Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Har tidligere brukt endel stylingprodukter fra Sebastian, og vært fornøyd med disse, men de er så innmari dyre..Nå leter jeg etter et alternativ, er ute etter et paste-aktig produkt som gir tekstur og noe hold (out-of-bed look) gjerne med en litt matt effekt. Har lest endel bra om Manipulator fra Tigi bedhead-noen som har prøvd denne? Eller har dere andre forslag? Helst ikke noe som lukter veldig sterkt (f.eks av kokos eller lakris-æsj!). Og lønner det seg egentlig å satse på dyre stylingprodukter foran f.eks L'oreals "billigprodukter"? Når det gjelder shampo og balsam satser jeg på kvalitet, men er det like stor forskjell når det gjelder styling?
Arwen Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Jeg er faktisk mer fornøyd med Fructis sine stylingprodukter (hater shampoen og balsamen) en jeg er med Tigi sine. Har ikke prøvd den serien du spør om da, men svarer allikevel
Gjest Titto Skrevet 24. april 2004 #3 Skrevet 24. april 2004 Jeg bruker Manipulator fra Tigi bedhead, Den lukter kokos, men ikke så sterkt. Jeg er veldig fornøyd med den, men du må vaske håret dagen etter du har brukt den, for håret blir ganske fett/klissete. Men den funker til det jeg buker den til. Den får håret mitt til å se vilt og crazy ut.
Gjest Ethereal Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Hold deg unna! den er ultraklissete, og får håret til å kollapse. En mye bedre paste, er Fudge Shaper eller eventuelt Hair Putty (sistnevnte er litt lettere og ikke så klissete). Ellers er faktisk stylingproduktene på H&M ultragode; de har også en paste som jeg liker veldig godt. Men det kommer an på om du har kort eller lengre hår...
Elze Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Hvis du vil prøve billigprodukter, synes jeg faktisk Out of Bed fra L'Oreal er ganske bra, tror den kalles fibre cream eller noe sånt. Blå krukke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå