Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mobbing er ukult.

Så får du heller syns at jeg er litt ukul som sier ifra.

Mesteparten av det som er skrevet her i dag er faktisk ikke mobbing. Hvis du lyver med viten og vilje må du faktisk tåle at folk påpeker det. Og nei, da er det ikke slemt å si at hun har problemer.

Du derimot, går til personangrep på flere her - lite kult.

Anonymous poster hash: fd59a...bbe

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redigerte hun magen større eller mindre?

Anonymous poster hash: f73e7...178

Større, så nektet hun for det etterpå.

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Nå ligger det bildet ute som profilbilde. Er vel bare for å vise hvor sylslank hun er som gravid i 6.mnd.....

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Jeg skal trene mye jeg også slik at jeg får like mye magemuskler som henne, for da får jeg kanskje ikke så stor mage som alle andre på grunn av magemusklene, og da er det mindre sjanse for strekkmerker :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline har på ingen måte redigert bildene sine, og det bildet som florerer på nettet nå er redigert av noen ondskapsfulle mennesker som ikke vil henne noe godt. Jeg er sjokkert over at folk er så desperate at de faktisk redigerer HENNES bilder. Det er sykt, og noen trenger tydeligvis hjelp. Caroline er et godt forbilde for både unge jenter og gravide kvinner. Hun har sunne verdier, og en av disse verdiene er at man ikke skal redigere på bilder (untatt lys og kontraster) og det ville ikke falt henne inn å redigere gravidebildene sine!!!

Anonymous poster hash: 36b54...177
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline har på ingen måte redigert bildene sine, og det bildet som florerer på nettet nå er redigert av noen ondskapsfulle mennesker som ikke vil henne noe godt. Jeg er sjokkert over at folk er så desperate at de faktisk redigerer HENNES bilder. Det er sykt, og noen trenger tydeligvis hjelp. Caroline er et godt forbilde for både unge jenter og gravide kvinner. Hun har sunne verdier, og en av disse verdiene er at man ikke skal redigere på bilder (untatt lys og kontraster) og det ville ikke falt henne inn å redigere gravidebildene sine!!!

Ren løgn. Jeg satt selv og leste innlegget da hun la det ut og fikk med meg redigeringen og byttet av foto da dette ble påpekt.

I tillegg, som flere andre har påpekt, det ligger på hennes egen server som kun hun har tilgang til.

Endret av Ploff
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ironiserer nå eller..?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesteparten av det som er skrevet her i dag er faktisk ikke mobbing. Hvis du lyver med viten og vilje må du faktisk tåle at folk påpeker det. Og nei, da er det ikke slemt å si at hun har problemer.

Du derimot, går til personangrep på flere her - lite kult.

Jeg er også enig i at mesteparten av det som er skrevet her i dag ikke er mobbing. Jeg har ikke omtalt løgn-kommentarene med et eneste ord, så jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt nevner det.

Jeg siterte ETT innlegg her som jeg syns var for slemt.

Med samme mynt:

Hvis du omtaler folk stygt med viten og vilje må du faktisk tåle at folk påpeker det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig i at mesteparten av det som er skrevet her i dag ikke er mobbing. Jeg har ikke omtalt løgn-kommentarene med et eneste ord, så jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt nevner det.

Kan du ikke overlate modereringsoppgaven til de som faktiske er moderatorere her inne?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere skriver inn et 1-tall bak 3-tallet ..236-3.jpg (altså .. 236-31.jpg) så ser dere raskt forskjellen. Begge bildene ligger som dere ser på fotballfrue.no

De andre bildene på innlegget har ingen tilleggsnummerering.. bare det omdiskuterte bildet.

Tilføyelse: Det var motsatt det var. Bildet heter nå -31.jpg. Slett 1-tallet bla bla bla.

Hei Caroline. Ser at du igjen har endret filnavnet på bildet og det nå heter

fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC01236.jpg

Du vet at alle tre bildene ligger på fotballfrue.no?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Caroline. Ser at du igjen har endret filnavnet på bildet og det nå heter

fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC01236.jpg

Du vet at alle tre bildene ligger på fotballfrue.no?

Hvorfor endrer hun? Hvorfor ikke bare slette og dermed fjerne alle spor? Går ikke det an?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke overlate modereringsoppgaven til de som faktiske er moderatorere her inne?

Nei. Foretrakk å ta det i plenum. Man kan tenke seg en halv gang om før man skriver ting som kan ha negativ påvirkningskraft, ikke bare påpeke at Frua ikke gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor endrer hun? Hvorfor ikke bare slette og dermed fjerne alle spor? Går ikke det an?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Er vel for at folk skal bli forvirra. Om du ikke har fulgt med fra starten av er det lett å tro at det var de originale bildene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri omtalt noen stygt, men jeg har påpekt faktum, at hun lyver.

Så det, så

Men så var det vel heller ikke det jeg skrev var mobbing, var det vel? ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå må vi slutte diskutere det bilde, kan vi ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagret det første redigerte bildet som bokmerke tidligere i dag, og når jeg nå trykker på det kommer jeg fortsatt rett inn på bildet. Og det er fortsatt den redigerte versjonen...

Anonymous poster hash: dae9d...6c9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bildet kan jeg ikke se noe forskjell på, så nå kan vi slutte og diskutere det bilde. Vi er alle enige om at fruen vil se minst mulig tynnest ut hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine innlegg er jo helt patetiske.

Du skal ta mobbere, sier du? LOL

Hvis det er patetisk å kommentere at ETT innlegg var for slemt så er jeg vel patetisk da.

Forøvrig, til alle: Fint om dere blar dere tilbake tre sider før dere tenker på å hoppe på kommentarbølgen min. Virker som om flere har misforstått kraftig og tror jeg kaller alle for mobbere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser alle forskjellen på disse bildene bortsett fra meg?

Nå sitter jeg riktignok kun på mobil, men likevel... Kan noen forstørre opp den delen av bildet det gjelder og vise forskjellen?

Jeg bryr meg hverken om redigering eller whatever rundt dette, men det blir laget et voldsomt styr over noe som tydeligvis knapt ses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...