Gå til innhold

Beste vippelim?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt fornøyd med limet som fulgte med vippene jeg har, så jeg lurer på om noen her har noen anbefalinger? :) Alle vippene jeg bruker til daglig er fra Eylure, og jeg har prøvd både det limet som følger med, samt Eylure superfix. Prøvde lim fra H&M også, men det var helt ubrukelig. Det jeg liker med Eylure sitt er at det tørker rimelig kjapt og er veldig lett å påføre uten søl, men etter en hel dag (særlig i dårlig vær) har vippene en tendens til å slippe i kantene, og dersom jeg må ta dem av i løpet av kvelden ser jo eyelineren helt håpløs ut.

Tips? :)

Anonymous poster hash: 32a9c...01e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DUO. Ingen over, ingen ved siden av :)

Googlet og ser at de får masse skryt på amazon, det skal jeg definitivt prøve! Billig var det også :) Tusen takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Eylure superfix på punktvippene mine og de sitter på i 3-4 uker - beste jeg har prøvd!

Duo skal også være veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet og ser at de får masse skryt på amazon, det skal jeg definitivt prøve! Billig var det også :) Tusen takk for tips :)

Bare hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Duo vippelim er uuuuten tvil det beste - jeg bestilte sist hos hchair.no - billig var det der også:) Elsker duo!

Anonymous poster hash: 75878...98f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Eylure superfix på punktvippene mine og de sitter på i 3-4 uker - beste jeg har prøvd!

Duo skal også være veldig bra.

Men hvordan gjør du det da? Fjerner du ikke sminken hver dag?

Anonymous poster hash: 79a98...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan gjør du det da? Fjerner du ikke sminken hver dag?

Fjerner selvsagt sminke hver kveld, er bare å være forsiktig rundt øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerner selvsagt sminke hver kveld, er bare å være forsiktig rundt øynene.

Men hva med mascara og sånt da? Vil ikke løsvippene bli stygge etter en natt? Jeg har gått og lagt meg på fylla med sminken på og løsvippene ser ikke bra ut etterpå. I tillegg blir det jo vanskelig å vaske ansiktet/dusje/fjerne sminke/mascara.

Klarer ikke å se det for meg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva med mascara og sånt da? Vil ikke løsvippene bli stygge etter en natt? Jeg har gått og lagt meg på fylla med sminken på og løsvippene ser ikke bra ut etterpå. I tillegg blir det jo vanskelig å vaske ansiktet/dusje/fjerne sminke/mascara. Klarer ikke å se det for meg bare. Anonymous poster hash: 79a98...445

Jeg bruker selvsagt ikke maskara når jeg bruker "vippe-extensions", men kan fint bruke/fjerne annen sminke, dusje som normalt og sove. De holder som sagt i 3-4 uker, men da begynner de å se litt slitne ut. Å sette på punktvipper som sitter i flere uker er metode som flere benytter - ikke noe funnet på av meg. :)

---

Edit; jeg drømte om denne tråden i natt og kom på at det er noe jeg ikke har forklart! Punktvippene skal ikke settes på huden langs vippekanten som når man setter på "løsvipper", men de skal limes oppå dine egne vipper - da vil de sitte i ukevis om du bruker godt lim og tar vare på de.

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
AnonymBruker

Woho - fikk duo vippelim i posten i dag fra hchair.no - da kan helga komme!

Anonymous poster hash: 75878...98f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper du er like fornøyd som resten av oss :)

Anonymous poster hash: 7aa91...b81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får allergisk reaksjon av DUO, tror det har noe med at det inneholder latex.

Kjøper derfor vippelim fra Ardelle uten latex, synes det er mye mer skånsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
18 timer siden, Vinky skrev:

Hvordan fjerner dere vippene ? :)

Bare tar de forsiktig av, eller løser opp limet med litt sminkefjerner først :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 11.32, kosepuus skrev:

Bare tar de forsiktig av, eller løser opp limet med litt sminkefjerner først :) 

Så bra. Har bestilt vipper og lim nå😊 Gleder meg til å teste

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...