Gå til innhold

Hva er din NAV historie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Se hva de gjorde mot en: 

Svaret kommer kjapt hos nordlendingen Per Arne Zachariassen i Hammerfest. Telefonen har ringt jevnt hos 33-åringen etter at han onsdag la ut et bilde på Facebook av brevet han mottok fra Nav.

Der blir det slått fast at han er gravid - med termin 31. desember 2020.

En gravid mann som skal føde et barn om 2 år. :hoho: 

Dagens! Godt han tok det med humør. Hvor lavt klarer NAV å synke egentlig? 

Anonymkode: ee466...9b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Svartfugl skrev:

Da venter jeg fortsatt spent på kilden din. "Det stod i en avis" holder ikke. Din påstand, ditt ansvar å dokumentere. Ellers kan jeg ikke ta deg på alvor.

Les innleggene til ee466...9b4 da. Det er ganske åpenbart at h*n "mangler noe" så tror ikke akkurat at du kan forvente noe svar.

Anonymkode: 2c1f3...50b

Skrevet
På 25.1.2018 den 0.58, AnonymBruker skrev:

Les innleggene til ee466...9b4 da. Det er ganske åpenbart at h*n "mangler noe" så tror ikke akkurat at du kan forvente noe svar.

Anonymkode: 2c1f3...50b

Saklig. Som vanlig. Må være noe dårlig selvtillit ute og går som ikke evner å svare mennesker annet enn det der. :kvalm: 

Det sto forresten i VG at en person hadde opplevd det. At de hadde nektet å utbetale pengene hans fordi en mann liksom var gravid. Ser man hvor inkompetente de er. Tror ikke den personen besto eksamen en gang på den sosionom-høyskolen. :ler: 

Skrevet

Når jeg fikk mitt første barn, fikk jeg brev fra NAV om at jeg måtte ta med barn og barnefar på et NAV-kontor for bekreftelse av farsskap. 

I slutten av brevet sto det at hvis ikke gjorde dette innen 2 uker, ble det rettsak og DNA-test for bekreftelse.

Når vi så kom på NAV-kontoret og pratet med en saksbehandler, skjønte de ingenting. 

De kunne ikke forstå hvorfor vi hadde fått et slikt brev, og de var heller ikke klar over at de sendte ut slike brev! De hadde jo papirer fra sykehuset som bekreftet farsskapet, så de skjønte ikke hva vi hadde der å gjøre.

Fikk beskjed om å glemme hele greia. 

2 år etterpå skjedde det igjen når vi fikk barn nummer 2.. 

Anonymkode: 28a3f...093

• Liker 1
Skrevet
På 24.1.2018 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Leser ikke det for det kommet fra de som bare vil rettferdiggjøre dette. I basisbeløpet så blir det lagt til pluss pluss og pluss. Men nå orker ikke prate om de der egentlig fordi det er så boring. 

Nei, du orker ikke å prate om det fordi du ikke orker å diskutere saklig og forholde deg til fakta. Hvem er "de" oppi dette, egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...