Gjest Line36 Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg har møtt en del menn fra nettet. Og det som skjer nå er at jeg bare sitter igjen med stikkende følelser og oppgitthetsfølelser av det hele. Sist jeg møtte en fyr så forelsket jeg meg desverre. Første møte så sa han at han var kjempeinteressert i å møte meg igjen og var veldig voldsom på å ville gi meg klemmer, slik de alle er..... Jeg tenkte inni meg at dette kanskje var en mann som kanskje kun ville ha sex , selv om han sa noe annet..... På andre daten var det lørdag, og etter å ha spist en god middag, og gått lang tur og sett solnedgangen inviterte han meg hjem til seg. Jeg sa ja, for denne mannen var helt uimotståelig pen og virket så ordentlig ut. Det endte tilslutt i senga. Og så spurte han om vi kunne treffes en viss dag igjen, men da dagen kom sendte han meg melding å skrev at han beklagde men at han følte det var feil. Jeg ble fryktelig lei meg, og skrev tilbake at det var synd for jeg likte han. Plutselig kom han tilbake å sa at han ville møte meg å snakke med meg. Jeg sa ja. Han sa at han var usikker anngående meg og han. Jeg spurte hvorfor: da sa han at jeg var sinnsykt sexuellt tiltrekkende og fin, og derfor klarte han ikke å motstå å møte meg igjen, men det var helt andre ting som gjorde det. Han fortalte også at han hadde såret vannvittig mange damer før, og at han kan kunne komme til å såre meg, og at jeg ikke måtte forvente noe av han. Og så havnet vi i senga igjen, og så plutselig hørte jeg ikke et ord fra han på lenge, og da spurte jeg hva som skjedde. Han sa at han var usikker for han visste ikke helt om dette var riktig. Plutselig ville han treffe meg igjen, og vi møttes flere ganger. Han fortalte hele tiden om sin usikkerhet. Men jeg var jo helt blindt forelska og håpet at siden han alltid kom tilbake, så kunne det jo være at han fant ut at jeg var den rette. Dum som jeg var....Etter at vi hadde vært en helg sammen så fortalte han meg at han ikke følte seg forelsket i det hele tatt og lo. Men eneste var at han synes jeg var litt fin og tiltrekkende. Men at han trengte tid å tenke. Det var sårt å høre rett etter en helg sammen.... Og etter det ble han stille lenge. Og etter en ukes stillhet sa han at han ikke følte det med meg og han var helt riktig og at for at vi begge skal kunne gå videre så sa han hadet. Da slettet jeg han av facebook og så at det var en dame som jeg tror mistenkelig kan ha et forhold med han, utifra hennes facebook side... enten har det vært brudd elller pause, men tror hun var en eks.... Etter den korte hadet beskjeden gir han helt blaffen i meg. Vondt å se. Jeg har gått på dater før og opplevd slike ting mange ganger. Jeg burde gjerne holde mer tilbake... Noen som skjønner de stikkende følelsene, og har råd til meg for å håndtere dem og datingen? Er oppgitt av det hele.
Biloba Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 (endret) Nettdating gir mulighet til veldig mange damer, for veldig lite innsats. Hvis du ikke er ute etter tilfeldig sex, må du bruke tid før du går til sengs, og se at han investerer tid og ikke bare glatte ord på en skjerm. Når han sier han er usikker, er det bare for å ikke være skyldig i å love noe. Endret 27. august 2013 av Biloba 13
Sommee Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Klassisk. Istedet for å være åpen om at man ikke ser for seg et forhold, men kan tenke seg å møtes for sex til det ikke er spennende lenger, så skjuler man det med at man sier man er usikker, og gir jenta håp. Håper sexen var bra da:) 3
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 (endret) Jeg har gått på dater før og opplevd slike ting mange ganger. Jeg burde gjerne holde mer tilbake... Noen som skjønner de stikkende følelsene, og har råd til meg for å håndtere dem og datingen? Er oppgitt av det hele. Avvent litt med å gå til sengs med de kanskje..? Jeg vet helt ærlig ikke. På en side er det ikke feil å gå inn med et åpent hjerte. På en annen side risikerer man å bli brukt og såret. Jeg sitter og lurer på om jeg kan klare å fange opp slikt bullshit tidligere enn jeg har gjort. Det er lett å la seg blende når man er forelsket ihvertfall. Jeg har blitt lurt trill rundt noen ganger selv nå. Sånn går det når man er naiv og forelsket :-P. Endret 27. august 2013 av Svampebob1 5
Gjest Anonyma Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Kjære ts, du sier det selv på slutten av innlegget ditt. Du burde holde mer tilbake. Når du har erfart dette mange ganger, bør det ringe ei bjelle hos deg. Du bør vente mye lenger med sex, for å sile ut om han er seriøs eller ikke. Å gi full pakke etter kort tid, synes jeg er uklokt, da spesielt siden det er folk fra nettet som søker partnere. Hvis du hadde møtt en mann i en annen setting, der kjemien var helt på plass med en gang, hadde du kanskje kunne være friere, men jeg mener at det uansett er lurt å vente! Synes alt for mange idag har sex for kjapt, og de ender opp med å bli såra som deg. Ja, man kan bli såra selv om man ikke har sex, men sex er jo å gi seg hen, man blottstiller seg helt, og når man da blir avvist, er det smertefullt. Jeg venter ALLTID lenge med sex, og opplever alltid at menn er seriøse med meg. Nå dater jeg ikke på nettet, tror ikke det hadde vært noe for meg, liker å møte folk in real life, og se om der er noe med en gang eller ikke. Kanskje du skal ta en pause fra nettdatinga nå? For å beskytte deg selv litt. Ikke gå aktivt inn for å date, tenk heller mer på ting du kan gjøre for å treffe folk, på forskjellige arenaer, å ikke minst gjøre ting du liker, en aktivitet, hobby så du utvikler deg. Hvis du forsatt vil date menn fra nettet, er mitt første råd som sagt : VENT med sex, lenge, til du vet at det er mer seriøst fra hans side ( hvis du liker han ). Bruk god tid på å bli kjent! Andre daten er ALT for tidlig! Jeg ville venta i mange måneder. Er han nok interessert, kan han vente. Husk at det tar tid å bli kjent med noen. Når du møter folk på denne måten, fremmede menn på nettet, kan de ha historier du ikke aner noe om, som ikke har noe med deg å gjøre. F.eks han siste du nå falt for. Han var tydeligvis ikke ferdig med eksen sin. Da er han ikke klar emosjonelt. Miner erfaring , er at menn bruker ofte lang tid på å knytte seg emosjonelt til ei dame. Hvis man har sex før han har knyttet seg emosjonelt til deg, forblir det ofte et seksuelt forhold, for følelsene til deg er knytta til sex. Så det er lurt å bruke tid, før man hopper i køya. La han undre, drømme, lengte etter deg. Å servere alt på en gang, blir for lettvint. Og med tanke på at han kanskje ikke er klar emosjonelt pga noen andre han har møtt før deg. Du må verne om deg selv, beskytte deg, ikke blottlegge deg til gudoghvermann. Håper noen av mine tanker var til hjelp! Klem fra meg
Sommee Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Avvent litt med å gå til sengs med de kanskje..? Jeg vet helt ærlig ikke. På en side er det ikke feil å gå inn med et åpent hjerte. På en annen side risikerer man å bli brukt og såret. Jeg sitter og lurer på om jeg kan klare å fange opp slikt bullshit tidligere enn jeg har gjort. Det er lett å la seg blende når man er forelsket ihvertfall. Jeg har blitt lurt trill rundt noen ganger selv nå. Sånn går det når man er naiv og forelsket :-P. Slitsomt som mann det der ja... Puler det man er god for i håp om å få seg kjæreste, men etter at hun har fått sitt, så er hun borte... 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Slitsomt som mann det der ja... Puler det man er god for i håp om å få seg kjæreste, men etter at hun har fått sitt, så er hun borte... Jeg regnet nesten med en slik kommentar. Jeg har ikke det problemet. Problemet mitt er drama, manipulasjon og issues. Jenter og folk generelt som utgir seg for å være noen de ikke er for å kunne utnytte meg. Min problemstilling er ikke så ulik TS sin egentlig.. Spørsmålet her har med hvordan man skal fange opp uærlige hensikter tidligere. 3
Gjest Tussi Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Ts,jeg driver også med nettdating og har oppleved samme oppførsel av en fyr.Tror desverre det er mange playere og menn med forpliktelsesangst på nettet. Jeg er litt forsiktig av natur,så vi hadde ikke sex før nesten 1 år etter at vi møttes (vi har imidlertid bare møttes 5-6 ganger i løpet av tiden vi har kjent hverandre). Det har vært slik du skriver,at han dukker opp igjen innimellom. Han "gir alt" når vi møtes: Er verdens mest sjarmerende mann,laget middag til meg osv..Og så havnet vi i sengen. Etterpå sa han at det hadde betydd mye for ham.Så ble han borte i noen måneder,dukket opp igjen og sa han ville ha et forhold til meg men ikke klarte det....Hmmm... Så det koker ned til at vi ikke har møttes igjen etter at vi hadde sex.Han inviterer meg stadig med ut men avlyser alltid..Idioten. Jeg skulle nok ventet lengre med sex,men hadde litt lyst selv også da
Gjest Trådstarter Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 http://singeldame.blogg.no/ jeg har laget en blogg om alt jeg opplevde i mitt singeliv....for å prøve å tenke klart utifra situasjonene... Jeg prøver å mote meg opp til å lære av mine svakheter og feil.... Jeg gir for lett av meg selv- vet...... Jeg er oppgitt men prøver å jobbe meg rett frem , vil ikke gi opp drømmen om å finne en mann.... Nå er jeg hjerteknust etter den pene mannen ... og håper egentlig han kommer tilbake, men ser ut som om han driter i meg..... men han har kommet tilbake før..... Men det er jo ikke rett å ta han tilbake...
Guybrush Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Alt det han sa er for å føle at han er ærlig om at han ikke er interessert i noe annet enn sex. Hvis alle de du har dater er svært på med fysisk kontakt fra første stund mistenker jeg at du faller for den typen som ikke er ute etter noe seriøst. De vil gjerne strekke det ut for mest mulig sex og sosialt samvær, men ikke noe annet. Hvorfor tiltrekkes du først og fremst av slike? Klarer du å se et mønster? Kan du bryte ut av dette mønsteret? Det du også bør ha klart er at du ikke virker å klare å vurdere disse korrekt. Altså bør du være klar over dine begrensninger i å lese mennesker. Det er ikke alltid negativt å være kritisk. 5
Pokahonta Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 Hvis det er en TRØST, er du ikke alene. jeg har sittet igjen sånn opptil flere ganger! Lost in the haze av å tro på ord istedenfor handlinger! Man vil så gjerne tro på det også ender det ofte galt når hodet overprøver magefølelsen!! Har ikke råd, annet enn å våge deg utpå igjen, være robust, stå på og tenke at det ordner seg til slutt. I tillegg ER det nok lurt å vente med den der sex'en. TIl tross for at jeg VET det er dritvanskelig! 1
Gjest anonym Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 http://singeldame.blogg.no/ jeg har laget en blogg om alt jeg opplevde i mitt singeliv....for å prøve å tenke klart utifra situasjonene... Jeg prøver å mote meg opp til å lære av mine svakheter og feil.... Jeg gir for lett av meg selv- vet...... Jeg er oppgitt men prøver å jobbe meg rett frem , vil ikke gi opp drømmen om å finne en mann.... Nå er jeg hjerteknust etter den pene mannen ... og håper egentlig han kommer tilbake, men ser ut som om han driter i meg..... men han har kommet tilbake før..... Men det er jo ikke rett å ta han tilbake... Hvis han kommer tilbake, er han sikkert en type som sjonglerer mellom flere damer, når det passer han, på hans premisser, da kun sitt behov for sex, spenning, variasjon osv. Er han oppriktig interessert, hadde han ikke opptrådt sånn. Tenker på hekta, hvis du har lest litt om det. Menn som kommer og går når det passer dem, og kvinnene skjønner ingenting, tror det er noe galt med dem, mens det handler om han, at han ikke er klar for et forhold til deg, evt for forhold generelt, men ofte handler det om at han er ikke nok interessert i utgangspunktet.
Gjest .-L-. Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Altså man må få være lov til å være usikker på hva man vil og følelsene, men ikke SÅ LENGE som han. Dustete gjort. Gå ut med menn som ikke er så vinglete og så slipper du problemet. 1
Gjest Trådstarter Skrevet 27. august 2013 #14 Skrevet 27. august 2013 ja, det er utrolig vanskelig når det ender slik.... hver gang... sex og thats it... Avslag er vanskelig i seg selv uten sex også, og det er så lett å gi etter for sex hvis fyren sjarmerer så sykt mye og... sånn som han siste... jeg ble bare dønn smelt sjarmert..... Han var kjempepen. Han var 47 år, og sa at han hele livet hadde hørt han var så pen.... og aldri blitt dumpet selv, og at han hadde måtte såre en dryss med kvinnehjerter uten at han ville såre de.... Men jeg luktet at noe var galt med han egentlig tidlig.... Jeg er sjenert og prøver meg ikke på de, men det er alltid de som vil til sengs og begynner å prøve seg på det.... Samtidig kan de virke veldig godtroen ut..... Han siste sa til meg da han møtte meg første gang: jeg vet du liker meg.... Jeg var så dum.... som tross sirener i hodet mitt går til sengs og møter han gjentatte gjentatte ganger og så sitter jeg såret igjen... dum var jeg..... Men synes han var idiot også som visste hva jeg søkte og møter meg, for så å flørte og vise forhåpninger for så å fortelle meg om sin usikkerhet men allikevel møte meg gjentatte ganger.... Jeg skulle ha rygget også altså... Men kjedelig når slikt skjer gang på gang på gang på gang.... som dere kan lese i bloggen min.... Det gir dårlig selvtillit, men er jo ikke sikkert at det er noe i veien med mitt utseende eller noe som folk sier her på forumet for alle vil jo til sengs med meg.....men kan være noe med historien eller situasjonen til han... Trøst er å høre at jeg ikke er alene om å oppleve slike ting.... selv om jeg ikke unner andre å oppleve dette..... I tillegg så er det greit med råd i forbindelse med videre dating... Når date igjen? Nå er det 5 dager siden han slo opp.... Hvordan gå frem? osv.... Sex bør ventes med , men da forsvinner vel mange menn, men da viser jo de hva de er ute etter ja...
Gjest .-L-. Skrevet 27. august 2013 #15 Skrevet 27. august 2013 (endret) Om du må holde igjen på sexen eller ikke avhenger veldig på hvordan mannen er da. Neste gang burde du bare rygge når du merker at han er en vinglepetter. Endret 27. august 2013 av .-L-. 2
Gjest KateW Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 Samtlige menn jeg traff på nettet var akkurat sånn. Jeg skjønte aldri hvorfor de ikke bare sa, du er fin, jeg vil pule, men ikke ha dame. Jeg kom fram til at alle menn på nett var løgnere med forpliktelsesangst. 3
Gjest .-L-. Skrevet 27. august 2013 #17 Skrevet 27. august 2013 (endret) Samtlige menn jeg traff på nettet var akkurat sånn. Jeg skjønte aldri hvorfor de ikke bare sa, du er fin, jeg vil pule, men ikke ha dame. Jeg kom fram til at alle menn på nett var løgnere med forpliktelsesangst. De tenker vel kanskje at du stikker når de sier de bare vil ha sex. Endret 27. august 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #18 Skrevet 27. august 2013 Samtlige menn jeg traff på nettet var akkurat sånn. Jeg skjønte aldri hvorfor de ikke bare sa, du er fin, jeg vil pule, men ikke ha dame. Jeg kom fram til at alle menn på nett var løgnere med forpliktelsesangst. Jeg har ikke møtt menn gjennom nettdating, men var sammen med en som hadde en profil på en datingside. Han var også en løgner med forpliktelsesangst og forholdet varte i over to år med mye frem og tilbake fra hans side. Det som gikk igjen var at han var usikker, så ble han borte noen dager og tok kontakt igjen. Og uten at jeg vet det tror jeg nokså sikkert at han møtte andre når hans usikre perioder kom. Anonymous poster hash: 0057f...5c3
Gjest .-L-. Skrevet 27. august 2013 #19 Skrevet 27. august 2013 Men hvorfor gidder dere disse mennene som er så usikre? Går jo igjen et mønster tydeligvis. 2
Gjest Gjest1 Skrevet 27. august 2013 #20 Skrevet 27. august 2013 Jeg har ikke møtt menn gjennom nettdating, men var sammen med en som hadde en profil på en datingside. Han var også en løgner med forpliktelsesangst og forholdet varte i over to år med mye frem og tilbake fra hans side. Det som gikk igjen var at han var usikker, så ble han borte noen dager og tok kontakt igjen. Og uten at jeg vet det tror jeg nokså sikkert at han møtte andre når hans usikre perioder kom. Anonymous poster hash: 0057f...5c3 Du sier dere holdte på i over to år...var dere kjærester da eller? Eller var det kun et seksuelt forhold? Var det han som dumpa deg? Møtte og en sånn type...er han i midten av 30-årene , bor i hovedstaden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå