Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Fordi dama har løyet om histen og pisten i flerfoldige år, men ønsker å fremstå som et uskyldig offer hver eneste gang hun tas i løgn?

Bare en av mange årsaker til at folk faktisk bryr seg.

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

Jeg lyver i blant jeg også. Kanskje man skal lage en tråd om meg på KG og da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble med bare 2 innlegg i dag også ja... Søndag er jo 3-innleggsdag bedyrer hun. Sikkert litt for mye roing å ta seg av ;)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyver i blant jeg også. Kanskje man skal lage en tråd om meg på KG og da? :)

Start en blogg du, så skal jeg alltids diskutere dine løgner også. Fornøyd?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Start en blogg du, så skal jeg alltids diskutere dine løgner også. Fornøyd?

Jepp! Og du kan gjøre det samme, for jeg antar du lyver like mye som alle andre.

Poenget mitt (om du ikke skjønte det) er at man kanskje skal se på seg selv før man ser på andre. Jeg har løyet, så jeg kan ikke kaste stein på de som gjør det samme.

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig tragisk; å redigere en vakker gravidmage. Hva i alle dager er poenget?

Hvis ikke landets avisredaksjoner plukker dette opp blir jeg meget forundret.

Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, folk som leser FF sin blogg har tillit til henne, iallfall noen. De som kjøper produkt hun anbefaler tror dette er produkt hun liker. FF tjener penger på leserne sine, og på annonsørene sine, og da er det minste hun kan gjøre å behandle dem med respekt.

I stedet for å lyve kunne hun sagt at hun redigerte bildet, eller bedre, ikke lagt det ut.

Skremmende hvor mange som synes det er greit å lyve her inne...

Anonymous poster hash: fd59a...bbe

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Og du kan gjøre det samme, for jeg antar du lyver like mye som alle andre.

Poenget mitt (om du ikke skjønte det) er at man kanskje skal se på seg selv før man ser på andre. Jeg har løyet, så jeg kan ikke kaste stein på de som gjør det samme.

Det er som noen sier lengre oppe i tråden, skal man ha ett yrke som blogg med annonsører og samarbeidspartnere, er det viktig å være troverdig. Frua har blitt tatt i løgn gang etter gang, og ror det bort med kvasiunnskyldninger.

Jeg har lært at det er konsekvenser av dårlige handlinger, deriblant løgn. Og om jeg blir tatt i en hvit løgn , legger jeg meg flat og sier unnskyld. Det kalles å ta ansvar for det man har gjort.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig tragisk; å redigere en vakker gravidmage. Hva i alle dager er poenget?

Hvis ikke landets avisredaksjoner plukker dette opp blir jeg meget forundret.

Sorry, men jeg tror faktisk det skjer viktigere ting der ute i verden det er verdt å skrive om.

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

.. og da foreslår jeg at avocadoen og AB lager seg en egen tråd om det temaet. Siden det ikke er de to som tråden handler om.

Ro ned blodrykket nå ;) Må slutte å ta KG-diskusjoner så seriøst vet du :)

Vel, folk som leser FF sin blogg har tillit til henne, iallfall noen. De som kjøper produkt hun anbefaler tror dette er produkt hun liker. FF tjener penger på leserne sine, og på annonsørene sine, og da er det minste hun kan gjøre å behandle dem med respekt.

I stedet for å lyve kunne hun sagt at hun redigerte bildet, eller bedre, ikke lagt det ut.

Skremmende hvor mange som synes det er greit å lyve her inne...

Anonymous poster hash: fd59a...bbe

Jeg har også tillit til FF, og liker henne ikke mindre etter dette. Mange produkter hun reklamerer for er gode produkter. Jeg har ikke sagt det er greit å lyve, men flere bør lære seg å se sine egne feil, og om man selv lyver (som de aller fleste har gjort minst en gang i livet) så skal man ikke dømme andre som gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned blodrykket nå ;) Må slutte å ta KG-diskusjoner så seriøst vet du :)

Jeg har også tillit til FF, og liker henne ikke mindre etter dette. Mange produkter hun reklamerer for er gode produkter. Jeg har ikke sagt det er greit å lyve, men flere bør lære seg å se sine egne feil, og om man selv lyver (som de aller fleste har gjort minst en gang i livet) så skal man ikke dømme andre som gjør det samme.

Tillit til ff.. Kanskje det mest naive jeg noensinne har lest

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg tror faktisk det skjer viktigere ting der ute i verden.

Det er tross alt en grunn til at hun kan leve av bloggen sin. Sultende barn på andre siden av kloden bryr ikke norske jenter seg om. Miniskjørt, concealer og kaloritelling derimot..

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det er som noen sier lengre oppe i tråden, skal man ha ett yrke som blogg med annonsører og samarbeidspartnere, er det viktig å være troverdig. Frua har blitt tatt i løgn gang etter gang, og ror det bort med kvasiunnskyldninger.

Jeg har lært at det er konsekvenser av dårlige handlinger, deriblant løgn. Og om jeg blir tatt i en hvit løgn , legger jeg meg flat og sier unnskyld. Det kalles å ta ansvar for det man har gjort.

Ja, det er jeg helt enig i, men det er ikke vår jobb. Jeg skjønner ikke hva de som skriver stygt om henne tror de hjelper henne med. Om fotballfrue ikke klarer å legge seg flat om hun lyver, så er det hennes problem, og ingen andres.

Edit: skrivefeil.. igjen

Endret av avocadoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Tillit til ff.. Kanskje det mest naive jeg noensinne har lest

Ja, jeg vet, det er naivt å ha tillit til noen siden alle lyver av og til, men jeg vil heller være naiv og lykkelig enn å tro det verste om alle og være bitter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som et inspirasjonsmagasin føler jeg at Caroline og bloggen hennes har fremstått relativt troverdige i sin nisje - vel, ikke nå lenger. De svarene hun gir nå i kommentarfeltet på bloggen tar rett og slett kaka.

Kjenner at jeg ble litt skuffet over hvordan hun håndterte dette!

Anonymous poster hash: c5b40...d9f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg tror faktisk det skjer viktigere ting der ute i verden det er verdt å skrive om.

Tjaaaaa.... Mtp at jeg så en sak på VG tidligere i dag om at Kevin Federline skulle få barn med ny dame (eller hva det nå var, leste IKKE saken), så tror jeg kanskje ikke det..........

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tross alt en grunn til at hun kan leve av bloggen sin. Sultende barn på andre siden av kloden bryr ikke norske jenter seg om. Miniskjørt, concealer og kaloritelling derimot..

Joda, men helt ærlig så tror jeg størsteparten av den norske befolkningen gir blanke i om en rosablogger har redigert magen sin og lyver om det.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men helt ærlig så tror jeg størsteparten av den norske befolkningen gir blanke i om en rosablogger har redigert magen sin og lyver om det.

Ikke feministmafiaen ;-)

Når det er sagt så er jeg ikke direkte overrasket over at hun gjør det, det beviser bare hvilket forhold hun har til kroppsidealet, men det er da vitterlig intet nytt under solen her. Jeg lar meg ikke videre provosere, hun driter seg jo bare så til de grader ut med de svarene hun kommer med.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig tragisk; å redigere en vakker gravidmage. Hva i alle dager er poenget? Hvis ikke landets avisredaksjoner plukker dette opp blir jeg meget forundret. Anonymous poster hash: 4d333...730

Dette blir for dumt. Hun har ikke redigert noen mage. Nå må folk gå litt inn i selv og slutte med konspirasjonsteorier og fantasier. . Det er en leser av bloggen hennes som går inn i lange diskusjoner med fotballfrue om overstyring og hacking av bloggen, selv når fotballfrue sier det er det samme bildet som har ligget der hele tiden.

Anonymous poster hash: df2a3...df1

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg screenprinta begge bildene hvor man ser URL og alt. Hun skal gjerne få dem, hvis hun ønsker.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt. Hun har ikke redigert noen mage. Nå må folk gå litt inn i selv og slutte med konspirasjonsteorier og fantasier. . Det er en leser av bloggen hennes som går inn i lange diskusjoner med fotballfrue om overstyring og hacking av bloggen, selv når fotballfrue sier det er det samme bildet som har ligget der hele tiden.

Anonymous poster hash: df2a3...df1

Les tråden, det er bevist at hun lyver. For et latterlig nnlegg dette var.

Endret av Bond
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...