Gå til innhold

Lage nettbutikk selv.. er det greit å få til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå har jeg googlet, lest... og lest... funnet wordpress, joomla og 123hjemmeside, VirtueMart, OpenCart, Magento... og flere til... :omg:

Er det noen som har tips til den beste "gratise" løsningen? Skal selge smykker, så det må gå an å stadig legge ut nye varer (med gode bilder) og fjerne solgte produkter.

Skal kjøpe meg eget domene, så det hadde vært fint om det gikk an å få epost-adresse med samme navn som domenet.. noen som vet?

Mvh Nina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det egenproduserte smykker? For i såfall kan jo Epla.no være en enkel løsning.

Skrevet

Ja det er det, men har allerede butikk på Epla. Føler at varene mine drukner i mengden der.. så derfor lyst på egen nettside. Med tiden skal jeg lage flere ting ikke bare smykker... alt mulig som kan lages i glass :)

Skrevet

Ta en titt på CS-Cart fra NettXpress. Den er ikke gratis, men har bl.a. fordelen at den er tilpasset norske forhold, og at du har mulighet til å få dedikert support. Med gratisløsningene fra f.eks: Magento, OpenCart og Prestashop følger det ingen support - du er henvist til brukerforumene, og det er ikke alltid du får den hjelpen du trenger der. Å ha mulighet til å motta hjep hvis man trenger det er elementært hvis du vil satse på egen nettbutikk.

Skrevet

Sjekk ut Shopify. Abonnementsløsning, men så slipper du å bry deg med det tekniske. Kan også ha eget domene.

Anonymous poster hash: b7089...132
Skrevet

storenvy.com eller bigcartel.com er gratis for basic løsningene.

Anonymous poster hash: a1960...1aa
Skrevet

Hei.

Nå har jeg googlet, lest... og lest... funnet wordpress, joomla og 123hjemmeside, VirtueMart, OpenCart, Magento... og flere til... :omg:

Er det noen som har tips til den beste "gratise" løsningen? Skal selge smykker, så det må gå an å stadig legge ut nye varer (med gode bilder) og fjerne solgte produkter.

Skal kjøpe meg eget domene, så det hadde vært fint om det gikk an å få epost-adresse med samme navn som domenet.. noen som vet?

Mvh Nina

Hei Nina,

Selv bruker jeg et verktøy som heter Webnode.no. Tjenesten tilsvarer det du beskriver, dvs. den er gratis (den har også en betalingsutgave med flere avanserte funksjoner), med mulighet til å registrere et eget domene og opprette en e-postadresse. Ellers er den utrolig enkel å bruke, og sist men ikke minst er den på norsk.

123hjemmeside er ikke dårlig den heller, men der får du en 30-dagers prøveperiode, og deretter må du betale.

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...