Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med å gifte seg med alle han er sammen med..?

Anonymous poster hash: 41caf...897

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg elsker det!

Så nettopp på profilen til kjæresten hans, og det er vilt hvor mye de shopper! Hun kjøpe seg nettopp nye joggesko - fra Chanel!

Det som nesten er litt synd, er at hvis det blir slutt mellom de en dag, vil hun jo kanskje slite noe voldsomt med å gå ned i forbruket sitt. Man skjønner jo at det er ikke hennes penger de shopper for. Og de shopper jo nesten hver dag jo - dritdyre ting!

God underholdning er det ihvertfall :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Can't buy me loooooove, oooh.... Jeg gir dem 3 år,, før hun blir lei og skjønner at man ikke blir lykkelig av ting. Videre til neste!

• Liker 3
Skrevet

Han velger seg alltid slike pene jenter som tror de er noe fra før av og som ikke tenker lengre.

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

En kan umulig føle seg så veldig spesiell når en er kone nummer 3 ;)

Hadde ihvertfall takket nei på flekken om jeg fikk tilbud som nummer 4 :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Herregud !! Hvorfor skal du bry deg om det !! Tror du han bryr seg om hva folk mener ??

• Liker 1
Skrevet

Når en er skilt flere ganger og forlover seg igjen - for tredje gang - vel, det er idiotisk. Hele poenget med giftermål er jo å være sammen for evig og alltid, når han har erfart at han ikke klarer å holde dette løftet flere ganger, hvorfor da gifte seg for tredje gang?

Anonymous poster hash: 0c464...c36

• Liker 2
Skrevet

Ja ja, nå har snart tre kvinner gjort "karriere" via Jon Arne (født hans unger, gått gjennom skilsmisse med dertil tilhørende "oppgjør" og dermed sikra seg en del av formuen). Han lærer aldri.

• Liker 5
Skrevet

3 ekteskap på under ti år?!

Anonymous poster hash: 332cf...58e

• Liker 3
Gjest bustyvel
Skrevet

Lurer på hvor mye damer han hadde dratt uten cash og kjendis-status.

• Liker 7
Skrevet

Synes dere damene han er kjekk? Tiltrekkende? Kun for ONS?

Anonymous poster hash: 15fd2...f0a
Skrevet

Synes dere damene han er kjekk? Tiltrekkende? Kun for ONS? Anonymous poster hash: 15fd2...f0a

Niks.niks. Niks.

Skrevet

Han er vel en ukuelig romantiker, å optimist til det siste. Synes det er bra at han tar forholdene sine på alvor, altfor mange menn som ikke gjør det.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon.

Niennas, mod.

Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Haha, jeg elsker det!

Så nettopp på profilen til kjæresten hans, og det er vilt hvor mye de shopper! Hun kjøpe seg nettopp nye joggesko - fra Chanel!

Det som nesten er litt synd, er at hvis det blir slutt mellom de en dag, vil hun jo kanskje slite noe voldsomt med å gå ned i forbruket sitt. Man skjønner jo at det er ikke hennes penger de shopper for. Og de shopper jo nesten hver dag jo - dritdyre ting!

God underholdning er det ihvertfall :laugh:

Er vel bare naturlig at man shopper mer når man har mye bedre økonomi, tror riise heller hadde reagert om jenta spurte om hun heller kunne få pengene kontant slik at hun kunne spare til den dagen de skiller seg.

Er vel bare i Norge hvor man kan si noe sånt om en 21 åring.

Han velger seg alltid slike pene jenter som tror de er noe fra før av og som ikke tenker lengre.

Kjenner du kjærestene hans?

Lurer på hvor mye damer han hadde dratt uten cash og kjendis-status.

Han har da grei kropp og beholdt håret, sikkert mange som liker ansiktstrekkene også.

Endret av Arbeider
Skrevet

Er vel bare i Norge hvor man kan si noe sånt om en 21 åring.

Si noe sånt hva da?

Gjest Arbeider
Skrevet

Si noe sånt hva da?

Den ene setningen jeg siterte kanskje?

Hun er 21 og verpesjuk... Good luck with that!

Skrevet

En kan umulig føle seg så veldig spesiell når en er kone nummer 3 ;)

Hadde ihvertfall takket nei på flekken om jeg fikk tilbud som nummer 4 :fnise:

Jeg fikk faktisk tilbud en gang om å komme til Arabia et sted for å være en manns tredjekone! Og nei, han var ikke skilt; han hadde et faens harem! :laugh:

"No no I love all my wives! Why you not marry me! You norwegian so liberal!" :fnise:

Anonymous poster hash: f63b6...fcc

• Liker 1
Skrevet

Den ene setningen jeg siterte kanskje?

Hun er 21 og verpesjuk... Good luck with that!

Ja, kan man ikke si slik i Sverige? Hva reagerte du på egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...