? Det er foreldrenes oppgave å lære unge usikre tenåringer hva som er virkelighet og ikke. Men man må kanskje være mor selv for å vite at dette faktisk er noe man begynner med helt fra ungene er bittesmå og tror at alt de ser er slik det blir framstilt. Jeg liker å diskutere det når CBE og ridder LK driter seg ut. Hvorfor er det et større problem enn deres oppførsel? Anonymous poster hash: ac2af...cd8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 12. august 2013 #1072 Del Skrevet 12. august 2013 Hva tror du ikke denne tråden gjør med unge jenter. De vokser opp og tror at mobbing hører barneskolen til, og så lærer de at damer på deres mødres alder driver og mobber en stakkars jente?? Er det ikke greit at vi er noen få som prøver å vise disse unge jentene at oppførselen dere driver med her ikke er normal?? Du kan stryke den "dere" med en gang, det er et par husmødre som kjeder seg hjemme og kommer med unødvendige kommentarer, ja. De aller fleste som skriver her har veldig gode poeng og det er ikke mobbing. Da vet du rett og slett ikke hva mobbing går ut på. Hun er en voksen kvinne som bør innse hva hun holder på med, hadde hun vært ærlig om alt så hadde ikke denne debatten eksistert. Jeg er enig i at så å si alt innen den branjen er så fake som man får det, men da eier hun ikke samvittighet hvis hun ikke kan stå for nettopp det. Hun har vel skrevet et milelang innlegg om at bloggen er som et magasin, og er man over 20 så skjønner man at det betyr at hun pynter veldig godt på ting, dette skjønner derimot ikke de aller fleste som leser bloggen og tror dermed at det er sånn livet skal være. Når disse spørr henne rette ut så er det "men hva i all verden, jeg redigerer ikke bildene mine,livet mitt,huden og kroppen er perfekt!" DET tror jeg tærer mye på disse unge jentene som vil leve opp til det, når det i utgangspunktet er umulig. Men det vet jo ikke de. Utrolig hva penger kan gjøre med mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1073 Del Skrevet 12. august 2013 Er det ikke ganske enkelt å være positivt innstilt til mandager når man ikke har en jobb og rekke og ikke sitter fastbundet til en pult med flere deadlines? Anonymous poster hash: 95d1e...e18 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1074 Del Skrevet 12. august 2013 Er det ikke ganske enkelt å være positivt innstilt til mandager når man ikke har en jobb og rekke og ikke sitter fastbundet til en pult med flere deadlines? Anonymous poster hash: 95d1e...e18 CBE jobber jo fjorten timer hver dag, ifølge eget utsagn. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1075 Del Skrevet 12. august 2013 Er det ikke ganske enkelt å være positivt innstilt til mandager når man ikke har en jobb og rekke og ikke sitter fastbundet til en pult med flere deadlines?Anonymous poster hash: 95d1e...e18 Jo, VELDIG! Men det klarer ikke hun å forstå Anonymous poster hash: e2db1...3e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1076 Del Skrevet 12. august 2013 Hva så? Det er foreldrenes oppgave å lære unge usikre tenåringer hva som er virkelighet og ikke. Men man må kanskje være mor selv for å vite at dette faktisk er noe man begynner med helt fra ungene er bittesmå og tror at alt de ser er slik det blir framstilt. Og resten av samfunnet. Er ikke alle som har oppegående foreldre vet du. Anonymous poster hash: dc3ea...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. august 2013 #1077 Del Skrevet 12. august 2013 Ingen som reagerer på den sinnsykt lange leggen og foten der hun sitter i det skjørtet? Bruker hun str 43 i sko?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1078 Del Skrevet 12. august 2013 Ingen som reagerer på den sinnsykt lange leggen og foten der hun sitter i det skjørtet? Bruker hun str 43 i sko?? 40 Anonymous poster hash: ac2af...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1079 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Jeg vil bare påpeke at det er like viktig, kanskje til og med viktigere, å ha et skjema/arbeidsplan man følger når man jobber hjemmefra/styrer sin egen arbeidsdag som i andre jobber. Man kan faktisk forsove seg, selv om man kun jobber hjemme. Jeg forstår at det kan være vanskelig for folk som ikke har jobbet hjemmefra selv å forstå. Når man styrer sin egen arbeidsdag så er det lettere å "skal bare...." og vips så er dagen omme og man har ikke fått gjort noe produktivt. Selvfølgelig er man mer fleksibel, men det er enklere å være effektiv når man har rutiner Anonymous poster hash: 11379...6f0 Endret 15. august 2013 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1080 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg vil bare påpeke at det er like viktig, kanskje til og med viktigere, å ha et skjema/arbeidsplan man følger når man jobber hjemmefra/styrer sin egen arbeidsdag som i andre jobber. Man kan faktisk forsove seg, selv om man kun jobber hjemme. Jeg forstår at det kan være vanskelig for folk som ikke har jobbet hjemmefra selv å forstå. Når man styrer sin egen arbeidsdag så er det lettere å "skal bare...." og vips så er dagen omme og man har ikke fått gjort noe produktivt. Selvfølgelig er man mer fleksibel, men det er enklere å være effektiv når man har rutiner Anonymous poster hash: 11379...6f0 En plan for når man skal møte venner, når man skal trille tur med babyen, når man skal gå tur med hundene? Jeg har jobbet hjemmefra selv og arbeidstid var arbeidstid, men da gjorde ikke jeg som CBE og regnet inn alt av personlig stell som jobb heller. Å feste på løshår og støpe negler er altså en del av skjemaet til CBE. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg