Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ei på 18 som er sammen med en på 48 bor hver for seg ..

Hva synes dere om aldersforskjellen :plystre:

Jeg er i 30åra 4år mellom meg og kjæresten min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange års aldersforskjell det er mellom 2 partnere er viktig for noen, og uviktig for andre.

:sminkedokke::jolie:

Skrevet

Hun søker vel en farsfigur...

Jeg er som regel tolerant, men jeg hadde aldri kunnet bli sammen med en på 48 da jeg var bare 18...Følte meg på mange måter som et barn, var jomfru til jeg var ca 25, så har utviklet meg seint, og alltid falt for yngre gutter. Jeg ser og mye yngre ut. Men folk er forskjellige...Spørs om det varer, hun vil vel oppleve ting etterhvert, reise, utfforske, da er han jo veldig voksen, men igjen , alder kan være individuelt...

Skrevet

Jeg er 23 og ser primært etter menn som er 5-6 år eldre enn meg selv. Kunne vært åpen for en skilt mann i tidlig 40-årene under de rette omstendighetene, men ser ikke på menn i 30-årene.

Har aldri datet yngre menn, kommer ikke til heller.

Folk får gjøre som de vil, men de fleste kvinner kunne dra nytte av å være litt mer strategiske. Noen aldersgrupper er for unge eller for gamle til å slå seg til ro, så hvis man er ute etter noe seriøst er det jo ufornuftig å kaste bort tiden.

Skrevet

"Med en eldre partner vil hun alltid ha følelsen av å være litt ung, mens han blir en slags mentor. Aldersforskjell i senga er nemlig oppskriften til suksess for parforholdet. Årsaken er den ekstra spenningen som oppstår, sier sexolog Joan Ørting til danske Expressen.

En undersøkelse viser at to av tre foretrekker en eldre partner med mer erfaring, og halvparten av de spurte sier at de har hatt sex med eldre. 28 prosent tenner på yngre ifølge den danske undersøkelsen."

http://www.dinside.no/497281/aldersforskjell-gir-best-sex

:sminkedokke::jolie::humpe: Så det så! :biggrin:

Skrevet

"Med en eldre partner vil hun alltid ha følelsen av å være litt ung, mens han blir en slags mentor. Aldersforskjell i senga er nemlig oppskriften til suksess for parforholdet. Årsaken er den ekstra spenningen som oppstår, sier sexolog Joan Ørting til danske Expressen.

En undersøkelse viser at to av tre foretrekker en eldre partner med mer erfaring, og halvparten av de spurte sier at de har hatt sex med eldre. 28 prosent tenner på yngre ifølge den danske undersøkelsen."

http://www.dinside.no/497281/aldersforskjell-gir-best-sex

:sminkedokke::jolie::humpe: Så det så! :biggrin:

Hun vil ha følelsen av å være "litt" ung...Vi snakker 30 års aldersforskjell her...Hun er ennå tenåring, kanskje hun fremdeles bor hjemme...han er snart 50...Han er på alder med faren hennes, kanskje eldre t.o.m, synes det var drøyt...

Den undersøkelsen lurer jeg på om kan gjelde for kvinner og, da jeg vet at mange kvinner idag ønsker yngre partner!

Skrevet

Så lenge de to som er myndige ikke bryr seg om alderen hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg om det da :vetikke: Det er ikke mitt forhold og jeg gidder ikke leke noe kvasi psykolog sigmund Freud aktig vesen og begynne å gi ut psyko analyser og fars trygghet osv over noe slikt noe.

Celine Dion er gift på sitt 20 år med en som er 30 år eldre enn hun selv, jeg mener ikke så mye om hennes forhold heller, det bryr meg simpelthen ikke hvem som er i lag med hvem så lenge de er voksne og forholdet ellers virker bra.

Skrevet

Har aldri datet yngre menn, kommer ikke til heller.

Du virker veldig moden og reflektert.

Anonymous poster hash: 34828...b30

• Liker 1
Skrevet

Du virker veldig moden og reflektert.

Er det et tegn på at hun er moden og reflektert? At hun aldri kommer til å date yngre menn?

For meg er det IKKE et tegn på modenhet eller at hun er reflektert. Man vet aldri på forhånd hvem man kan falle for!

Gjest Gjest20
Skrevet

Æsj.

Skrevet

Det første jeg tenker er at hun er naiv og han en ekkel gammel gris som får sine våte drømmer oppfyllt.

• Liker 1
Skrevet

Er det et tegn på at hun er moden og reflektert? At hun aldri kommer til å date yngre menn?

For meg er det IKKE et tegn på modenhet eller at hun er reflektert. Man vet aldri på forhånd hvem man kan falle for!

Kanskje det var nettopp det jeg mente. Wow.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke det er sunt å være sammen med en så mye eldre person når man er så ung. Tror man lett går glipp av ungdomstiden hvor man skaffer seg egne erfaringer, prøver og feiler og utvikler egen personlighet. Personen vil sannsynligvis bli en pappaskikkelse for henne.

Anonymous poster hash: 220a9...579

• Liker 1
Skrevet

Så lenge folk er myndige får de vel gjøre som det vil, men det er jo ingen tvil om at det kan by på diverse utfordringer i fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...