Vala Skrevet 10. juni 2002 #1 Del Skrevet 10. juni 2002 Er det lov å ha en sånn side oppe? Jeg blir bare så provosert..grrr.. Skjønner jo at det bare er en drittunge som har laget den, men likevel.. Tja, vil vil i hvert fall ikke ha den på KG, Vala. Tusenfryd - moderator 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-06-10 14:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juni 2002 #2 Del Skrevet 10. juni 2002 Den eller de personenen som har laget dette er idioter med lav selvfølelese og/ eller mennesker gørr dårlige holdninger. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. juni 2002 #3 Del Skrevet 10. juni 2002 Tusenfryd, nå ble jeg nysgjerrig hva slettet du nå? Kan du sende meg linken i en personlig melding slik at jeg får sett den 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juni 2002 #4 Del Skrevet 10. juni 2002 Slettet er slettet - spist er spist - sorry Kristian.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 10. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 10. juni 2002 Ojda, beklager Tusenfryd! Handler litt for raskt når jeg er provosert! haha Tenkte ikke på at man ikke skulle legge ut linker her i farten.. Da er det jo heller ingen vits å diskutere siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juni 2002 #6 Del Skrevet 10. juni 2002 Du får gjerne legge ut linker, Vala - men helst med et annet innhold... skjønner...? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 10. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 10. juni 2002 Jupp! Message Taken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå