Ellevill Skrevet 11. august 2013 #941 Del Skrevet 11. august 2013 Chloe kommer inn og skal definere ærlige kritikere som mobbere - da ber jeg henne faktisk holde kjeft.Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Ærlige kritikere??? Ha ha ha ha! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 11. august 2013 #942 Del Skrevet 11. august 2013 Ser alle forskjellen på disse bildene bortsett fra meg? Nå sitter jeg riktignok kun på mobil, men likevel... Kan noen forstørre opp den delen av bildet det gjelder og vise forskjellen? Jeg bryr meg hverken om redigering eller whatever rundt dette, men det blir laget et voldsomt styr over noe som tydeligvis knapt ses? Det er nesten ingen forskjell 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #943 Del Skrevet 11. august 2013 Ser alle forskjellen på disse bildene bortsett fra meg? Nå sitter jeg riktignok kun på mobil, men likevel... Kan noen forstørre opp den delen av bildet det gjelder og vise forskjellen? Jeg bryr meg hverken om redigering eller whatever rundt dette, men det blir laget et voldsomt styr over noe som tydeligvis knapt ses? Det er bortforklaringene og løgnene det reageres på. Kanskje du skal lese tråden så du får med deg hva som diskuteres? Anonymous poster hash: ac2af...cd8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #944 Del Skrevet 11. august 2013 Det er nesten ingen forskjell Er det noen som har hevdet at det er et problem at hun redigerer? Nei. Det folk reagerer på er LØGNENE. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. august 2013 #945 Del Skrevet 11. august 2013 Chloe kommer inn og skal definere ærlige kritikere som mobbere - da ber jeg henne faktisk holde kjeft.Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Næmmen herregud, jeg har sagt at ETT innlegg var for slemt formulert. ETT jævla innlegg - og det var ikke ditt engang! Du kan slappe helt av. Jeg skal ikke ødelegge livsverket ditt. Pust nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 11. august 2013 #946 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Er det noen som har hevdet at det er et problem at hun redigerer? Nei. Det folk reagerer på er LØGNENE. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Hvorfor hisse seg opp over en blogger da? Jeg skjønner at hun løy om at hun ikke hadde redigert det. Stakkars dame. Edit: Skrivefeil.. begynner å bli seint på kvelden for meg Endret 11. august 2013 av avocadoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #947 Del Skrevet 11. august 2013 Næmmen herregud, jeg har sagt at ETT innlegg var for slemt formulert. ETT jævla innlegg - og det var ikke ditt engang! Du kan slappe helt av. Jeg skal ikke ødelegge livsverket ditt. Pust nå. Bekrefter dette.. ett innlegg, ikke alle! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 11. august 2013 #948 Del Skrevet 11. august 2013 Det er bortforklaringene og løgnene det reageres på. Kanskje du skal lese tråden så du får med deg hva som diskuteres?Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Ro deg ned litt, tror det er umulig å ikke få med seg hva denne hønseflokken hisser seg opp over... He he! Det er blitt gjentatt til det kjedsommelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #949 Del Skrevet 11. august 2013 Hvorfor skriver LK "Det er meg :D :D"? Skjønner de at de ikke kan lyve bort dette og finner på en historie om at det er LK som syntes så synd på dama som har fått så mange kommentarer på magen sin og derfor redigerte den pittelitt større men fikk kalde føtter og fjernet det uten at Caroline ante noen ting? Jeg er spent på hvordan de løser dette her. Anonymous poster hash: 9ea57...46f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilma2000 Skrevet 11. august 2013 #950 Del Skrevet 11. august 2013 Hvis det er patetisk å kommentere at ETT innlegg var for slemt så er jeg vel patetisk da. Forøvrig, til alle: Fint om dere blar dere tilbake tre sider før dere tenker på å hoppe på kommentarbølgen min. Virker som om flere har misforstått kraftig og tror jeg kaller alle for mobbere. Ja det var MITT innlegg du reagerte på, har ikke sett at du har klikket på noen andre. Men altså, det jeg sa var jo at hun er pen i virkeligheten og at jeg ikke skjønner hvorfor hun redigerer bildene sine så de ikke er til å kjenne igjen og i tillegg ser det grusomt ut. Hvis man legger godviljen til så er det et kompliment. Jeg vil hvertfall heller se pen ut i virkeligheten enn på redigerte bilder, men kanskje jeg er alene der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 11. august 2013 #951 Del Skrevet 11. august 2013 Vi bryr også ikke en shit om at hun har redigert bildet, vi bryr oss om at hun lyver om å ha redigert det. Slik har i alle fall jeg forstått det? Anonymous poster hash: 4fc30...cab Men hvorfor bryr du deg om at hun lyver om det da? Hvorfor gidder du å bruke energien din på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #952 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg lagret det første redigerte bildet som bokmerke tidligere i dag, og når jeg nå trykker på det kommer jeg fortsatt rett inn på bildet. Og det er fortsatt den redigerte versjonen... Anonymous poster hash: dae9d...6c9 Link bildet til henne og spør da? Godkjenner sikkert ikke det men....Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #953 Del Skrevet 11. august 2013 Men hvorfor bryr du deg om at hun lyver om det da? Hvorfor gidder du å bruke energien din på det? Aner ikke, for å være ærlig. Klikket meg tilfeldig inn på denne tråden, da den stadig titter opp i feeden. Synes godt hun kan være ærlig, men er ingen supermegabigdeal for meg dette. Anonymous poster hash: 4fc30...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #954 Del Skrevet 11. august 2013 Ser alle forskjellen på disse bildene bortsett fra meg? Nå sitter jeg riktignok kun på mobil, men likevel... Kan noen forstørre opp den delen av bildet det gjelder og vise forskjellen? Jeg bryr meg hverken om redigering eller whatever rundt dette, men det blir laget et voldsomt styr over noe som tydeligvis knapt ses? Gå noen sider tilbake og se på gif-filen laget av de 2 bildene. Den var genial!Anonymous poster hash: e2db1...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #955 Del Skrevet 11. august 2013 synes at hvis man har en stor blogg, som man tjener mye penger på, og som man har sponsorer på, så får man drive på en ordentlig måte. Det er viktig å ha troverdighet Anonymous poster hash: 12522...9e7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 11. august 2013 #956 Del Skrevet 11. august 2013 Vi bryr også ikke en shit om at hun har redigert bildet, vi bryr oss om at hun lyver om å ha redigert det. Slik har i alle fall jeg forstått det? Anonymous poster hash: 4fc30...cab "Slik har i alle fall jeg forstått det"? Er du ikke sikker på hva "vi" blir så sinna for? Du bare hiver deg med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #957 Del Skrevet 11. august 2013 165 brukere leser dette emnet. Håper noen av disse tilhører den rabiate fjortisfansen hennes, kanskje noen åpner øynene litt. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #958 Del Skrevet 11. august 2013 "Slik har i alle fall jeg forstått det"? Er du ikke sikker på hva "vi" blir så sinna for? Du bare hiver deg med? AH, who cares, da. Jeg engasjerer meg når jeg først er inne her på denne tråden, so what? Jeg er ikke spydig mot FF, men jeg synes da hun kan være ærlig dersom det stemmer at hun selv har redigert bildet. Anonymous poster hash: 4fc30...cab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #959 Del Skrevet 11. august 2013 Hadde planer om å skeie ut med masse godteri i dag siden det er siste feriedag, men det er faktisk nok godis å lese i den tråden her! For et sirkus disse 2 bloggbertene (ff og lk) er :DAnonymous poster hash: e2db1...3e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #960 Del Skrevet 11. august 2013 Hadde planer om å skeie ut med masse godteri i dag siden det er siste feriedag, men det er faktisk nok godis å lese i den tråden her! For et sirkus disse 2 bloggbertene (ff og lk) er :DAnonymous poster hash: e2db1...3e8 Her har dere beviset på at Sirkus Eriksen inspirerer til et sunnere liv.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg