Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda mer synd at familien ikke innser at de har bidratt til selvmordsforsøk hos egne barn.

Nå får du slutte. Uansett hvor dumt man oppfører seg, så gir ikke det andre rett til å plage dem. Legg ansvaret der det ligger hjemme. Hos mobberne.

Anonymous poster hash: 59ce8...784

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå får du slutte. Uansett hvor dumt man oppfører seg, så gir ikke det andre rett til å plage dem. Legg ansvaret der det ligger hjemme. Hos mobberne.

At det ikke gir andre rett er en ting. At det er slik at folk som stikker hodet ut i media gang på gang på gang på gang må regne med offentlig kritikk og ekle kommentarer er likevel noe som skjer. Det å la vær å ta selvkritikk på det området, spesielt når det potensielt fører til psykisk sykdom hos barna sine, det er enda verre.

• Liker 1
Skrevet

At det ikke gir andre rett er en ting. At det er slik at folk som stikker hodet ut i media gang på gang på gang på gang må regne med offentlig kritikk og ekle kommentarer er likevel noe som skjer. Det å la vær å ta selvkritikk på det området, spesielt når det potensielt fører til psykisk sykdom hos barna sine, det er enda verre.

Hva er det egentlig denne familien har gjort som er så fælt egentlig? Jeg bare spør fordi jeg ikke har fulgt med noe særlig. Prøver å forstå hvorfor de blir mobbet så fælt.

Gjest Cytosin
Skrevet

Det var vel heller moren som var teit den gangen. Dreit seg stadig ut i media.

Anonymous poster hash: 4eb0e...b6a

Det berettiger da vel ikke mobbingen. Syns du det greit å mobbe noen fordi familiemedlemmet til vedkommende ikke opptrer ideelt i dine øyne? Det er ingen andre enn mobberne som bærer ansvaret for mobbingen.

• Liker 3
Skrevet

Jaha. Nå er det vel ikke det at de stikker seg ut i media som er problemet. Man må nesten regne med at det blir skrevet om en når man er en offentlig person. Og mye av det er overdrevet. Det som er problemet er alt det stygge folk skriver anonymt fordi de leser noe de ikke liker. Akkurat som denne tråden her. Hvor alle lager et stort nummer over at JA skal gifte seg på nytt og gir han en masse ufine karakteristikker pga. det. Det virker som at han ikke trenger å si eller gjøre noe spesielt dumt før en masse folk føler seg berettiget til å skrive en masse stygt om han.

• Liker 2
Skrevet

Du trenger jo ikke følge folk med åpen profil, det er jo bare å søke på brukernavnet så ser du alt.

Anonymous poster hash: 27efb...ef9

Nei, men profilen hennes er jo privat...? og da må jeg jo spørre for å kunne se :dry:

Anonymous poster hash: 8e02d...5c2

Skrevet

Haha, jeg elsker det!

Så nettopp på profilen til kjæresten hans, og det er vilt hvor mye de shopper! Hun kjøpe seg nettopp nye joggesko - fra Chanel!

Det som nesten er litt synd, er at hvis det blir slutt mellom de en dag, vil hun jo kanskje slite noe voldsomt med å gå ned i forbruket sitt. Man skjønner jo at det er ikke hennes penger de shopper for. Og de shopper jo nesten hver dag jo - dritdyre ting!

God underholdning er det ihvertfall :laugh:

Haha, jeg elsker det!

Så nettopp på profilen til kjæresten hans, og det er vilt hvor mye de shopper! Hun kjøpe seg nettopp nye joggesko - fra Chanel!

Det som nesten er litt synd, er at hvis det blir slutt mellom de en dag, vil hun jo kanskje slite noe voldsomt med å gå ned i forbruket sitt. Man skjønner jo at det er ikke hennes penger de shopper for. Og de shopper jo nesten hver dag jo - dritdyre ting!

God underholdning er det ihvertfall :laugh:

Han er en av de få som twitrer, skriver, opplyser om hva han kjøper. Så han twitret om bursdagsgaven hennes. En veske til 65000. Javel, og hva så. folk som har mye penger pleier ikke å gjøre slikt. De vil helst ikke snakke om penger, si hva de bruker osv. Mulig det er et mindreverdighetskompleks.

Det er 3 gangen han forteller om kvinnen i sitt liv. Siste? Neppe.Mulig han tror noen er intr. Ikke vet jeg.

Anonymous poster hash: b64a0...c51

Skrevet

Han er en av de få som twitrer, skriver, opplyser om hva han kjøper. Så han twitret om bursdagsgaven hennes. En veske til 65000. Javel, og hva så. folk som har mye penger pleier ikke å gjøre slikt. De vil helst ikke snakke om penger, si hva de bruker osv. Mulig det er et mindreverdighetskompleks.

Det er 3 gangen han forteller om kvinnen i sitt liv. Siste? Neppe.Mulig han tror noen er intr. Ikke vet jeg.

Anonymous poster hash: b64a0...c51

Hva heter han på twitter?

Anonymous poster hash: 84ba6...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...