Gå til innhold

Dominans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som har funnet ut at jeg tenner på å dominere kvinner. Hva synes dere jenter om dette? Liker dere at en mann dominerer dere og i hvilken grad?

Skrevet

jeg er ei jente som tenner på å bli dominert.

skal helst være sånn som *dytt meg inn i veggen, dra meg i håret og pul meg som et vilt dyr mens du sier HVA jeg skal gjøre* :lol:

jeg fikk sansen for sånt etter fifty shades of grey bøkene. ja det er skikkelig klisje, men herregud jeg digger det :hoppendeglad:

Anonymous poster hash: cb29f...63a
  • Liker 1
Skrevet

jeg er ei jente som tenner på å bli dominert.

skal helst være sånn som *dytt meg inn i veggen, dra meg i håret og pul meg som et vilt dyr mens du sier HVA jeg skal gjøre* :lol:

jeg fikk sansen for sånt etter fifty shades of grey bøkene. ja det er skikkelig klisje, men herregud jeg digger det :hoppendeglad:

Takker. Hvor hardt digger du det?

Skrevet

Det er godt å bli dominert på det seksuelle, da jeg er dominerende på andre områder igjen.

Jeg liker rollespill, hvor jeg må straffes - gjerne ris, og hard lugging og "tvinge meg" til å ta kuken langt nedi halsen.

Og jeg må gjerne bli dratt med inn på rommet eller over andre plasser...

Og kinky prat under sexakta... :D

hilsen jente

Anonymous poster hash: 2d179...a12
  • Liker 3
Skrevet

Deilig. Jeg har lurt på hvor hardt dere jenter egentlig tåler det? Jeg er forbannet hard, men vil ikke gjøre noe som blir "for hardt" om dere skjønner? Hvor går grensene?

Elsker tanken på å bruke en jente som en puledokke. Er det noe som faller i god jord?

• Liker 1
Skrevet

Alle har forskjellige grenser, så det er ingen her som kan fortelle deg hva som blir for hardt for dama du har sex med. Du må spørre henne.

Det samme gjelder å "bruke en jente som en puledokke." Noen liker det, noen hater det, noen vil reagere med å sparke deg hardt i ballene.

• Liker 7
Skrevet

Alle har forskjellige grenser, så det er ingen her som kan fortelle deg hva som blir for hardt for dama du har sex med. Du må spørre henne.

Det samme gjelder å "bruke en jente som en puledokke." Noen liker det, noen hater det, noen vil reagere med å sparke deg hardt i ballene.

Klar over det. Jeg fascineres av objektivisering. Powerechange. Hva mener dere om dette?

Skrevet

Klar over det. Jeg fascineres av objektivisering. Powerechange. Hva mener dere om dette?

Så lenge du finner en partner som ønsker å leve slik, samt at du faktisk har respekt for henne og ikke fascineres av det fordi du hater kvinner, så kjør på.

Selv kunne jeg aldri tenkt meg et slikt forhold.

• Liker 3
Skrevet

Selv kunne jeg aldri tenkt meg et slikt forhold.

Er det en utfordring? :sjarmor:

Anonymous poster hash: 68661...d55

Skrevet

Er det en utfordring? :sjarmor:Anonymous poster hash: 68661...d55

Hvis du ønsker å ha total kontroll over hele livet til et menneske, må du nok finne en som faktisk ønsker det. :)
  • Liker 2
Skrevet

Etter å ha lest fifty shades of grey har jeg blitt veldig nysgjerrig på hvordan det er å bli dominert. Vil veldig gjerne prøve det, og tror jeg liker det. Men da må det gå gradvis frem, sånn at man hele tiden er enige om at man liker det som skjer.

Skulle likt å hatt en egen Christian Grey ;)

Anonymous poster hash: 06b33...a01
  • Liker 1
Skrevet
Skulle likt å hatt en egen Christian Grey ;)

Anonymous poster hash: 06b33...a01

Jeg tror alle normale kvinner føler det slik. ;)

Anonymous poster hash: 68661...d55

Skrevet

Jeg tiltrekkes av jenter som ikke tenker og som gjerne er ganske overfladiske. Jenter som har bra kropp og lite brains. Jeg elsker tanken på at hun er en "fitte" som holder kjeft og adlyder. Hva synes dere om det?

Skrevet

Hvis du virkelig var dominant ville du ikke vært så utrolig opptatt av hva en gjeng med jenter på et kvinneforum synes om deg og meningene dine. :)

• Liker 8
Skrevet

Deilig. Jeg har lurt på hvor hardt dere jenter egentlig tåler det? Jeg er forbannet hard, men vil ikke gjøre noe som blir "for hardt" om dere skjønner? Hvor går grensene?

Elsker tanken på å bruke en jente som en puledokke. Er det noe som faller i god jord?

jenter er forskjellige, men altså - fra min egen erfaring er jeg ikke lagd av porselen, og må gjerne være hardt og tøft. liker å kjenne at mannen tar meg både fysisk pg psykisk. sex handler ikke bare om å peise på, men også å gjøre litt. jeg er i allefall flink til å spille sårbar, og virkelig kjenne meg underdanig... og virkelig kjenne at jeg har gjort noe galt.. :P da får jeg sterkere orgasmer også..

men som sagt, vi kvinnfolk er forskjellige.. :)

Anonymous poster hash: 2d179...a12

Annonse
Skrevet

en ekte dominant tenker på den underdanige/suben som det mest verdifulle han/hun har i sitt liv, og vil ikke gjøre noe som suben har sagt klart nei til, eller skade sin sub på noen måte, den dominante respekterer suben sine grenser, tanker og holdninger, gjør ikke den dominate det er forholdet over for da er tilliten og respekten borte

alle regler og grenser er satt på forhand, men innenfor grensene kan en variere veldig mye, og i etterkant blir alt snakket om hva var bra hva var mindre bra hva kunne vært mer av og hva kunne vært mindre av, og en god dominant om det er mann eller kvinne, kjenner sin kvinnelige sub sin menstruasjonssklus, for hvor en er i syklus, avgjør hva en tåler når, spesielt på eggløsning og dagene nærmest mens før, under og etter, er en gjerne ikke like tålesterk,

en dumbinant/wannabe dominant tenker kun på seg selv og sin egen nytelse, og ser på den underdanige som en forbruksvare, som ikke trenger å respekteres fullt ut som menneske eller partner,

som sub selv er jeg veldig nøye med å kjenne alle sider av min dominante, før vi har noe annet enn vanlig sex uten noen form for dominans underkastelse,

Anonymous poster hash: cbd47...80a
  • Liker 10
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

en ekte dominant tenker på den underdanige/suben som det mest verdifulle han/hun har i sitt liv, og vil ikke gjøre noe som suben har sagt klart nei til, eller skade sin sub på noen måte, den dominante respekterer suben sine grenser, tanker og holdninger, gjør ikke den dominate det er forholdet over for da er tilliten og respekten borte

alle regler og grenser er satt på forhand, men innenfor grensene kan en variere veldig mye, og i etterkant blir alt snakket om hva var bra hva var mindre bra hva kunne vært mer av og hva kunne vært mindre av, og en god dominant om det er mann eller kvinne, kjenner sin kvinnelige sub sin menstruasjonssklus, for hvor en er i syklus, avgjør hva en tåler når, spesielt på eggløsning og dagene nærmest mens før, under og etter, er en gjerne ikke like tålesterk,

en dumbinant/wannabe dominant tenker kun på seg selv og sin egen nytelse, og ser på den underdanige som en forbruksvare, som ikke trenger å respekteres fullt ut som menneske eller partner,

som sub selv er jeg veldig nøye med å kjenne alle sider av min dominante, før vi har noe annet enn vanlig sex uten noen form for dominans underkastelse,

Anonymous poster hash: cbd47...80a

:klappe:

+1 og med en sterk anmodning til sub'er om å lese de forsiktighetsregler som AB lister opp i sitt innlegg.

Sier dette fordi det er mye rart der ute som påstår seg å være dominant, men som er rene kvinnehatere og overgripere.

Edit: Og det gjelder med motsatt kjønnsfortegn også. Just mentioned. Ikke alt er 'mat'.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg tror ofte at jenter som er litt forsiktige av seg tenner på å bli dominert. Hvertfall er jeg selv litt sjenert. Jeg digger det! Men ikke om det blir ego tripp.

Er vel ganske heldig der for jeg kommer lett uten klitoris stimuli. Kanskje gjort meg litt kravstor :P

Anonymous poster hash: 964c9...141
Skrevet

Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg tror ofte at jenter som er litt forsiktige av seg tenner på å bli dominert.

Anonymous poster hash: 964c9...141

Nei, det er ingen regel.

Anonymous poster hash: 182c7...bde

Skrevet

Takker. Hvor hardt digger du det?

tja. hvordan kan man forklare det da :P

jeg tåler røff behandling for å si det sånn da :) greit å ta det rolig noen ganger, men jeg syns det er best om jeg ikke klarer å gå etterpå :P haha

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...