LilleSnupp Skrevet 10. august 2013 #761 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg - og mange med meg - ønsker å lese om treningsmengde. Hvis ikke du gør det, kan du droppe å lese bloggen, enkelt og greit. Jeg - og mange med meg - ønsker bla bla bla. Hvis du ikke gjør det, kan du droppe å lese tråden, enkelt og greit. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #762 Del Skrevet 10. august 2013 Så fruen i Skien i dag. Hun gikk med treningstøy på byen og så utrolig bra ut! Kjente henne først ikke igjen og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun photoshopper seg så mye:/ magen er også større i virkeligheten enn på bilder! Kjære FF: du ser bra ut uten all den photoshoppingen!!Anonymous poster hash: 53447...bfe Nettopp, hun er en illusjon. Folk skal tro hun er perfekt til enhver tid, det er det bloggen handler om. Hun kan redigere bildene sine så mye hun vil og folk tror hun er slik. Og etter fødselene, gjerne samme dag vil hun legge ut kraftig redigerte bilder av seg selv som strålende vakker og syltynn rett etter fødselen. Hun skal selge og inspirere andre, derfor fremstiller hun livet sitt som perfekt. Anonymous poster hash: cf5ef...056 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #763 Del Skrevet 10. august 2013 Utrolig bra at hun fikk kjøpt seg et par nye sko! Det trengte hun virkelig. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #764 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Nettopp, hun er en illusjon. Folk skal tro hun er perfekt til enhver tid, det er det bloggen handler om. Hun kan redigere bildene sine så mye hun vil og folk tror hun er slik. Og etter fødselene, gjerne samme dag vil hun legge ut kraftig redigerte bilder av seg selv som strålende vakker og syltynn rett etter fødselen. Hun skal selge og inspirere andre, derfor fremstiller hun livet sitt som perfekt.Anonymous poster hash: cf5ef...056 Jeg tror ikke du er så fjern som du fremstår her - men sannelig virker du helt bortkommen.Du bryr deg ikke engang om å lese hva Caroline selv skriver om bloggen og om livet sitt.Jeg som ikke er noen fast leser kan huske at hun skrev om akkurat dette.Anonymous poster hash: 4e46a...62c Endret 15. august 2013 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #765 Del Skrevet 10. august 2013 Hvor mange ganger om dagen tror dere fotballfrue tenker på ting som er relatert til enten mat, eller trening / utseende? Hele tiden? Anonymous poster hash: 32754...870 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #766 Del Skrevet 10. august 2013 Hvor mange ganger om dagen tror dere fotballfrue tenker på ting som er relatert til enten mat, eller trening / utseende? Hele tiden? Anonymous poster hash: 32754...870 Veldig mange ganger. Tror det første hun tenker på når hun våkner er mat og trening. Og dagen planlegger hun ut fra trening og mat. Hun tenker på hva hun har lyst å spise, så tenker hun på hva hun kan og ikke kan spise. Og deretter regner hun hvor mye hun må løpe om hun spiser noe som kan minne om en utskeielse. Når dagen er over, så tenker hun på hva hun har spist og om hun må trene mer i morgen for å kompensere for litt for lite trening i dag eller litt for mye mat. Anonymous poster hash: 0105d...32d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #767 Del Skrevet 10. august 2013 Veldig mange ganger. Tror det første hun tenker på når hun våkner er mat og trening. Og dagen planlegger hun ut fra trening og mat. Hun tenker på hva hun har lyst å spise, så tenker hun på hva hun kan og ikke kan spise. Og deretter regner hun hvor mye hun må løpe om hun spiser noe som kan minne om en utskeielse. Når dagen er over, så tenker hun på hva hun har spist og om hun må trene mer i morgen for å kompensere for litt for lite trening i dag eller litt for mye mat.Anonymous poster hash: 0105d...32d Det er ikke utenkelig at du er ganske nært opp mot sannheten her.. Anonymous poster hash: bc157...e99 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #768 Del Skrevet 10. august 2013 E, javel, men likevel. Jeg får mene det jeg mener, selv om hun innrømmer den er overfladisk og materialistisk så trenger hun jo ikke ha en slik blogg. Og man tror hun er slik via bloggen, fordi hun legger ut 2-3 innlegg hver dag. Ikke lett å skille reklameblogg og ekte Carolineblogg da For de som da er fra 13 års alder.... Anonymous poster hash: cf5ef...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #769 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg tror ikke du er så fjern som du fremstår her - men sannelig virker du helt bortkommen.Du bryr deg ikke engang om å lese hva Caroline selv skriver om bloggen og om livet sitt.Jeg som ikke er noen fast leser kan huske at hun skrev om akkurat dette.Når jeg søkte det opp så fant jeg kommentarene hennes: Anonymous poster hash: 4e46a...62c Selvfølgelig vil hun gjerne få fram at hun har andre sider også. Hun er jo utrolig utseendefokusert, jålete og har treningmani. De som har lest bloggen kan vel ikke unngå å ha fått med seg det. Ja, hun er helt sikkert glad i dyra, familien og vennene sine og har omtanke for disse, og liker å lese bøker og lage mat. Tror allikevel 80-90 % av hennes våkentid er fokusert på antrekk, bestilling av disse, ordne i walk in closet, prøve antrekk, manikyr, pedikyr, whitning av tenner, sminke, ordne håret og ta hårkurer, innsmøring av kropp med lotion, shaving, ta bilder av seg selv og styling for dette og ikke minst trening av kroppen og svare på komplimenter om sitt utseende fra lesere. Det er nifst hvor mye fokus det er på det ytre, og jeg tror ingen som har dette som jobb og hobby ikke blir veldig selvopptatt. Allikevel mener hun at bloggen bare viser en bitte, bitte liten del av livet hennes....Anonymous poster hash: df2a3...df1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 10. august 2013 #770 Del Skrevet 10. august 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #771 Del Skrevet 10. august 2013 Hvor mange ganger om dagen tror dere fotballfrue tenker på ting som er relatert til enten mat, eller trening / utseende? Hele tiden? Anonymous poster hash: 32754...870 Det som er mer interessant er hvor ofte denne trådens deltagere tenker på FF. Det er nok ikke så rent få ganger i løpet av en dag. Ikke bare saumfares hvert eneste nye innlegg for feil og ting man kan tenkes å irritere seg over, men mange her husker også, og referer hyppig til, enkeltsetninger og svar i FFs kommentarfelt fra over tre år tilbake! Anonymous poster hash: 9095f...372 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #772 Del Skrevet 10. august 2013 Håper ikke hun kjører bil i de høye hælene, kanskje hun byttet etter bildet ble tatt. Fine magen også, meget synllig nå ja, eller er det bare økt blodvolum som har økt litt?? Anonymous poster hash: cf5ef...056 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #773 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg er overrasket over at hun shaver leggene hver gang hun dusjer, altså hver bidige dag. Forstår at hun ikke vokser istedet, for da måtte hun jo gått rundt med litt hårete legger en stund.. Gud forby..! Men rart hun ikke har fått håret permanent fjernet. Anonymous poster hash: 54088...b1d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #774 Del Skrevet 10. august 2013 Håper ikke hun kjører bil i de høye hælene, kanskje hun byttet etter bildet ble tatt. Fine magen også, meget synllig nå ja, eller er det bare økt blodvolum som har økt litt?? Anonymous poster hash: cf5ef...056 Huff. Det håper ikke jeg heller. Da klarer hun verken bremse også feilparkerer hun hele tiden. Hun kan vel ikke klare å ligge i riktig fil hvis hun kjører i de helene der? Anonymous poster hash: b67f0...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 10. august 2013 #775 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg er overrasket over at hun shaver leggene hver gang hun dusjer, altså hver bidige dag. Forstår at hun ikke vokser istedet, for da måtte hun jo gått rundt med litt hårete legger en stund.. Gud forby..! Men rart hun ikke har fått håret permanent fjernet. Anonymous poster hash: 54088...b1d Men det gjør da jeg og. Liker å ha glatte legger bare 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #776 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg er overrasket over at hun shaver leggene hver gang hun dusjer, altså hver bidige dag. Forstår at hun ikke vokser istedet, for da måtte hun jo gått rundt med litt hårete legger en stund.. Gud forby..! Men rart hun ikke har fått håret permanent fjernet. Anonymous poster hash: 54088...b1d jeg antar at det ikke går i hennes tilfelle siden hun barberer de hver dag. jeg vet at de som føler de må barbere leggene hver dag har rufsete legger med masse hår på leggene sine sånn at de prøver iherdig hardt å barbere dem, uten hell dog. Anonymous poster hash: b67f0...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #777 Del Skrevet 10. august 2013 Du vil ha flat mage og være trent, sier du? Joda, da må du kanskje begynne med å lette på rompa og trene - og ta en titt på kostholdet. Anonymous poster hash: 4e46a...62c What? Vansker med å lese? Jeg skrev at jeg HAR veltrent, stram og nydelig kropp, med flat mage. Derfor vil jeg ikke bli gravid. Caroline er sikkert like glad i sin kropp som jeg er i min, derfor skjønner jeg ikke hvorfor hun blir gravid. Kroppen endrer seg enten hun vil det eller ei, skjønner ikke hvorfor hun forsøker å skjule det. Beklager om du trodde jeg var en av disse tjukke, fæle, utrente og misunnelige;) Det finnes faktisk attraktive mennesker som ser bedre ut enn Caroline som misliker henne. Spesielt mannen hennes, av åpenbare grunner! Anonymous poster hash: eca3c...0ce 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #778 Del Skrevet 10. august 2013 http://zenazuza.blogg.no/1375970765_fotballfrue_og_bloggm.html Innlegg om Fotballfrue Anonymous poster hash: c2898...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #779 Del Skrevet 10. august 2013 http://zenazuza.blogg.no/1375970765_fotballfrue_og_bloggm.html Innlegg om Fotballfrue Anonymous poster hash: c2898...777 Ja, stakkars FF. Alle er så ekle! Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 11. august 2013 #780 Del Skrevet 11. august 2013 Huff. Det håper ikke jeg heller. Da klarer hun verken bremse også feilparkerer hun hele tiden. Hun kan vel ikke klare å ligge i riktig fil hvis hun kjører i de helene der? FF kjører automat. Da går det fint å kjøre i høye heler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg