LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #981 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Dette blir for dumt. Hun har ikke redigert noen mage. Nå må folk gå litt inn i selv og slutte med konspirasjonsteorier og fantasier. . Det er en leser av bloggen hennes som går inn i lange diskusjoner med fotballfrue om overstyring og hacking av bloggen, selv når fotballfrue sier det er det samme bildet som har ligget der hele tiden. Anonymous poster hash: df2a3...df1 Endret 15. august 2013 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #982 Del Skrevet 11. august 2013 3.innlegg er lagt ut, hun har gått tur med hundene og satt lenge på data før i dag. Så gråt hun seg nesten i stykker av strekkesmerter og kunne da ikke trene :HYYYYL: Anonymous poster hash: cf5ef...056 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #983 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Dette blir for dumt. Hun har ikke redigert noen mage. Nå må folk gå litt inn i selv og slutte med konspirasjonsteorier og fantasier. . Det er en leser av bloggen hennes som går inn i lange diskusjoner med fotballfrue om overstyring og hacking av bloggen, selv når fotballfrue sier det er det samme bildet som har ligget der hele tiden.Anonymous poster hash: df2a3...df1 Fotballfrue postet selv et innlegg med dette redigerte bildet tidligere i dag, hun avslørte seg selv på facebook og bildene har i ettertid blitt lagret av andre svært oppmerksomme lesere. Det er bare å gå tilbake i tråden og se det selv, men det gidder du åpenbart ikke? Alt står i tråden og bildene lyver ikke. Anonymous poster hash: 4d333...730 Endret 15. august 2013 av Bond 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ploff Skrevet 11. august 2013 #984 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Dette blir for dumt. Hun har ikke redigert noen mage. Nå må folk gå litt inn i selv og slutte med konspirasjonsteorier og fantasier. . Det er en leser av bloggen hennes som går inn i lange diskusjoner med fotballfrue om overstyring og hacking av bloggen, selv når fotballfrue sier det er det samme bildet som har ligget der hele tiden. Anonymous poster hash: df2a3...df1 Ren løgn. Jeg satt selv og leste innlegget da hun la det ut og fikk med meg redigeringen og byttet av foto da dette ble påpekt. I tillegg, som flere andre har påpekt, det ligger på hennes egen server som kun hun har tilgang til. Endret 15. august 2013 av Bond 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #985 Del Skrevet 11. august 2013 Rettelse (det gikk litt kjapt); hun har selvsagt ikke innrømmet noe som helst selv, men når hun påstår at noen har hacket seg inn og lagt ut et redigert bilde av henne på serverern blir det hele rimelig latterlig. Det ble naturligvis også slettet, men folk har jo tydeligvis tatt vare på alt her. Anonymous poster hash: 4d333...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #986 Del Skrevet 11. august 2013 Kan noen linke til det bildet som skal være redigert? klarer ikke å finne det. Anonymous poster hash: 92a08...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #987 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Se nå her.. Det aller første bilde som ble lagt ut http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC01236-3.jpg (her er kun -3 tilføyd foran jpg) (ca side 51) Så skrev en innpå her at vedkommende hadde kommentert dette (hvor skrev ikke vedkommende noe om), og plutselig.. Dette bildet ble så byttet ut med bildet ovenfor http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC01236-31.jpg (her er det føyd til -31 foran jpg) Nå har biildet som ligger ute fått nytt filnavn.. igjen fotballfrue.no http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC01236.jpg Som jeg har nevnt tidligere - alle tre bildene ligger ute på fotballfrue.no. De er ikke lagret som og ute et eller annet sted på nett, men på hennes domene. I ettertid: autokorrektur og "lek-med-språket" Endret 11. august 2013 av LilleSnupp 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #988 Del Skrevet 11. august 2013 Jo mer jeg ser på det, jo mer ser det ut bildet der magen er størst er originalen. Stripene på skjorta er klarere f.eks. For dèt hadde jo virkelig vært bekymringsverig! Men jeg har sikkert sett meg blind på det hele nå Kan ihvertfall ikke skjønner hvorfor hun fremdeles driver å skrøner. Hun er jo "tatt", så til de grader. Anonymous poster hash: 7a32a...715 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #989 Del Skrevet 11. august 2013 Har hun slettet alt ang redigeringen/lagre som i kommentarfeltet på bloggen, eller bare jeg som ikke ser det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #990 Del Skrevet 11. august 2013 Har hun slettet alt ang redigeringen/lagre som i kommentarfeltet på bloggen, eller bare jeg som ikke ser det? Dette er de velkjent oppførsle fra CBE, alt negativt slettes vekk etterpå. Ingen spor, da kan hun lyve om at det aldri har skjedd. Så mange ganger har slike ordvekslinger forsvunnet fra bloggen, husker mange ganger at det ble spurt om Treasures, karakterer, eksamensresultater osv. Når CBE har løyet seg ferdig forsvinner gjerne hele greia. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #991 Del Skrevet 11. august 2013 Dette er de velkjent oppførsle fra CBE, alt negativt slettes vekk etterpå. Ingen spor, da kan hun lyve om at det aldri har skjedd. Så mange ganger har slike ordvekslinger forsvunnet fra bloggen, husker mange ganger at det ble spurt om Treasures, karakterer, eksamensresultater osv. Når CBE har løyet seg ferdig forsvinner gjerne hele greia. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Det kjipe for henne er at det er postet i denne tråden Anonymous poster hash: a252a...89e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #992 Del Skrevet 11. august 2013 Det kjipe for henne er at det er postet i denne tråden Anonymous poster hash: a252a...89e Det er nok bare noen skremmende mennesker som har redigert det, for så å legge det ut og hevde hun har gjort det.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #993 Del Skrevet 11. august 2013 Må si jeg er mer matt av fanskaren hennes inne på bloggen, de virkelig forguder henne og kjøper alt det hun viser frem. Hun må virkelig tjene mye penger. La merke til en ting jeg da, så gigantisk de skoene så ut....men det kan gjerne bare være vinkelen bilde ble tatt i. Men så kjedelig liv det må være og leke modell for sin egen blogg. Meget selvopptatt ja. Anonymous poster hash: cf5ef...056 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #994 Del Skrevet 11. august 2013 Her har dere beviset på at Sirkus Eriksen inspirerer til et sunnere liv.. HAHA! Dagens! Jeg støtter denne - hvem trenger snacks når du har noe godt å boltre seg på her. Anonymous poster hash: 3ccd4...29f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #995 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Her er bildene igjenhttp://f.cl.ly/items/0j0i2j1B1m2G0d3L2G3P/output_pxgkEn.gif Begge ble tatt rett fra serveren hennes, der bloggen ligger. Ingen skremmende, gal, forstyrret, person med fritidsproblemer har redigert bildet. Som fotballfruen selv påstod, så er serveren hennes hos TV 2 - med høy sikkerhet. Så da spør jeg, hvem av oss gale "mobbere" har kunnskap til å hacke oss inn til TV2?! Fruen og fotballfruemannen må virkelig innhente noen tekniske kunnskaper om de skal fortsette å lyve om noe så trivielt. Pøhleeease. Folk er ikke dumme.Anonymous poster hash: 3ccd4...29f Endret 15. august 2013 av Bond 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #996 Del Skrevet 11. august 2013 Fruen og fotballfruemannen må virkelig innhente noen tekniske kunnskaper om de skal fortsette å lyve om noe så trivielt. Pøhleeease. Folk er ikke dumme. Anonymous poster hash: 3ccd4...29f Eventuelt kan fotballfruen finpusse på sine photoshopping skills. Da blir det lettere å lyve om det i etterkant. Whatever floats your boat. Anonymous poster hash: 3ccd4...29f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #997 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Her er bildene igjenhttp://f.cl.ly/items/0j0i2j1B1m2G0d3L2G3P/output_pxgkEn.gif Begge ble tatt rett fra serveren hennes, der bloggen ligger. Ingen skremmende, gal, forstyrret, person med fritidsproblemer har redigert bildet. Som fotballfruen selv påstod, så er serveren hennes hos TV 2 - med høy sikkerhet. Så da spør jeg, hvem av oss gale "mobbere" har kunnskap til å hacke oss inn til TV2?! Fruen og fotballfruemannen må virkelig innhente noen tekniske kunnskaper om de skal fortsette å lyve om noe så trivielt. Pøhleeease. Folk er ikke dumme.Anonymous poster hash: 3ccd4...29f Er det pga fotoredigering at bildet "pumper" på magen og den ene lyktestolpen? Det skjer ikke noen andre steder i bildet, kun der.. Beklager om jeg spør om noe som har vært spurt om før..Anonymous poster hash: d022c...782 Endret 15. august 2013 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #998 Del Skrevet 11. august 2013 Er det pga fotoredigering at bildet "pumper" på magen og den ene lyktestolpen? Det skjer ikke noen andre steder i bildet, kun der.. Beklager om jeg spør om noe som har vært spurt om før.. Anonymous poster hash: d022c...782 Riktig. Hun har redigert seg til bittelitt større mage. Gudene vet hvorfor når hun ved tidligere anledninger har vært negativ til (positive) kommentarer om hennes voksende gravidmage. Anonymous poster hash: 3ccd4...29f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #999 Del Skrevet 11. august 2013 Riktig. Hun har redigert seg til bittelitt større mage. Gudene vet hvorfor når hun ved tidligere anledninger har vært negativ til (positive) kommentarer om hennes voksende gravidmage. Anonymous poster hash: 3ccd4...29f Nå fikk jeg ikke med meg bildene som skal være fjernet, men jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å redigere frem og tilbake mage og bein, nå hun i utg.pkt. ser bra ut som hun er. Håper denne babyen får henne til å slappe av etterhvert.. Anonymous poster hash: d022c...782 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 11. august 2013 #1000 Del Skrevet 11. august 2013 Dere forsto vel at jeg formulerte meg som jeg gjorde, for at FF skulle publisere spørsmålene mine? Hvis jeg hadde gått rett i angrep på henne, hadde hun aldri godkjent kommentarene. Det var derfor jeg spilte dum og lekte bekymret. Jeg visste jo at hun kom til å drite seg ut, og nå som hun har skjønt det selv også, har hun slettet hele dialogen. Bare så synd at alt sammen har "lagt" på internett, FF. Da blir det nemlig ikke borte. Sophie 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg