Gå til innhold

Hvordan OPPDAGA du at han/hun var UTRO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennina mi fikk i går beskjeden av sine svigerforeldre. Den er trist! :(

Hvordan oppdaga du det?

Anonymous poster hash: e8e15...45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk inn på rommet der han drev på med venninna mi.

Anonymous poster hash: f6e54...88b
Skrevet

Jeg kjente magefølelsen poke meg og si "hoi - våkn opp" :)

• Liker 1
Skrevet

Hadde ei venninde som ble fortalt det av lillebroren til kjæresten sin. Gutt på 12 år..

Våksne og oppegående mennesker det der altså :O

• Liker 1
Skrevet

Mobilen hans lå på bordet og jeg skulle gi den til han, siden han skulle avgårde. Noe sa meg at jeg skulle se på den, så jeg gikk gjennom telefonlisten og sms.

Fant en sms samtale hvor de planla å møtes.

Hadde aldri sett på mobilen hans før, og hadde ingen mistanke om at han drev på slik.

Skrevet

Han sa det til meg.

Anonymous poster hash: 72ac0...a7a
  • Liker 2
Skrevet

Han ringte på jobb telefonen min for å forsikre seg om at jeg var på jobb tydeligvis. Jeg trodde at det var skjedd noe men han spurte bare når jeg skulle være hjemme (selv om jeg har sagt 10 minst før jeg gikk at jeg er hjemme mellom 23 og 24 om kvelden) tenke ikke mer på det til han innrømmet alt selv. Det forklarte hvorfor han absolutt skulle ringe på jobb telefonen og ikke min private

Skrevet

PS. I ettertid ser jeg alle tegnene dog. Skulle ha sett dem, for han hadde prøvd å bli oppdaget osv.

Anonymous poster hash: 72ac0...a7a
Skrevet

Har en kompis som skulle fikse pcen til kona, og fant flere elektroniske "dagbøker" der det sto beskrevet følelsene hennes for andre menn, seksuelle aktiviteter de hadde hatt osv.

Stakkars mann.

Anonymous poster hash: 4e297...5fa
  • Liker 14
Skrevet

Han gikk fra å bare la mobilen og pc'n slenge omkring uten å tenke over det til å våke over mobilen til alle døgnets tider og satt passordbeskyttelse på pc'n. Også skvatt han som regel litt til om han fikk melding på mobilen mens jeg var i samme rom som han.

Var ikke veldig flink til å være suave om det med andre ord.

Anonymous poster hash: fd0d1...07e
  • Liker 4
Skrevet

Hun sendte ham et julekort (til vår adresse, uten konvolutt), hvor hun ønsket ham god jul, og med ønske om at det neste året ville bli bedre enn det forrige, for dem begge...

• Liker 16
Skrevet

Fikk vite det av en bekjent at eksen min hadde vært utro ganske mange ganger mens vi hadde hatt avstandsforhold i ett år. Var sammen tre år. Han var utro det andre året.

Anonymous poster hash: d3b39...ffd
Skrevet

PS. I ettertid ser jeg alle tegnene dog. Skulle ha sett dem, for han hadde prøvd å bli oppdaget osv. Anonymous poster hash: 72ac0...a7a

Hva slags tegn så du?

Skrevet

Hva slags tegn så du?

I ettertid, vel å merke. Hvis jeg hadde vært litt mer våken for dem.

1. Han brukte både mer tid med telefonen og facebook.

2. Vi brukte mindre tid sammen og han kranglet for hver minste irrelevante ting (altså, det kom en stor holdningsendring. Irritabel og skamfull).

3. Han dro plutselig til en annen uteplass uten forvarsel til resten av oss (altså, han dro helt alene), fordi hun var på samme uteplass som oss.

4. Han bråvåkna en natt og sa "er alt bra mellom oss?".... han hadde hatt mareritt om at det ble slutt.

Men flere tegn så jeg ikke, for tiden strakk ikke til. Tredje uka sa han det til meg.

Gjest Hater utroskap
Skrevet

Sjekket mailen hennes,Joda trebarnsmamman jeg alltid hadde stilt opp for hadde horet rund i mange år med både kjente og ukjente,gifte og ugifte Brukt mye av mitt liv på sann menneske er til å spy av.

Men stakkars hun hadde jo mistet sine følelser så krokodille tårene satt løst.

Skrevet

Gikk inn på rommet der han drev på med venninna mi.

Anonymous poster hash: f6e54...88b

:sjokkert:

Skrevet

Huff. Jeg har hatt mistanke om at min kjære driver på med noe bak min rygg. Lurer på hva slags tegn jeg skal se etter.. Merker han er mye på facebook for tida. Sover mye hos foreldrene plutselig.sexen blir bare sjeldnere og sjeldnere. Vet ikke hva jeg skal tro lenger:/

Skrevet

- sjelden eller sex som er fort unnagjort uten følelser

- irritabel og fraværende

- mer opptatt av klær, hår, trening

- mer ute med jobb

- jobber mer overtid

- har mobilen på lydløs eller avslått og våker konstant over den

- sletter alltid loggen på pc-en og logger ut av fb, mail etc

ALLE disse tegnene hadde min eks-mann!! Helt utrolig at jeg ser det så klart i ettertid, men jeg tror jeg fortrengte sannheten mens han var utro. Ville ikke tro at min snille mann og far til mine barn gjorde noe sånt bak min rygg. Men han løy og sto i han som alle andre drittsekker. Har ingen respekt lenger for han eller den dustekjerringa han nå er sammen med.

Skrevet

Fikk vite det av en bekjent at eksen min hadde vært utro ganske mange ganger mens vi hadde hatt avstandsforhold i ett år. Var sammen tre år. Han var utro det andre året.

Anonymous poster hash: d3b39...ffd

Classy dame...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...