Jordbæra Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Har du noen gang gjort noe for noen uten å forvente noe tilbake? Bare for at den personen skal få det bedre?
~white lady~ Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Ja det har jeg da. Sist gang stoppet jeg opp for en unggutt i et øde sentrum midt på natta, som hadde satt seg på feil tog og ikke kom seg hjem igjen for all kollektivtrafikk hadde sluttet å gå. Mobilen hans var tom for strøm, så jeg ringte etter en taxi for han. Han var evig takknemlig og kalte meg en engel. Min belønning: en god følelse i en sliten kropp på vei hjem fra jobb... 1
Brunhilde Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Ja, tror du ikke de fleste har det? Siste jeg gjorde var å kjøre en gammel dame hjem fordi sønnen hadde glemt henne. Hun ble veldig glad, ikke fordi hun ikke hadde råd til taxi, men fordi hun slapp å vente på en. Jeg fikk forresten noe igjen for det, en koselig prat og en god klem, så det teller kanskje ikke? 1
la Flaca Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Selvfølgelig, gjør sjelden (aldri?) noe for å få noe tilbake. Syns tvert imot det er ubehagelig når folk føler at de må gjøre gjengjeld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå