AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 I sommer så rota jeg med en gutt som jeg har gått på samme skole med, men ikke prata med før den kvelden på byen. I ettertid har han tatt kontakt i fylla, og sagt at han ønsker å bli bedre kjent med meg osv, men at han er så sjenert. Og jeg føler det på akkurat samme måte. Jeg er VELDIG sjenert blant nye folk med mindre jeg er full.. så vi er like på det området. Før har jeg bare vært sammen med utadvendte gutter som har tatt masse kontakt, så har egentlig aldri vært et problem før nå. Vi har snapchatten til hverandre, og snaper litt i ny og ne. Men blir som regel bare 2-3 før det ikke er noe mer å si. Begge begynner av og til. Et annet problem, er at vi begge har flytta til forskjellige byer for å studere nå. (Jeg bor i Oslo, og han bor i Trondeim) så vi får ikke evt. møtt hverandre før vi er hjemme i fellesferiene. Så all kontakt må skje over facebook/ tlf. Om vi begge har drukket, så kan vi prate i flere timer. Aldri prata med han edru på facebook/meldinger, kun på snapchat. Jeg vet ikke om dette kommer til å fungere siden vi begge er veldig tilbakeholdne og sjenerte, men han virker så utrolig koselig. Når det gjelder avstanden om det skulle funke, så gjør det ikke meg noe å evt. flytte til samme by som han neste år, siden min studie også finnes i den byen han bor. Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme mer innpå han.. jeg tørr ikke å skrive til han edru, siden han heller ikke gjør det. Har holdt på slik som dette noen uker nå. Anonymous poster hash: 7eda9...4ab
Inwe Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Det eneste tipset jeg har er at du må tørre å kontakte han og prøve å holde samtalen flytende. Hva er det du er så redd for? Jeg er også sjenert, men jeg klarer innimellom å late som jeg ikke er det, og har ingen problemer over nett eller meldinger.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Å være så sjenert at det holder en tilbake er ikke noe bra nei. Da kommer man ikke like langt som en kan håpe på. Anonymous poster hash: 86011...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå