Gjest Annika Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Samboeren min lurer på hva jeg ønsker meg til jul/bursdag osv. Og jeg syns det er så vanskelig å svare på, fordi jeg ønsker meg bare dyre ting som marc jacobs veske, lv veske, woolrich dunkåpe, marc jacobs klokke diamantøredobber osv. Dette er ikke gaver jeg forventer å få, men ting jeg ønsker meg og vil kjøpe selv, fordi jeg syns det er for dyrt med gaver fra 2000-5000. Men jeg vil ikke finne på ting jeg ønsker meg heller, kan jeg si at jeg ønsker med penger for å kjøpe MBMJ klokke feks? Da får han ikke presset på seg om at han må bruke så og så mye penger, samtidig kan han velge hvor mye han vil gi? Hvor mye er det vanlig å gi i julegaver/bursdagsgaver? Når du kommer med dine ønsker, hvilken prisklasse ligger du deg på? Tør du feks si at du ønsker deg noe til 2000?
Gjest Chloe87 Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Selv gir jeg gjerne en gave til 3000 til samboeren, men jeg forventer ikke at han skal bruke like mye. Jeg tør ikke å si at jeg ønsker meg rådyre ting, det kan jeg uansett kjøpe selv. Det jeg har sagt til han er at jeg ønsker meg et flott smykkeskrin, de ligger på ca 600 - 800 kr, det syntes jeg er mer enn nok.
Hecubaa Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Si hva du ønsker deg og legg til at du veit det er dyrt og at delfinansiering i form av gavekort også er velkomment
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 (endret) Til min mann kan jeg komme meg forslag som koster rundt tusenlappen. Til mine foreldre og resten av familien kommer jeg med rimeligere ønsker/forslag. Må kanskje legge til at verken jeg eller min bedre halvdel kommer fra familier der merkeklær har vært noe viktig. Endret 27. august 2013 av Mrs. Random Nick
MissStiles Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Jeg pleier som regel ikke å kjøpe bursdags-/julegave mer enn 1000-1500kr. Vi snakker sammen om hvor mye vi skal gi hverandre til jul. Også er vi flinke til å gi hverandre tips om gaveønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå