AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Hva synes dere om de forskjellige kjedebutikkene som finnes i Norge innen klær? KappAhl, Cubus, Lindex, Bik Bok og H&M... Hva synes dere om stilen og kvaliteten til klærne som selges i disse butikkene? Har dere en favoritt? Anonymous poster hash: 91a96...079
Armitage Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Kjedelige klær. Det eneste jeg kjøper derfra er som regel basisklær eller undertøy. Kappahl , Lindex og Cubus har grei kvalitet. Bik Bok og H&M har ikke fullt så god kvalitet og er som regel for smått.
skreppamedleppa Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 (endret) Bik bok har ræva kvalitet, men det er faktisk en av ufattelig få butikker som selger klær (fortrinnsvis bukser) i min størrelse, (Norge burde hatt flere butikker med klær til både tynne personer og de med litt mer å ta i enn det vi har nå spør du meg, en kan jo for f... ikke være tynn uten å gå på barneavdelinger i dette landet ) H&M gir meg også aspirasjoner til dårlig kvalitet, men noe går jo selvsagt. På KappAhl er at for stort, klærne de selger i str xs burde de kutte ut med, xs str på KappAhl finnes jo ikke! Cubus har grei kvalitet og ok størrelser, og Lindex er vel sånn passe ok. For min del blir det ofte kjedelig, jeg stikker innom men det er for det meste mainstream klær i disse kjedene og jeg ender fort opp med å gå ut igjen tomhendt. Endret 26. august 2013 av skreppamedleppa
FantasDick Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 KappAhl og Lindex har jo enorme XS størrelser - kan ikke handle noe på de to butikkene. Føler også at det er mest kjerring-klær å finne her. Cubus har tatt seg opp de siste årene og jeg finner ofte trendplagg her. Størrelsene, prisene og kvaliteten (i forhold til pris) er helt ok. Synes det samme gjelder H&M, BikBok og Gina Tricot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå