AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 På mandager trener jeg to timer om kvelden, fra kl 20-22, og er hjemme ca 22.15. Ganske hard treningsøkt. Hva kan være lurt å spise etterpå? Problemet er at jeg ikke liker å spise så seint om kvelden, bruker å legge meg i 23-tida, men samtidig så bør jeg jo fylle opp kroppen med et eller annet etter ei hard treningsøkt.. Noen forslag? Holder det f.eks med en skyr og et hardkokt egg? I går spiste jeg ingenting, og var skikkelig supersulten i morges. Anonymous poster hash: 235ab...b98
Gjest Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 (endret) Hei, Hvis du ikke liker å spise på kveldstid, holder det med en skyr og egg som du sier. Det er jo proteinrikt og passende for kroppen etter en hard treningsøkt. Litt langsomme karbohydrater kan også være bra, grovbrød/knekkebrød med proteinrikt pålegg f.eks. Og så har vi jo melk - det beste. Bare pass på å spise godt i løpet av dagen, og spesielt et par timer i forkant av treningen. Endret 27. august 2013 av sunglasses
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå