tante fiolett Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg er på jakt etter et helt enkelt, mørkeblått sjal i tynn chiffon e.l. stoff, evt. pashmina, som skal brukes til en kjole i bryllup. Er det noen som vet hvor i Oslo (sentrum) jeg kan finne noe slikt? Vil helst ikke bruke veldig mye penger på det, siden det antageligvis vil bli brukt kun ved denne anledningen.
Bex Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Rosenvinge på Glassmagasinet har jo mye forskjellig, men det koster kanskje noen hundrelapper. Da har du hvertfall det som en nødløsning
Kicki_90 Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Floyd har hatt typiske sjal til kjoler i "silke" og chiffon, vet ikke om Floyd har noe butikk i sentrum men.Evt om du beveger deg litt ut av sentrum til små innvandrerbutikker med tekstiler så finner du helt sikkert noe til en rimelig penge. 1
tante fiolett Skrevet 29. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2013 Rosenvinge på Glassmagasinet har jo mye forskjellig, men det koster kanskje noen hundrelapper. Da har du hvertfall det som en nødløsning Var der i går, de hadde dessverre ikke. Men takk
tante fiolett Skrevet 29. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2013 Floyd har hatt typiske sjal til kjoler i "silke" og chiffon, vet ikke om Floyd har noe butikk i sentrum men.Evt om du beveger deg litt ut av sentrum til små innvandrerbutikker med tekstiler så finner du helt sikkert noe til en rimelig penge. Ringte Floyd, og de hadde. Takk
tante fiolett Skrevet 29. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2013 (endret) Leter for øvrig også etter en konvoluttveske/selskapsveske, enten fuchsiarosa/ceriserosa eller marineblå (ensfarget, og aller helst i semsket skinn). Noen som har tips til hvor jeg kan finne det? Endret 29. august 2013 av tante fiolett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå