Gå til innhold

Jenter; Dating og kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært singel en god stund, men ikke vært så ivrig på dating fronten mye på grunn av at jeg de siste to årene har jeg lagt på endel kg. Jeg har en hang-up på ansiktet og magen. Vil si jeg ser frodig ut ikke veldig overvektig. Kan se ut som en litt gravid mage. hehe, Har høyde så det hjelper litt.... Føler meg ikke super bekvem med flørting og dating på grunn av dette.

Vil bare høre med dere andre single jenter "angriper" det med å ha litt på kroppen og dating.?

Anonymous poster hash: e6485...d4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil kanskje ikke få draget på de som selv har "perfekt" kropp. Men det fins vel gutter med noen kilo ekstra også. De vil kanskje ikke være så opptatt av at det buler litt enkelte steder.

Like barn leker best... .eller?

Skrevet

It's all about confidence! :) Du har draget om du tror du har draget. Kle deg feminint, ikke gå i "telt". Smink deg. Smil. Ha det gøy.

Om noen avviser deg pga kropp, så er dere for ulike.

Om du melder deg inn på nettdatingside, så burde du ha ett bilde som viser hvordan du ser ut virkelig, og ikke bare de bildene som skjuler det du ønsker å skjule.

Anonymous poster hash: bd186...7db
  • Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

It's all about confidence! :) Du har draget om du tror du har draget. Kle deg feminint, ikke gå i "telt". Smink deg. Smil. Ha det gøy.

Om noen avviser deg pga kropp, så er dere for ulike.

Om du melder deg inn på nettdatingside, så burde du ha ett bilde som viser hvordan du ser ut virkelig, og ikke bare de bildene som skjuler det du ønsker å skjule.

Anonymous poster hash: bd186...7db

Hva er vitsen med en haug med bilder som ikke stemmer overens med virkeligheten i det heletatt?

Jeg synes bildene man bruker der bør være ærlige, men fine. Altfor mange jenter "jukser" på bildene og så får man sjokk når man møtes.

• Liker 3
Gjest Arbeider
Skrevet

Hva med å gjøre noe med magen? Det er det som er alternativet til å bli mer glad i kroppen man har. Mellomtingen hvor man er misfornøyd, men ikke gjør noe er da det minst konstruktive man kan gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Vært singel en god stund, men ikke vært så ivrig på dating fronten mye på grunn av at jeg de siste to årene har jeg lagt på endel kg. Jeg har en hang-up på ansiktet og magen. Vil si jeg ser frodig ut ikke veldig overvektig. Kan se ut som en litt gravid mage. hehe, Har høyde så det hjelper litt.... Føler meg ikke super bekvem med flørting og dating på grunn av dette.

Vil bare høre med dere andre single jenter "angriper" det med å ha litt på kroppen og dating.?

Nå er jeg mann, men jeg ville ''angrepet'' det med å trene og bli stinn av selvtillit. :danse:

• Liker 2
Gjest winston
Skrevet

Hva er vitsen med en haug med bilder som ikke stemmer overens med virkeligheten i det heletatt?

Jeg synes bildene man bruker der bør være ærlige, men fine. Altfor mange jenter "jukser" på bildene og så får man sjokk når man møtes.

Haha, for det gjelder bare damene...

Gjest Svampebob1
Skrevet

Haha, for det gjelder bare damene...

Ja, jeg vet ikke. Jeg ser kun på damer jeg ;-)

• Liker 2
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=SOHTS6SrkUQ

Anonymous poster hash: f24b3...87f

Skrevet

Det kommer egentlig ann på hva du selv er ute etter. Jo bedre utseende du er ute etter, jo mer må du ta vare på ditt eget utseende også.

Jeg har datet som overvektig og jeg traff mange hyggelige menn da også, men som flere har påpekt så er det viktig at du er ærlig om hvordan du ser ut, og ikke legger ut bilder hvor du føler selv at du ser pen ut. Selv om du har et bilde av deg selv med vekten synlig er det ikke greit å ha andre bilder som gjør utseende ditt bedre enn det er.

Jeg lurer også på om du har tenkt til å ta tak i de kiloene du har lagt på deg, eller om du er tilfreds med den du er nå.

Skrevet

Jeg har ting jeg ikke er fornøyd med når jeg ser meg i speilet, men hvis jeg er på date med noen jeg liker, da glemmer jeg det. Da er fokuset mitt et annet sted ;)

Gjør det beste ut av det du har, og ha det gøy! A smile is the prettiest thing you can wear :smilorange:

Skrevet

Jeg drar på date selvom jeg ikke er 100% fornøyd med utseende mitt, fokuserer ikke på det når jeg er på date. Jeg tar på meg klær jeg føler meg vel i, men gjemmer meg ikke bort i et telt.

Nå har jeg blitt mye mer fiksert på egen kropp etter jeg ble singel og bruker mye tid på kosthold og treningsstudioet. Nødvendigvis ikke for å få mer oppmerksomhet fra mannfolka (selvom det er et pluss), men jeg har mer tid og kan spise det jeg vil uten at noen bryr seg. I tillegg vil jeg trives i egen kropp, og hvor mer fornøyd jeg selv blir jo mer oppmerksomhet får jeg, tror det også har noe med at jeg har fått 100 ganger bedre selvtillit :)

Skrevet

A smile is the prettiest thing you can wear :smilorange:

Anonymous poster hash: 77fd7...dc7

Skrevet

Slike ting handler om hvor mye effort man vil gjøre...

Hvis en jente er pen og søt osv. så er det som regel noen gutter som vil date henne. Men hvor mange og av hvilken kaliber avhenger jo av hvor mye hun anstrenger seg.

Jeg ser på det som selvsagt at jeg vil ta meg så godt ut som jeg kan. Hvis jeg ikke liker noe, endrer jeg det.

Du burde ha en kropp du er stolt av og begeistret for, ikke en som kun er "ok" der du føler at det er mange deler du vil skjule.

Skrevet

Takk for mange gode svar! Det hører med til historien at jeg skal ut med en gammel flamme som så mange for flere kg siden....hjelp?

Skrevet

Takk for mange gode svar! Det hører med til historien at jeg skal ut med en gammel flamme som så mange for flere kg siden....hjelp?

Pust inn, pust ut. Chill. Ha det gøy.

Anonymous poster hash: 77fd7...dc7

Skrevet

Jeg er faktisk ganske stor, jeg er 178 høy og veier nesten 100 kg. Men jeg har fortsatt timeglassfigur, og er proporsjonal med hoftebredde og skuldrebredde, med slankere midje. Men for all del, jeg er jo stor, vekta mi er jo høy! Og jeg går veldig raskt opp i vekt, så jeg merker at rumpa mi er blitt bredere etter ei helg med øl og god mat :fnise: Jeg bruker størrelse 42/44 i klær.

MEN. Jeg har altså alltid hatt draget! På kjekke, flotte menn! Har vært i to langvarige forhold med menn som i denne byen er sett på som veldig kjekke, uten at det har vært grunnen til at jeg var sammen med dem. Når jeg reiser hjem til hjembyen min på ferie, får jeg masse komplementer fra gamle flammer som synes jeg er flottere enn noen sinne, selv om det er 20 kg siden de så meg sist :)

Har jo selvfølgelig innimellom tenkt at jeg er da altfor tjukk i forhold til de aller peneste damene (les: som også er slanke), men det har aldri vært noen hindring. Jeg er jo høy da, og så har kiloene mine fordelt seg fint. Men, jeg har jo et par bilringer når jeg sitter, litt slappe overarmer, kraftige legger og ei stor rumpe. Men selv om jeg har slitt med vekta, så har jeg alltid selv syntes at jeg har vært fin, og alltid kledd meg fint, har velstelt hud, hår osv, har en stolt og høyreist holdning.

Med fare for å høres innbilsk ut så vil jeg påstå at jeg blir sett på som ei veldig pen dame, vet at jeg blir lagt merke til når jeg går nedover gata. Har spurt eksen min hva han tenkte om størrelsen min. Han sa at selv om jeg er stor, så har jeg en flott kropp, og at min personlighet gjør at man rett og slett ikke ser, eller tenker over, den ekstra bilringene eller de store lårene mine. Og han er en kjempekjekk, veltrent fyr på 190, som spiller i eliteserien i fotball, og ikke har noen problemer med å skaffe seg tynne damer.

Så drit i den magen din, vær stolt av kroppen din, og oppfør og kle deg deretter! Et stort smil, en sjarmerende personlighet og et velstelt ytre ER faktisk viktigere :)

Nå skal det sies at jeg holder på med å gå ned i vekt, for jeg føler meg tung, og vil gjerne at det skal bli lettere å finne klær. Men det betyr jo ikke at jeg ikke kan være fin NÅ.

Anonymous poster hash: 0c289...ee2
Skrevet

...og en ting til. Den aller, aller kjekkeste og rikeste mannen i byen her jeg bor (han er virkelig filmstjernekjekk og tjukk av penger), er sammen med verdens søteste og morsomste dame. Er hun 175 og tynn som ei fjøl? Nei, hun er lita og lubben, stor rumpe, mage, kraftige legger og armer.

Men hun er utrolig velstelt og ser veldig flott ut. Kombinert med verdens søteste og mest sympatiske personlighet. Han er så forelsket i henne at han ikke vet hvilket ben han skal stå på, og de har nå vært sammen i noen år.

Vekt har ingenting å si innenfor rimelighetens grenser. Når man begynner å veie sånn 150-200 kg er man nok for spesielt interesserte, men treffer du riktig fyr så har det altså ingenting å si. Garantert!

Hilsen AB #17

Anonymous poster hash: 0c289...ee2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...