Underfladisk Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Jeg har et problem! Og det er hovedsaklig meg selv, men uansett; Jeg har nylig flyttet til et nytt sted og blitt kjent med en gutt som er helt utrolig skjønn og snill og morsom og grei! Problemet er at jeg ikke vil være mer enn venner med han, jeg har type og jeg er way to snill. Jeg klarer ikke å avvise folk, og særlig ikke når jeg vet at jeg risikerer et vennskap på det! Og skal jo ikke akkurat lyve om at jeg liker oppmerksomheten og komplimentene jeg får (hvem liker vel ikke å høre fine ting om seg selv?). Jeg venter på at han skal se på facebook at jeg er i et forhold, men har dere noen tips uansett? Og kjæresten vet så klart om dette, kjenner meg godt og vet hvordan jeg er rundt dette med avvisning!
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 får ikke menn et klart nei, så er det et svakt ja. så lenge det er en positiv sjanse for at man kan nå mål, så vil man jobbe mot det. du må faktisk sette grensene selv. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Noen folk tar aldri et hint heller, og da må man klart og tydelig forklare at det ikke er noe interesse her. Det er ikke så vanskelig å si NEI, på en pen og ryddig måte, men det må til. Men som en over her sier, en må, til en viss grad, sitte grensene selv.Anonymous poster hash: f37a6...701 2
Chloe- Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Hva med å føre samtalen over på han sitt forhold til andre damer? F.eks med "jeg har ei venninne du kunne passet veldig godt sammen med" (om du har det), eller "jeg hjelper deg gjerne som wingwoman neste gang vi skal ut!" 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå