Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overrasket over at hun shaver leggene hver gang hun dusjer, altså hver bidige dag. Forstår at hun ikke vokser istedet, for da måtte hun jo gått rundt med litt hårete legger en stund.. Gud forby..!

Men rart hun ikke har fått håret permanent fjernet.

Anonymous poster hash: 54088...b1d

Voksing er vondt ! :overrasket:

Det som er mer interessant er hvor ofte denne trådens deltagere tenker på FF. Det er nok ikke så rent få ganger i løpet av en dag. Ikke bare saumfares hvert eneste nye innlegg for feil og ting man kan tenkes å irritere seg over, men mange her husker også, og referer hyppig til, enkeltsetninger og svar i FFs kommentarfelt fra over tre år tilbake!

Anonymous poster hash: 9095f...372

Kommer på at hun eksisterer når jeg ser tittelten "Fotballfrue" i feeden på KG. Som jeg er innom maks 2 ganger i uka. Sorry to skuff you!

Anonymous poster hash: bd267...9b0

Skrevet

Rart at hun har gått ned fra tre til to innlegg per dag. Lurer på om hun ender med ett innlegg per dag når barnet kommer.

Innleggsfrekvensen hennes er jo en av årsakene til at hun kapret førsteplassen i blogglista.

Anonymous poster hash: ac2af...cd8
  • Liker 1
Skrevet

Hvor ligger hun nå på blogglisten?

Synes det bildet på headeren hennes ser så anstrengt ut. Hun slapper ikke mye av der.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 2
Skrevet

De fem på toppen:

#

unike

visninger

#

1

Fotballfrue

51 065

92 501

#

2

1

sophieelise

32 509

45 081

#

3

-1

Sisteplass

23 942

33 739

#

4

Therese

21 494

29 098

#

5

Reisetips

15 419

18 769

Hadde vært litt befriende om noen andre toppet. FF har vært øverst leeeenge.

Skrevet

Må si jeg ikke skjønner fansen hennes, alt er jo på repeat og mye reklame. At de gidder å lese der hele dagen.

• Liker 4
Skrevet

Men det gjør da jeg og. Liker å ha glatte legger bare :)

Gjør det selv jeg. Men hun som har alt annet på stell, regnet jeg med hadde fjernet håret for godt, for lengst :)

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig vil hun gjerne få fram at hun har andre sider også. Hun er jo utrolig utseendefokusert, jålete og har treningmani. De som har lest bloggen kan vel ikke unngå å ha fått med seg det. Ja, hun er helt sikkert glad i dyra, familien og vennene sine og har omtanke for disse, og liker å lese bøker og lage mat. Tror allikevel 80-90 % av hennes våkentid er fokusert på antrekk, bestilling av disse, ordne i walk in closet, prøve antrekk, manikyr, pedikyr, whitning av tenner, sminke, ordne håret og ta hårkurer, innsmøring av kropp med lotion, shaving, ta bilder av seg selv og styling for

dette og ikke minst trening av kroppen og svare på komplimenter om sitt utseende fra lesere. Det er nifst hvor mye fokus det er på det ytre, og jeg tror ingen som har dette som jobb og hobby ikke blir veldig selvopptatt.

Allikevel mener hun at bloggen bare viser en bitte, bitte liten del av livet hennes....

Anonymous poster hash: df2a3...df1

det ligger mye tid og baktanke med alle bildene hun har. Bruker sikker halve dagen på planlegeg at alt skal se perfekt ut...

Jeg er overrasket over at hun shaver leggene hver gang hun dusjer, altså hver bidige dag. Forstår at hun ikke vokser istedet, for da måtte hun jo gått rundt med litt hårete legger en stund.. Gud forby..!

Men rart hun ikke har fått håret permanent fjernet.

Er vel ingen som har sponset henne enda men permanent hårfjerning, må huske at hun ikke betale verken for barberhøvler,barberskum å alt det andre hun bruker. Tenk hvor mye det hadde kostet. Hipp hurra for sponsorer....

• Liker 5
Skrevet

Gjør det selv jeg. Men hun som har alt annet på stell, regnet jeg med hadde fjernet håret for godt, for lengst :)

Aah, sånn å forstå ja :)

Skrevet

Har hun tatoverte bryn, eller ser det bare så uekte ut?

Anonymous poster hash: 95d1e...e18
  • Liker 1
Skrevet

Lurer litt på hva hun skal svare om noen kommenterer magen i dagens innlegg.

Åneeeei, det er skjørtet som er foldete, IKKE mage nei.

• Liker 2
Skrevet

Har hun tatoverte bryn, eller ser det bare så uekte ut?

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Hun tegner dem på, hun har vel laget et par innlegg om det før. Ser du på eldre fotoer av henne ser du hennes naturlige bryn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ser bare så dumt ut med så liten mage i 6.mnd

Endret av Niennas
  • Liker 1
Skrevet

Utstående føflekker kalles vorter, legen kaller ihvertfall mine vorter.

? Det er ikke det samme i det hele tatt. Jeg har noen utstående føflekker, det er absolutt ikke det samme som vorter.

Vorter kommer av en infeksjon i huden..

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 5
Annonse
Skrevet

Har de ikke brukt sånn boblelinsegreie her tro? Da blir det strukket i utkant av bildet :)

Var ikke meningen å sitere Ploff.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...