Gå til innhold

Hvordan vet du at du er best i senga med din partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min partner har hatt maaaange elskere før min tid. Jeg er i tillegg en del eldre enn han og føler at jeg kanskje ikke strekker til.

Tidligere "ligg" han har hatt er av meget attraktive jenter som er fast både her og der.

Unge jenter..

Så her er jeg da, en del år eldre og aldeles ikke like fast i fisken som en 19'åring.

Tenker ofte at han fantaserer om sine tidligere partnere. Altså rent sexuelt..

Han sier jeg er best og fantastisk, men vet ikke helt om jeg tror på han.

Noen i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 0869c...237
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm....? Usikkerhet rundt noe? Lite bekreftelse for noe og gjerne?

Hari kke vært noe lignende nei. Henne jeg "holder på med" nå er utelukkende den bedte jeg har hatt, selv om hun ikke ser ut som en 19 åring lengre. Ikke tenner jeg på hva jeg anser som barnerov heller så henne passer meg utmerket på mange måter.

Vel. Kunne ha passet meg, heter det gjerne.

Anonymous poster hash: 47cfa...34a

Skrevet

Nyt det du har, istedetfor å dvele så mye ved det som var.

Skrevet

Nyter det jeg har, men tankene kommer alikevell desverre.

Anonymous poster hash: 0869c...237
Gjest Awzm me
Skrevet

Du får tenke på det sånn at en eldre kvinne har ofte mer erfaring i sengen enn ei på nitten. Og det liker de fleste guttene.

Mange unge jenter blir til at de bare ligger der.

Om du har erfaring, så er det bare å få opp selvtilliten, så vil ha digge det. Noe jeg tror han allerede gjør ;)

Skrevet

Det viktigste er, etter min erfaring,kjemien når det gjelder kvaliteten på sexen. Ikke tenk på om du ikke er like fast i fisken som en 19-åring, for det har ikke så mye å si når man har kommet til senga. Vær deg selv, slipp deg løs, vær aktiv og nyt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes en eneste centimeter på min kropp som kan defineres som "fast i fisken". Jeg er over dobbelt så gammel som en 19-åring. Jeg har en forhistorie med mye usikkerhet ang kropp og sexualitet som har hengt over meg lenge. Men så traff jeg mannen min, vi har vært gift i 6 år nå.

Med ham så fulgte det ro, selvtillit, gjensidig respekt,tillit og elsk.

Og det resulterte i at jeg turte å slippe meg løs, være meg selv og tørre å utforske.

Jeg vet at jeg er hans "beste" - ikke bare fordi han selv har fortalt dette, men også fordi han hadde sine vedheng da han traff meg - som vi sammen har løsna på og leika videre med.

I tillegg skjønner jeg såppass, at når mannen får ståpikk bare han tar meg på låret - selv om jeg har dassa rundt i joggebukse og slafsegenser - så vet jeg at han mener det.

Heldig jeg. Og han.

Anonymous poster hash: 01bb2...780
Skrevet

Selv om man er den som nå er sammen med mannen man er, gjør vel ikke det i seg selv til den beste elskeren..? La oss si mannen har hatt sex med 50 stk før deg, som min har, da er sannsynligheten liten for at jeg er best i senga..det har jeg faktisk svært lite tro på. Det finnes mange før meg som var penere og sikkert mye mer "spretten" i senga enn meg.

Skrevet

Det finnes mange ting her i livet som er myyyye viktigere enn å være god i senga. Tro meg :)

Skrevet

Jag vet det, för han har sagt det. En vuxen man som aldrig fått en lå-å-å-å-ng orgasm efter flera års förhållande med flera olika tjejer. Förstår det inte, det är ju lätt som en plätt. Den första gången så var han "helt borta" i tre timmar efteråt. Men så är ju han den bästa jag har haft också, så antar att det går bägge vägar.

Ts, om du tycker han är duktig på det han gör och tycker om era stunder extra mycket, så är det antagligen tvärtom också. Sexupplevelser går bägge vägar, det vore väldigt konstig om den ena njöt otroligt mycket medan den andra inte tyckte om det alls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...