AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1001 Del Skrevet 11. august 2013 Hun skrev tidligere at hun syns rumpa så like stor ut som magen, at hun var like stor foran som bak, kanskje derfor hun ville ha magen bittelitt større da?? Anonymous poster hash: cf5ef...056 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. august 2013 #1002 Del Skrevet 11. august 2013 Hun skrev tidligere at hun syns rumpa så like stor ut som magen, at hun var like stor foran som bak, kanskje derfor hun ville ha magen bittelitt større da??Anonymous poster hash: cf5ef...056 Da kan hun jo heller skrive det da, istedet for å blånekte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1003 Del Skrevet 11. august 2013 Her har dere forklaringen Huff.. hvordan kunne vi være så ondskapsfulle å tro at FF har gjort noe slikt selv? Fy skamme oss! Hvorfor skriver hun absolutt ikke redigert (med unntak av...) Er noe redigert så er noe redigert, og ikke absolutt med unntak av.. Anonymous poster hash: d022c...782 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1004 Del Skrevet 11. august 2013 Wow...Anonymous poster hash: c59df...7d5 Ja det er skremmende. Slankeinspirasjon.. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 11. august 2013 #1005 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Jeg pleide å forsvare Caroline før,men nå har også jeg fått nok av falskheten hennes. Caroline har ikke photoshoppet magen STØRRE som alle dere tror.. Det aller første bilde hun la ut hadde hun forminsket sin gravide mage mindre.. Dette ble tydeligvis oppdaget å hun prøvde da å rette opp feilen og magen ble enda mindre. Skjønner at det er vanskelig å se dette,men legg merke til toppen av lyktestolpen den står på rett plass å skal gå rett ned.. Ikke skrå til høyre. Ingen av bildene hun har postet viser magens egentlige størrelse. Caroline ville aldri photoshoppet seg større,såppas godt kjenner vi henne. Endret 11. august 2013 av juvelia 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1006 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg pleide å forsvare Caroline før,men nå har også jeg fått nok av falskheten hennes. Caroline har ikke photoshoppet magen STØRRE som alle dere tror.. Det aller første bilde hun la ut hadde hun forminsket sin gravide mage mindre.. Dette ble tydeligvis oppdaget å hun prøvde da å rette opp feilen og magen ble enda mindre. Skjønner at det er vanskelig å se dette,men legg merke til toppen av lyktestolpen den står på rett plass å skal gå rett ned.. Ikke skrå til høyre. Ingen av bildene hun har postet viser magens egentlige størrelse. Caroline ville aldri photoshoppet seg større,såppas godt kjenner vi henne. Ja jeg er enig med deg. Hvis man ser på blomstene, så ser man at de er på "rett" plass da magen går innover. Ikke når den blåses ut. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 11. august 2013 #1007 Del Skrevet 11. august 2013 Ja jeg er enig med deg. Hvis man ser på blomstene, så ser man at de er på "rett" plass da magen går innover. Ikke når den blåses ut.Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Det du sier her er jo at det "riktige" bildet er når magen er minst. Altså, det redigerte bildet har størst mage. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1008 Del Skrevet 11. august 2013 Herregud, jeg klarer ikke å legge (ligge? Hehe) meg. Denne såpeoperaen tar aldri slutt! Vil jo ikke gå glipp av noen sprell fra fam. Eriksen.Anonymous poster hash: 7a32a...715 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 11. august 2013 #1009 Del Skrevet 11. august 2013 Da magen ble photoshoppet mindre på det første bilde hun la ut,har hun prøvd å skjule skeive vinduskanter bak lyktestolpen. Så glem at hun photoshoppet magen større,hun har forminsket den på begge bildene..å jeg tror dette er noe hun gjør på alle bildene hun legger ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #1010 Del Skrevet 11. august 2013 Er det øynene mine det er noe feil med, eller har de lyktestolper i Skien som buer en anelse? http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC01236-3.jpg Anonymous poster hash: 83156...fc9 Her er første gang redigeringen er bemerket i tråden her - og her har hun større mage enn på -31.jpg bildet som ble lagt ut senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 11. august 2013 #1011 Del Skrevet 11. august 2013 Da magen ble photoshoppet mindre på det første bilde hun la ut,har hun prøvd å skjule skeive vinduskanter bak lyktestolpen. Så glem at hun photoshoppet magen større,hun har forminsket den på begge bildene..å jeg tror dette er noe hun gjør på alle bildene hun legger ut. På det første bildet hun la ut var magen størst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 11. august 2013 #1012 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) På det første bildet hun la ut var magen størst. Ja,men likevel ikke riktig størrelse.. Den er forminsket på begge bildene. Hun prøvde å rette opp i en dårlig photoshop-job å magen ble da enda mindre. Endret 12. august 2013 av Niennas 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg pleide å forsvare Caroline før,men nå har også jeg fått nok av falskheten hennes. Caroline har ikke photoshoppet magen STØRRE som alle dere tror.. Det aller første bilde hun la ut hadde hun forminsket sin gravide mage mindre.. Dette ble tydeligvis oppdaget å hun prøvde da å rette opp feilen og magen ble enda mindre. Skjønner at det er vanskelig å se dette,men legg merke til toppen av lyktestolpen den står på rett plass å skal gå rett ned.. Ikke skrå til høyre. Ingen av bildene hun har postet viser magens egentlige størrelse. Caroline ville aldri photoshoppet seg større,såppas godt kjenner vi henne. Du har rett! Studer gifen så ser dere. Vedder forresten på hun har forstørret rumpen, har sett den mye flatere, eller hun lager en sinnsyk bøy med ryggen. Uansett, dette er jo helt sykt.Anonymous poster hash: 2d607...8e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1014 Del Skrevet 11. august 2013 Kan kke noen som ser henne live knipse et ekte bilde da Så blir de litt som ekte superstjerner som har papparazzia i buskene... Anonymous poster hash: cf5ef...056 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 11. august 2013 #1015 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Se på bildet hun la ut først,det med den "store" magen... Man ser tydelig på lyktestolpen at magen er forminsket,å hun har duset ned vinduet bak stolpen. Vanskelig å forklare,men jeg er 100% sikker på at hun har forminsket magen på begge.. Noe som bare er trist. Endret 11. august 2013 av juvelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. august 2013 #1016 Del Skrevet 11. august 2013 Du har rett! Studer gifen så ser dere. Vedder forresten på hun har forstørret rumpen, har sett den mye flatere, eller hun lager en sinnsyk bøy med ryggen. Uansett, dette er jo helt sykt.Anonymous poster hash: 2d607...8e8 Nei, nei, nei - hun har da selvsagt ALDRI forstørret rumpestumpen, eller redigert noe bilde. Jamfør hennes egne uttalelser har hun en naturlig svai i ryggen, noe som har medført at hun måtte få sydd inn kjoler og lignende klesplagg. Og når hun poser slik som på bildet, blir selvsagt stussen noe mer fremtredende - "skuldrene bak, trekk inn magen, og skyt rumpa ut". Til og med jeg får jo den snertne stjerten når jeg gjør det - men det fungerer bare så lenge jeg står i ro. Forøvrig hadde det vært interessant å høre hva en fysioterapaut mener om denne svaien - og hvorvidt FF har en lumbal lordose eller ei. Siden fruen så gjerne deler treningsøvelsene sine med leserne, kunne jo også fagfolket muligens si om det ligger på feil trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 11. august 2013 #1017 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Orginalen er et bilde som ikke har blitt lagt ut,... Hun redigerte magen mindre og la ut bilde,så at det ikke var bra nok og redigerte den for 2. gang enda mindre. Se på hakket i lyktestolpen på begge bildene. Vinduskarmen er også dust ut. Er ok med litt photoshopping,men å gjøre en gravid mage mindre er trist! Dette tror jeg hun gjør på alle bildene hun legger ut. -------------------- Dette var et svar til spørsmålet under... --------------------- Det hadde gitt litt mening i denne galskapen, men jeg ser det fortsatt ikke. For meg virker det som bildet med størst mage er originalen. Flere hint, please?Anonymous poster hash: 3ccd4...29f Endret 11. august 2013 av juvelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1018 Del Skrevet 12. august 2013 Bildeinfo fra bildet hvor magen er størst: Bilderetning: 1 Dato og tid for siste filendring: 2013:08:11 12:12:37 Opptaksutstyr produsert av: SONY Bildeopptak gjort med modell: SLT-A65V Programvare: Adobe Photoshop CS5.1 Macintosh Eksponeringstid: 0,002 Blendertall: 1,8 Eksponeringsprogram: 1 ISO-hastighet: 100 Lukkertid: 8,96578 Blenderåpning: 1,69599 Lysstyrke: 7,29063 Eksponeringsavvik: 0 Største blenderåpning: 1,69531 Målemodus: 5 Lyskilde: 0 Blits: 16 Brennvidde: 50 Egendefinert gjengivelse: 0 Eksponeringsmodus: 1 Hvitbalanse: 0 Brennvidde i 35 mm film: 75 Motivtype: 0 Kontrast: 0 Metning: 0 Skarphet: 0 Bildeinfo hentet fra bildet hvor magen er mindre og lysstolpen rett: Bilderetning: 1 Dato og tid for siste filendring: 2013:08:11 13:49:20 Bildebeskrivelse: Opptaksutstyr produsert av: SONY Bildeopptak gjort med modell: SLT-A65V Programvare: Adobe Photoshop CS5.1 Macintosh Eksponeringstid: 0,002 Blendertall: 1,8 Eksponeringsprogram: 1 ISO-hastighet: 100 Lukkertid: 8,96578 Blenderåpning: 1,69599 Lysstyrke: 7,29063 Eksponeringsavvik: 0 Største blenderåpning: 1,69531 Målemodus: 5 Lyskilde: 0 Blits: 16 Brennvidde: 50 Egendefinert gjengivelse: 0 Eksponeringsmodus: 1 Hvitbalanse: 0 Brennvidde i 35 mm film: 75 Motivtype: 0 Kontrast: 0 Metning: 0 Skarphet: 0 Begge redigeringene er gjort i samme program på samme maskin. Så å påstå at andre har redigert bildene er nå tilbakevist. Hvor dum tror hun folk er? Bildet hvor magen er redigert større ble redigert 11 aug kl 12.12.31 bloggposten ble postet kl. 12.51 Bildet som nå ligger ute på bloggen hvor magen igjen er mindre og lyktestolpen rett ble redigert 11. aug kl. 13.49.20 altså ETTER at bloggposten ble postet. Og siden bildeegenskapene viser oss at bildet hvor magen er større ble redigert før bloggposten ble postet bertyr det at ingen andre har kunnet utføre denne oppgaven kun de som sitter med orginalfilen. Håper dette rydder opp i hven som har rett eller ei. Fotballfrue har selv redigert begge bildene. Og hun lyver. Alle kan finne ut dette på et bilde, bare høyreklikk og velg egenskaper for bildet. Anonymous poster hash: 821ef...73b Anonymous poster hash: 821ef...73b 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1019 Del Skrevet 12. august 2013 Link til bildet som lå ute først, bare sjekk egenskapene der: http://bildr.no/image/WDZhUksw.jpeg Anonymous poster hash: 821ef...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1020 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Her er bildene igjenhttp://f.cl.ly/items/0j0i2j1B1m2G0d3L2G3P/output_pxgkEn.gif Begge ble tatt rett fra serveren hennes, der bloggen ligger. Ingen skremmende, gal, forstyrret, person med fritidsproblemer har redigert bildet. Som fotballfruen selv påstod, så er serveren hennes hos TV 2 - med høy sikkerhet. Så da spør jeg, hvem av oss gale "mobbere" har kunnskap til å hacke oss inn til TV2?! Fruen og fotballfruemannen må virkelig innhente noen tekniske kunnskaper om de skal fortsette å lyve om noe så trivielt. Pøhleeease. Folk er ikke dumme.Anonymous poster hash: 3ccd4...29f Er en del av den trestammen "midt i bildet" malt hvit så den går i ett med bygget bakenfor, eller er den også photoshoppet?Ser først ut som en liten stolpe av noe slag på bakken, men en ser jo trekronen da må det jo være et tre...Anonymous poster hash: d022c...782 Endret 15. august 2013 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg