Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åja... Men selv gidder jeg ikke spørre folk jeg ikke kjenner om å få følge de... :/Anonymous poster hash: 8e02d...5c2

Du trenger jo ikke følge folk med åpen profil, det er jo bare å søke på brukernavnet så ser du alt.

Anonymous poster hash: 27efb...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skaper oppmerksomhet rundt seg selv og blir omtalt plasser de ikke ville blitt ellers.

Om de liker fyren noe særlig tviler jeg på ...

Er vel PR\n, pengene og eventyrene og et avbrekk fra den tradisjonelle 8-16 hverdagen folk flest må forholde seg til. Så mye dypere enn det stikker det ikke ..

Anonymous poster hash: 29d10...700
Skrevet

Hun der lukter det golddigger av på lang avstand.

Men enda verre er det at den forrige konen til John Arne, faktisk heter Maria RIISE enda. Haha.. Hva feiler det henne da?!

Anonymous poster hash: 52196...b78

Skrevet

En kan umulig føle seg så veldig spesiell når en er kone nummer 3 ;)

Hadde ihvertfall takket nei på flekken om jeg fikk tilbud som nummer 4 :fnise:

Jeg hadde ikke pult han om han hadde vært den siste mannen på jorden. Ikke omvendt heller, tenker jeg, men nå er det nå engang jeg som disser. Han hadde aldri kommet så langt som til giftemålstilbud.

Midi så han da vi var på TGIs før sommeren, ville be om autograf, ikke faen, sa jeg, og sånn ble det.

• Liker 1
Skrevet

Hun der lukter det golddigger av på lang avstand.

Men enda verre er det at den forrige konen til John Arne, faktisk heter Maria RIISE enda. Haha.. Hva feiler det henne da?! Anonymous poster hash: 52196...b78

Det rareste med det er at jeg fulgte henne på instagram før og da het hun bare Elvegård. Riise kom på lenge etter at de var slutt...

Anonymous poster hash: 41caf...897

Skrevet

Noen som følger de på instagram? Så noen den filmen hun dama la ut? Haha, en film av de som går forbi paparazzien. Så latterlig.. :fnise:

Anonymous poster hash: bd163...4da
Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg hadde ikke pult han om han hadde vært den siste mannen på jorden. Ikke omvendt heller, tenker jeg, men nå er det nå engang jeg som disser. Han hadde aldri kommet så langt som til giftemålstilbud.

Midi så han da vi var på TGIs før sommeren, ville be om autograf, ikke faen, sa jeg, og sånn ble det.

:fnise: Tror du gjorde mini en stor tjeneste der ja

Skrevet

Hva kaller hun seg på instagram?

Anonymous poster hash: 24e61...ebd

Skrevet

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor dere disser henne.

Hun er 21 og forelska og får gaver ihvertfall jeg bare kan drømme om.

I hennes øyne må han jo være drømmemannen. Joda, hun fremstår som naiv, men vi blir vel alle litt blåøyde når vi er forelska.

Han....

Han må jo være desperat og livredd for og være singel.

Aldri likt ham, og tenker at det er jo hyggelig når han finner ekte kjærlighet for tredje gang i en alder av 31/32.

Han er nok skilt igjen innen tre-fire år...

• Liker 1
Skrevet

Noen som følger de på instagram? Så noen den filmen hun dama la ut? Haha, en film av de som går forbi paparazzien. Så latterlig.. :fnise:

Anonymous poster hash: bd163...4da

Haha ja! Uff

Anonymous poster hash: 08279...3b9

Skrevet

hvorfor ikke bare ha det morro så lenge det varer .... digger damer som klarer det der..

Skrevet

Ja, han burde virkelig tenke over hva han utsetter sin egen familie for når han er en tåpelig drittsekk offentlig.

Du kan vel ikke seriøst legge ansvaret på ham for at søstrene hans blir mobbet? En ting er at han kan være ganske usympatisk og kanskje fortjener en del av kritikken han får.

Men å ansvarsskrive mobberne på denne måten? Jeg har ikke ord.

Anonymous poster hash: 59ce8...784

• Liker 2
Skrevet

Ja, han burde virkelig tenke over hva han utsetter sin egen familie for når han er en tåpelig drittsekk offentlig.

Den mobbingen av Riise slekta startet vel lenge før Jon Arne oppførte seg dumt offentlig.

Skrevet

Den mobbingen av Riise slekta startet vel lenge før Jon Arne oppførte seg dumt offentlig.

Det var vel heller moren som var teit den gangen. Dreit seg stadig ut i media.

Anonymous poster hash: 4eb0e...b6a

Skrevet

Det var vel heller moren som var teit den gangen. Dreit seg stadig ut i media.

Anonymous poster hash: 4eb0e...b6a

Mulig. Men synd at folk skal bruke slike ting som en unnskyldning for å være slemme.

Skrevet

Enda mer synd at familien ikke innser at de har bidratt til selvmordsforsøk hos egne barn.

Skrevet

hvorfor ikke bare ha det morro så lenge det varer .... digger damer som klarer det der..

Klarer hva da? Spre beina for noen med penger? Sitter du i rullestol eller noe siden det høres vanskelig ut? Hvis du skal se opp til noen så hvorfor ser du ikke opp til han som skaffer pengene og hvordan han gjør det? Menn finner opp et spill som er så fengende at det genererer publikumsintekter ut av en annen verden som lønner de beste utøverne så grovt at de kan kjøpe det de vil, og dere ser opp til de kvinnene som har skjønt noe så simpelt som at også rike menn tenner på mus? Er det rart kvinner ikke har gjort noen bidrag til verden sånn som dere tenker.

Anonymous poster hash: 451d1...784

• Liker 1
Skrevet

Klarer hva da? Spre beina for noen med penger? Sitter du i rullestol eller noe siden det høres vanskelig ut? Hvis du skal se opp til noen så hvorfor ser du ikke opp til han som skaffer pengene og hvordan han gjør det? Menn finner opp et spill som er så fengende at det genererer publikumsintekter ut av en annen verden som lønner de beste utøverne så grovt at de kan kjøpe det de vil, og dere ser opp til de kvinnene som har skjønt noe så simpelt som at også rike menn tenner på mus? Er det rart kvinner ikke har gjort noen bidrag til verden sånn som dere tenker.

Anonymous poster hash: 451d1...784

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...