Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med en bedre personlighet ville Riise vært en høyt respektert fotballegende, men..

Anonymous poster hash: c1c41...7cc
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel en ukuelig romantiker, å optimist til det siste. Synes det er bra at han tar forholdene sine på alvor, altfor mange menn som ikke gjør det.

*Kremt*

Ta forholdene sine på alvor, når man skiller seg gjentatte ganger? :P

• Liker 4
Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Ja, kan man ikke si slik i Sverige? Hva reagerte du på egentlig?

Hun er 21 år, det er en helt normal alder å være verpesjuk i, men i Norge(og sverige) så er det så mange som tar lang utdanning at barnefødslene skjer mye senere. Så ingen grunn til sarkastiske kommentarer.

Endret av Arbeider
Skrevet

Hun shopper da utrolig mye? Er jo ikke en dag hvor hun ikke poster en ny veske til flere titusen, klær eller det berømte Hermes pleddet. Sirius tjente nok ikke nok ved å vinne norske talenter.

Anonymous poster hash: bd163...4da

• Liker 1
Skrevet

*Kremt*

Ta forholdene sine på alvor, når man skiller seg gjentatte ganger? :P

Njaa, tar dem på alvor, til han innser feilen? Synes det er bra at han ikke gir opp, å blir en bitter gammel gubbe :danse:

Skrevet

Lurer på hvor mye damer han hadde dratt uten cash og kjendis-status.

Seriøst: Du lurer egentlig ikke på det... :klo:

Skrevet

Han er vel en ukuelig romantiker, å optimist til det siste. Synes det er bra at han tar forholdene sine på alvor, altfor mange menn som ikke gjør det.

Hvis J.A. Riises atferd er synonymt med å ta forholdene sine på alvor har jeg, og mange med meg, gått glipp av vesentligheter. :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing og svar til disse.

Niennas, mod.

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Kanskje han har Ross Geller som forbilde

Skrevet

Kanskje han har Ross Geller som forbilde

The Divorce Force! :fnise:

Anonymous poster hash: 2c7f2...64c

Skrevet

Hun shopper da utrolig mye? Er jo ikke en dag hvor hun ikke poster en ny veske til flere titusen, klær eller det berømte Hermes pleddet. Sirius tjente nok ikke nok ved å vinne norske talenter.

Anonymous poster hash: bd163...4da

Hvor er det du ser hun legger ut bilder? Instaen er privat vel?

Anonymous poster hash: 8e02d...5c2

Skrevet

Hun har 5000 følgere på instagram så tror ikke den er så veldig privat.

Skrevet

Hun har 5000 følgere på instagram så tror ikke den er så veldig privat.

Åja... Men selv gidder jeg ikke spørre folk jeg ikke kjenner om å få følge de... :/

Skrevet

Hvor er det du ser hun legger ut bilder? Instaen er privat vel?

Iblant er den åpen, iblant er den privat. Skjer også med min egen profil, men aner ikke hvorfor :vetikke:

Skrevet

Giftet seg like mange ganger som Ross i Friends. Forskjellen er at Riise selvsagt er dritstolt.

Anonymous poster hash: 9deab...78c
Skrevet

Forlovden fikk en Hermes veske for et par dager siden, i dag har hun en ny Chanel veske, fortsetter hun i det tempoet varer ikke pengene hans evig....

Anonymous poster hash: e4596...aa1
Skrevet

Det er klart at man kan trå feil flere ganger, men jeg forstår ikke hvorfor han absolutt må gifte seg med denne kjæresten også, så raskt. Han har tross alt prøvd å være gift to ganger før, noe som har resultert i 3 barn med to forskjellige. Og han er såvidt litt over 30 år.

Hva med å roe hormonene litt ned, og bare være kjærester i noen år?

• Liker 3
Skrevet

Forlovden fikk en Hermes veske for et par dager siden, i dag har hun en ny Chanel veske, fortsetter hun i det tempoet varer ikke pengene hans evig....

Anonymous poster hash: e4596...aa1

Hvor er det dere ser alt hun kjøper/får? Instagram?

Skrevet (endret)

Hvor er det dere ser alt hun kjøper/får? Instagram?

Forlovden fikk en Hermes veske for et par dager siden, i dag har hun en ny Chanel veske, fortsetter hun i det tempoet varer ikke pengene hans evig.... Anonymous poster hash: e4596...aa1

Håper virkelig hun setter pris på de verkene sine. Hun har jo betalt dem med m...

Anonymous poster hash: 41caf...897

Endret av Niennas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...