AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Jeg er blitt superbetatt av en fyr..vi har rota én gang for et par måneder siden, vi har tidligeregått på samme skole, men ikke samme klasse, så kjenner han ikke noe særlig fra skoletiden.. Etter at vi rota har han lagt meg til på face, og etter noen dager sendte han meg melding. Han spurte bare "hva gjør du?" og jeg svarte på det, og fulgte opp med et nytt spørsmål. Han svarte tilbake, men uten å stille noe spørsmål, så var litt vanskelig å svare noe tilbake, når han aldri stilte noe spørsmål tilbake. Til slutt nevnte han at vi kanskje kunne treffes uka etter, fordi han skulle reise bort den første uka. På face så jeg at han ikke hadde reist noe sted, så skjønte ikke helt hva som skjedde der, men jeg gadd ikke si noe mer om det da. Jeg ser at han har MANGE venninner på face, han blir ofte tagget med en haug av damer og noen kompiser på ditt og datt og får hele tiden nye jentevenner..så jeg lurer litt på om han er en player.. ? Neste uke kom og jeg hørte ikke noe fra han før sent på natten i helgen, da var han ute og lurte på hva jeg gjorde. Jeg var også ute, men klarte å dy meg fra å møte han da jeg tenkte at han nok bare vil ha sex. Jeg har SYKT lyst på han fordi han er utrolig deilig, men samtidig er jeg blitt veldig betatt og er redd for å bli enda mer betatt hvis vi har sex. Vi ble enige om å møtes neste uke, men jeg har ikke hørt noe mer. Hvis han var intr i noe annet enn sex hadde han vel spurt om å møtes til en date eller noe slikt? Ikke bare sendte melding langt på natt når han er dritings? (Bortsett fra den ene gangen han sendte mld edru hvor det var litt vanskelig å føre en samtale fordi han ikke stilte spørsmål tilbake..). Åå jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er livredd for at han først prøver å få med seg andre finere/penere damer hjem, og hvis det ikke går så er jeg på en måte siste løsning for å få seg noe:/ hvordan kan jeg finne ut av dette her? Kan jeg møte han neste helg hvis han kontakter meg da å prøve å spørre han rett ut om hva han er ute etter ? Anonymous poster hash: 32729...348
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Oioioi. Ingen her inne som vet hva han tenker vel? Føler du at du blir prioritert da? At han har lyst på deg ? Du er ikke en backup plan? https://www.youtube.com/watch?v=7QBrFFHr8v4 Anonymous poster hash: b04a7...dda
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Oioioi. Ingen her inne som vet hva han tenker vel? Føler du at du blir prioritert da? At han har lyst på deg ? Du er ikke en backup plan?Anonymous poster hash: b04a7...dda Nei, hæ? Har du lest innlegget mitt? Prioritert er jeg absolutt ikke, og jo, jeg tenker vel at jeg mest sannsynlig er en back up plan, men jeg VET ikke. Anonymous poster hash: 32729...348
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Nei, hæ? Har du lest innlegget mitt? Prioritert er jeg absolutt ikke, og jo, jeg tenker vel at jeg mest sannsynlig er en back up plan, men jeg VET ikke.Anonymous poster hash: 32729...348 Prioritert er du absolutt ikke? Hm. Jeg kjenner følelsen, om dét hjelper. Om du er en backup plan eller ei vites jo ikke, men sannsynligvis ikke. Du får høre med ham da? Anonymous poster hash: b04a7...dda
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Prioritert er du absolutt ikke? Hm. Jeg kjenner følelsen, om dét hjelper. Om du er en backup plan eller ei vites jo ikke, men sannsynligvis ikke. Du får høre med ham da?Anonymous poster hash: b04a7...dda Hvorfor tror du ikke jeg er en back up plan? Skal vurdere å prøve å spørre rett ut, men da tviler jeg på at han sier det rett ut hvis jeg er det isåfall Anonymous poster hash: 32729...348
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Hvorfor tror du ikke jeg er en back up plan? Skal vurdere å prøve å spørre rett ut, men da tviler jeg på at han sier det rett ut hvis jeg er det isåfall Anonymous poster hash: 32729...348 Hvorfor jeg ikke tror det? Vel. En magefølelse antar jeg. Folk er jo som regel ikke en backup plan, med mindre man allerede har en prioritert plan i utgangspunktet. Hvorfor tror du ikke han ville ha sagt det rett ut hvis du hadde klart å spørre om det rett ut? Jeg tenker som regel at rett-ut-kommunikasjon er som oftest mest effektiv og da får man som regel også den tilbakemeldingen man ønsker, i stedet for å tasse rundt grøten og hinte i bøtter og spann i håp om noen av dem skal bli plukket opp. Dessuten, når jeg observerer små hint og slikt, så later jeg heller som om jeg ikke ser dem. Med andre ord, jeg ignorerer dem fordi jeg ønsker ikke å plukke dem opp men heller vente til det kommer noe mer konkret, på en mer rett ut måte. For da viser det seg ofte og hvor genuint det er. Og små subtile hint er ikke like genuin nødvendigvis. Anonymous poster hash: b04a7...dda
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Hvorfor jeg ikke tror det? Vel. En magefølelse antar jeg. Folk er jo som regel ikke en backup plan, med mindre man allerede har en prioritert plan i utgangspunktet. Hvorfor tror du ikke han ville ha sagt det rett ut hvis du hadde klart å spørre om det rett ut? Jeg tenker som regel at rett-ut-kommunikasjon er som oftest mest effektiv og da får man som regel også den tilbakemeldingen man ønsker, i stedet for å tasse rundt grøten og hinte i bøtter og spann i håp om noen av dem skal bli plukket opp. Dessuten, når jeg observerer små hint og slikt, så later jeg heller som om jeg ikke ser dem. Med andre ord, jeg ignorerer dem fordi jeg ønsker ikke å plukke dem opp men heller vente til det kommer noe mer konkret, på en mer rett ut måte. For da viser det seg ofte og hvor genuint det er. Og små subtile hint er ikke like genuin nødvendigvis. Anonymous poster hash: b04a7...dda Hm, jeg bare tviler på at hvis jeg spør om jeg er den han kontakter når han innser at han ikke får med seg en finere dame hjem, så svarer han "jo, du er sånn siste desperate utvei for meg til å få meg no ikveld", jeg regner med at han lyver isteden men hører jeg fra han igjen (på fylla) skal jeg spørre. Er du jente eller gutt forresten?Anonymous poster hash: 32729...348
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Hm, jeg bare tviler på at hvis jeg spør om jeg er den han kontakter når han innser at han ikke får med seg en finere dame hjem, så svarer han "jo, du er sånn siste desperate utvei for meg til å få meg no ikveld", jeg regner med at han lyver isteden men hører jeg fra han igjen (på fylla) skal jeg spørre. Er du jente eller gutt forresten? Anonymous poster hash: 32729...348 Selvsagt tviler du på det, men da har du vel kanskje ikke så mye erfaring med ærlige mennesker da? Om han ser på deg som noe siste desperate utevei, så tror jeg gjerne han vil si det da. Er gutt forresten, om det skulle bety noe ? ( Kan jenter linke til så kule låter da? ) Anonymous poster hash: b04a7...dda
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 Selvsagt tviler du på det, men da har du vel kanskje ikke så mye erfaring med ærlige mennesker da? Om han ser på deg som noe siste desperate utevei, så tror jeg gjerne han vil si det da. Er gutt forresten, om det skulle bety noe ? ( Kan jenter linke til så kule låter da? ) Anonymous poster hash: b04a7...dda Tror du det asså? Hvis han hadde svart det så hadde jeg jo forsvunnet raskt for å si det sånn, det er jo ikke akkurat så hyggelig å høre da. Har nok blitt løyet mye til tidligere ja, men ikke om akkurat slike ting tror jeg.. Så du som gutt mener virkelig at en fyr som kun tar kontakt i fylla KAN være intressert i noe mer enn sex? Ja, jenter kan linke til så kule låter de å Anonymous poster hash: 32729...348
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Tror du det asså? Hvis han hadde svart det så hadde jeg jo forsvunnet raskt for å si det sånn, det er jo ikke akkurat så hyggelig å høre da. Har nok blitt løyet mye til tidligere ja, men ikke om akkurat slike ting tror jeg.. Så du som gutt mener virkelig at en fyr som kun tar kontakt i fylla KAN være intressert i noe mer enn sex? Ja, jenter kan linke til så kule låter de å Anonymous poster hash: 32729...348 Huff. Hvordan vet du da hvordan ærlige mennesker fungerer ? Altså, om han KUN tar kontakt på fylla, så er det vel sjeldent noe seriøst, har jeg fått inntrykk av. Det finnes nok unntak til denne regelen, men hvor dem finnes har jo ikke jeg snøring på. Derimot hvis det er tilfelle at du er en backup plan, så synes jeg kan kunne ha vært ærlig om det ja, om du skulle ha spurt om det. Med rett-ut metoden altså. Og kan de? Hm. Tviler jeg sterkt på, inntil det er motbevist da. Anonymous poster hash: b04a7...dda
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 Huff. Hvordan vet du da hvordan ærlige mennesker fungerer ? Altså, om han KUN tar kontakt på fylla, så er det vel sjeldent noe seriøst, har jeg fått inntrykk av. Det finnes nok unntak til denne regelen, men hvor dem finnes har jo ikke jeg snøring på. Derimot hvis det er tilfelle at du er en backup plan, så synes jeg kan kunne ha vært ærlig om det ja, om du skulle ha spurt om det. Med rett-ut metoden altså. Og kan de? Hm. Tviler jeg sterkt på, inntil det er motbevist da. Anonymous poster hash: b04a7...dda Ja, det er bare én gang han har tatt kontakt i edru tilstand, og da skjønte jeg ikke helt hvorfor han gadd engang for det var ikke så enkelt å få en flyt i samtalen når han bare svarte og ikke stilte oppfølgingsspørsmål.. men åååh, han er så fin så jeg vurderer nesten å bare la han bruke meg hvis det er det han er ute etter bare så jeg kan få oppleve han i senga men spørs hvordan selvfølelsen blir når han har fått det han ville ha og aldri gir en lyd fra seg igjen da.. men da har jeg jo bare meg selv å takke. Anonymous poster hash: 32729...348
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 Ja, det er bare én gang han har tatt kontakt i edru tilstand, og da skjønte jeg ikke helt hvorfor han gadd engang for det var ikke så enkelt å få en flyt i samtalen når han bare svarte og ikke stilte oppfølgingsspørsmål.. men åååh, han er så fin så jeg vurderer nesten å bare la han bruke meg hvis det er det han er ute etter bare så jeg kan få oppleve han i senga men spørs hvordan selvfølelsen blir når han har fått det han ville ha og aldri gir en lyd fra seg igjen da.. men da har jeg jo bare meg selv å takke. Anonymous poster hash: 32729...348 Oppfølgingsspørsmål? Lå det gode forutsetninger for at slikt var nødvendig da? Men ja, når jeg leser hva du skriver her så forstår jeg jo at du liker ham relativt godt da. Å la deg utnytte på den måte dog, bare for å få noen heite øyeblikk sammen kun er litt kjedelig, hvis det viser seg at han kun var ute etter å ligge med deg. Men du må vel ikke ligge med ham med engang vel? Hva om du heller hang litt med han et par ganger først, før dere ligger sammen, så vil du jo kanskje få et bedre inntrykk om hvordan intensjoner han har med deg? Og hvis du er heldig nok, så kan det jo være at han aldri kan få nok av deg for del..? Men sånt må en jo ta en sjanse på. Og ja, man kan skylde på seg delv om det ikke går som ønsket. Man kan også dele litt på skylden da, fordi da var dere jo tross alt sammen om det. Om du derimot ikke gjør noe. Kan du kun skylde på deg selv.Anonymous poster hash: b04a7...dda
Freaky Fly Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Kan ikke du ta initiativet og snakke til han edru da? Bare spørre hva planene er for uka eller noe sånt, evt si noen dager du har mulighet til å møtes (hvis dere allerede har snakket om å møtes denne uken burde jo det gå greit). Det er alltid vanskelig å vite hva gutter er ute etter.. Så den eneste måten er nesten å bare hoppe i det og enten spørre eller møte han og se hvordan det går. Og angående at han ikke skrev så mye da dere pratet - det kan jo rett og slett være at han ikke er pratsom av seg på facebook, det finnes jo de også. Vanskelig å si Hopp i det og ta initiativ, så finner du nok ut hva han vil.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #14 Skrevet 28. august 2013 TS her Har ikke hørt noe mer fra han, så regner med at hvis jeg i det hele tatt hører noe mer fra han så blir det vel en natt i helgen jeg føler ikke at jeg kan sende han en melding egentlig, er bare en magefølelse, tror ikke han kommer til å svare.. men får se hva helgen bringer, hører jeg ikke noe så er jo saken grei. Anonymous poster hash: 32729...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå