AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #841 Del Skrevet 11. august 2013 Det som er trist, og det gjelder vel egentlig alle Eriksen-skandalene er at "skandalene" i seg selv ikke er verdens største, det er bortforklaringene og løgnene som gjør at folk blir irriterte og hun taper ansikt. Da hun utga oppskriftene for å være sine blant annet, og ble rasende da andre fant dem på andres blogger, unnskyldninga var med en gang "men jeg byttet ut en eller to ingredienser. Hokey, om du skriver en tekst og endrer et par småting, gjør det ikke teksten til din tekst... så dra lenger ut på landet med den." Hadde hun derimot innrømmet at ja, hun hadde funnet inspirasjon og oppgitt bloggerne, så greit nok liksom. Samme greia med den der saken hvor hun ble tatt for å prøve å selge meningene sine ved å omtale bøker, og forsvarstalen var: Åh, journalisten HATER meg, ALLE andre gjør dette... Seriøst, om hun vil bli ansett som en som kan påvirke (er jo derfor folk annonserer hos henne uansett hva hun måtte mene), bør hun også være ansvaret bevisst. Å nekte for alt og å syte som en 5-åring blir for dumt. Selv er jeg ferdig med denne bloggen for alltid nå. Greit, jeg mister underholdning, men jeg synes faktisk ikke det er underholdende lenger, når hun påstår det er noe kriminelt inni bildet er det bare synd på henne. Anonymous poster hash: fd59a...bbe 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #842 Del Skrevet 11. august 2013 Kan ikke noen screenshotte og lagre bevis for alt hun har gulpet ut av seg i dag, der hun anklager andre for å redigere HENNES bilder, samt bevis hvor man ser bildeforskjellen og adressen de ligger på? Jeg vil ha en juicy nettartikkel et sted. Anonymous poster hash: 164f3...7f4 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #843 Del Skrevet 11. august 2013 Kan ikke noen screenshotte og lagre bevis for alt hun har gulpet ut av seg i dag, der hun anklager andre for å redigere HENNES bilder, samt bevis hvor man ser bildeforskjellen og adressen de ligger på? Jeg vil ha en juicy nettartikkel et sted.Anonymous poster hash: 164f3...7f4 For du kan ikke gjøre dette selv..? Anonymous poster hash: fd59a...bbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #844 Del Skrevet 11. august 2013 Hvorfor kan hun ikke innrømme noe?? Hun er perfekt, perfekt, perfekt. Anonymous poster hash: 904de...586 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #845 Del Skrevet 11. august 2013 For du kan ikke gjøre dette selv..? Anonymous poster hash: fd59a...bbe Nei, jeg sitter bare på en liten mobil.Anonymous poster hash: 164f3...7f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 11. august 2013 #846 Del Skrevet 11. august 2013 Den bilen deres er ganske nyrik-harry. Menmen, Barbie må jo ha en Barbie-bil utenfor Barbie-huset sitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #847 Del Skrevet 11. august 2013 Den bilen deres er ganske nyrik-harry. Menmen, Barbie må jo ha en Barbie-bil utenfor Barbie-huset sitt. Du kan si mye rart om FF, men rik er hun ikke, at de har komfortabel økonomi er en annen sak. Bilen fikk hun vel i gave fra LK, men ikke overraskende at han har sånn smak Anonymous poster hash: fd59a...bbe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #848 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Hvordan kan en mamma med baby blogge mest mulig??? Hva nytt kan man blogge om 3 ganger daglig med en nyfødt?? Hellau, ikke mye privatliv der i huset da. Skal hun blogge om hvert bleieskift da, eller skal det kun gå i enda mer trening, få kroppen tilbake til syltynn skrapa etter fødsel stil, og skal hun sprade rundt i lårkorte kjoler på hjemmebane mellom amming og babybyssing?? Skjønner ingenting jeg. Hvorfor kan hun ikke slappe av? Gå i en joggedress, ugredd hår, sminkefri og heller fokusere på andre ting enn plettfri fasade???Anonymous poster hash: cf5ef...056 Endret 15. august 2013 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #849 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg synes vi som har blitt beskyldt for å være misunnelig, feite, stygge, frekke, påståelige osv osv, fortjener en saftig apology nå. Haha. Anonymous poster hash: 4fc30...cab 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #850 Del Skrevet 11. august 2013 Og så falt nivået på diskusjonen noen hakk igjen, ja. Det der, dét er mobbing. Kan vi ikke holde oss til det som faktisk er seriøst? Anonymous poster hash: 9ea57...46f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #851 Del Skrevet 11. august 2013 Hva får dere til å lage en haug med forum og diskutere et annet menneske på denne måten? Anonymous poster hash: 5c2a1...04b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ploff Skrevet 11. august 2013 #852 Del Skrevet 11. august 2013 Hva får dere til å lage en haug med forum og diskutere et annet menneske på denne måten? Anonymous poster hash: 5c2a1...04b Jeg er en feit, misunnelig taper uten eget liv. Ok? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #853 Del Skrevet 11. august 2013 Hva får dere til å lage en haug med forum og diskutere et annet menneske på denne måten? Anonymous poster hash: 5c2a1...04b Fordi mennesket du refererer til går svæææært langt for å fremstå "perfekt". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #854 Del Skrevet 11. august 2013 Fordi mennesket du refererer til går svæææært langt for å fremstå "perfekt". Så la henne gjøre det da, om det er slik det er så er vel det mest slitsomt for hennes egen del. Anonymous poster hash: 5c2a1...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #855 Del Skrevet 11. august 2013 Så la henne gjøre det da, om det er slik det er så er vel det mest slitsomt for hennes egen del. Anonymous poster hash: 5c2a1...04b Det skal jeg være enig med deg i at det må være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 11. august 2013 #856 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Jeg synes vi som har blitt beskyldt for å være misunnelig, feite, stygge, frekke, påståelige osv osv, fortjener en saftig apology nå. Haha. Anonymous poster hash: 4fc30...cab Tuller du? Endret 15. august 2013 av Bond 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Conradine Skrevet 11. august 2013 #857 Del Skrevet 11. august 2013 Er det sånn at hun har redigert magen større? I så fall så er vel ikke det så rart etter all medfarten hun har fått fordi dere mener at magen er for liten. Dere skriver som om det er begått en dødssynd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #858 Del Skrevet 11. august 2013 Er det sånn at hun har redigert magen større? I så fall så er vel ikke det så rart etter all medfarten hun har fått fordi dere mener at magen er for liten. Dere skriver som om det er begått en dødssynd Det er oppførselen i ettertid det reageres på. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #859 Del Skrevet 11. august 2013 Det jeg synes er litt artig, men også irriterende er at HVER gang noen legger fra en undersøkelse som viser noe negativt med fruens og hans kosthold, treningsvaner o.l, nå sist en undersøkelse om økning av abortfare hvis man trener 7 timer eller mer per uke, så er Lars Kristian der å mener at de undersøkelsen kan man ikke stole på. Det er alltid noe som ikke er riktig uført i forhold til undersøkelsen og forsøkspersonene. Selv doktorgrader som han er uenig, greier han å finne feil ved og mener de ikke er ikke troverdige. Det kan også være artikler som er publisert i annerkjente medisinske tidskrifter. Han vet best, alltid! Anonymous poster hash: df2a3...df1 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 11. august 2013 #860 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Det jeg synes er litt artig, men også irriterende er at HVER gang noen legger fra en undersøkelse som viser noe negativt med fruens og hans kosthold, treningsvaner o.l, nå sist en undersøkelse om økning av abortfare hvis man trener 7 timer eller mer per uke, så er Lars Kristian der å mener at de undersøkelsen kan man ikke stole på. Det er alltid noe som ikke er riktig uført i forhold til undersøkelsen og forsøkspersonene. Selv doktorgrader som han er uenig, greier han å finne feil ved og mener de ikke er ikke troverdige. Det kan også være artikler som er publisert i annerkjente medisinske tidskrifter. Han vet best, alltid!Anonymous poster hash: df2a3...df1 Du kan stille all verdens eksperter opp foran den mannen, med den grundigste og beste forskning som finnes på denne kloden, Lasse sitter likevel på fasiten. Og det er IKKE det de andre har kommet frem til. Endret 11. august 2013 av Tjukk Norris 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg