Gjest Anonym Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 For fem måneder siden traff jeg "typen" for første gang. Vi har vært med hverandre nesten hele tiden siden den gang og jeg er vel stort sett hos han hele tiden. Vi har enda ikke diskutert hele den forholdsgreia og har heller aldri nevnt ordet forhold eller kjærester. Vi sier at vi er glad i hverandre og sånt og jeg tviler ikke på at han er det, men jeg blir litt usikker når jeg enda ikke har truffet foreldrene hans eller noen av vennene hans. Jeg er 19 og han er 26, alderen er ikke noe problem, men kanskje han føler litt på det i forhold til kamerater. Han har truffet bestevenninna mi og moren min. Jeg spurte for litt siden om ikke jeg snart skulle få møte moren hans og da var det ikke noe problem, men det har ikke skjedd enda. Han snakker stadig om fremtidsrettede ting og alltid "oss" så jeg tviler ikke på at han er glad i meg og vil at det skal bli oss. Jeg tok opp en gang på facebook om hva han syntes om at jeg satte facebook statusen min til "i et forhold", men det ville han ikke ta da så det skulle vi heller diskutere, men har ikke hørt et ord og vet ikke hvordan jeg skal ta det opp. Hvordan skal jeg gå frem, betyr dette noe eller skal jeg bare vente å se?
Gjest S Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Han trenger kanskje bare en påminnelse..??For alt du vet så kan det hende at han er flau over foreldrene sine...?? Men det lureste du gjør er å si rett ut til han hva du føler om disse tingene. For å bygge ett godt forhold er det viktig å snakke om følelser. Kvinner og menn fungerer forskjellig og derfor kan man aldri forvente at den andre parten forstår deg i ulike situasjoner. Så det er bedre at dere får snakka om det, da det vil gjøre det bedre for begge to.
Gjest anonym Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Ikke forbå ødelegge tråden men jeg har akk busta typen me å ha ei ny kjerring. Det har vart i 5 mnd... haha fikk litt hakeslepp når jeg leste dette pga. Hun jrnta har jo ikke møtt noen i fam eller venner. Og forholdet demers har vært hjemme med oss menst jeg har vært på jobb reise. Steik:P
Gjest Yellowrose Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Nå må du tenke på at han kanskje tar ting i ett roligere tempo enn deg, betyr ikke at han er mindre glad i deg fordet Gi det litt tid.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Snakket litt med han her om dagen om hvor vi er og spurte hvorfor jeg ikke har truffet venner og familie enda og da sa han at han ikke viste hvor seriøst dette var og at han tok en dag om gangen. Jeg fortalte at jeg var nok litt lenger enn han for det er jeg jo. Jeg er så redd for at han ikke er seriøs med meg!!! Han sa også at han vegrer seg for å være i et forhold fordi han er redd for å brenne seg, men måten vi har levd på de siste 3-4 månedene skulle man jo tro at vi hadde vært gift i 30 år,vi lever i et forhold med alt det innebærer. Jeg har bare ikke truffet venner og familie og vi kaller ikke hverandre kjærester. Jeg er så redd for at han er med meg frem til han finner noen bedre, vi traff hverandre på møteplassen og jeg er redd han kanskje snakker med andre jenter på nett, men jeg klarer ikke ta det opp. Han driver også å pusser opp et hus han kjøpte for et år siden, men som har stoppet litt opp fordi vi tilbringer nesten aller dager sammen og han sa at ting ville bli lettere etter at han er ferdig med det fordi han tenker mye på huset og klarer ikke fokusere på flere ting samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå