Gjest Forvirra Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 6 år nå! Har forandret meg mye, både fysisk og psykisk på disse årene! Vi ble sammen når jeg var 17 og jeg har aldri hatt noe annet ordentlig forhold. Eier hus og er svært etablerte sammen. Det siste halve året har alt gått skeis; lite eller ingen intimitet, mye krangling og det kan virke som om forholdet går til helvete! Har vært noen problemer tidligere også men disse har vi til en viss grad funnet ut av, før de etter en stund dukker opp igjen! har nå kommet til et punkt hvor jeg ikke lenger greier å se løsninger! Tenker at vi bør gå hvert til vårt, men da kommer alle problemene på banen. Hus, økonomi og alt annet vi har felles! i tillegg er han verdens snilleste og jeg har ikke samvittighet til å gå fra han! Noen som vil dele sine erfaringer med en forvirra sjel?
Gjest Eurodice Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Hva er det dere krangler om ettersom han er verdens snilleste? Og hva mener du egentlig med det?
Liveurlife Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Hvis du ikke lenger elsker denne personen så anbefaler jeg å gå i fra han. Du kan ikke være sammen med noen av medlidenhet. Det hørtes ut som det er bare det praktiske det står på.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Gjør alt for meg! Jeg er vel bortskjemt! Men nå krangler vi om alt, eller nå prater vi generelt ikke sammen!
Hecubaa Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Dere har kanskje vokst fra hverandre? Det er nok bedre å gå nå enn å angre i fire år til og så gå da..
la Flaca Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Syns du at du har vokst fra han og kan få deg noe bedre? Etter 6 år sammen syns jeg ikke et halvår i en bølgedal er noen grunn til å tenke på å flytte fra han i hvert fall. Det er sånn langvarige forhold er. Eller, de blir jo ikke langvarige hvis man ikke holder ut til sola skinner igjen. Jeg ville ventet på bedre tider. Det du nevner om manglende intimitet kan faktisk ha mye av skylda for dårlig stemning også. Hopp i høyet og snakk sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Haha. Om solen begynner å skinne på dem kantene igjen skal jeg ærlig talt spise hatten min. Det er nok mye her som skurrer kanskje? Sexen er jo selvdagt avgjørende, men det hjelper jo å være tiltrukket av hverandre som regel.Anonymous poster hash: 0273a...be5 1
LillaGorilla Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Har dere barn? I så tilfelle skylder dere dem å jobbe med forholdet, gjerne via familieterapi o.l. Går ikke det, er livet for kort til å være sammen med noen man ikke har det bra sammen med. Barna merker også dette over tid, dersom mor og far ikke er glade i hverandre og bare krangler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå