AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men... Jeg var litt dum for en stund siden og har en betalingsanmerkning. Beløpet er ikke særlig stort, men i stram studentøkonomi får jeg ikke betalt meg ut av den helt ennå. Jeg vil gjerne melde meg inn på et treningssenter, men kredittvurderer de? Anonymous poster hash: a1a64...ec2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Kanskje du skal prioritere å betale gjelden din før du pådrar deg ny? Bare en tanke...Anonymous poster hash: e12f0...3ec 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Kanskje du skal prioritere å betale gjelden din før du pådrar deg ny? Bare en tanke...Anonymous poster hash: e12f0...3ec Det var ikke det jeg spurte om. Gjelden min blir betalt ned gjevnt og trutt hver måned. Anonymous poster hash: a1a64...ec2 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Kanskje du skal prioritere å betale gjelden din før du pådrar deg ny? Bare en tanke...Anonymous poster hash: e12f0...3ec Spar deg. Anonymous poster hash: 2ca3d...378
Chloe- Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Fortsatt vær til å trene ute. Vent med å melde deg inn til du har nedbetalt gjelden.
Gjest malurt Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men... Jeg var litt dum for en stund siden og har en betalingsanmerkning. Beløpet er ikke særlig stort, men i stram studentøkonomi får jeg ikke betalt meg ut av den helt ennå. Jeg vil gjerne melde meg inn på et treningssenter, men kredittvurderer de? Anonymous poster hash: a1a64...ec2 Ja, det gjør de. Betal ned gjelder først.
brunsaus123 Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Noen kredittvurderer om du binder deg til fks 12 måneders medlemskap med avtalegiro knytta opp til kontoen din. Kontantbetaling av medlemskap for fks et halvt år av gangen kredittvurderes da selvfølgelig ikke!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Ingen kredittvurdering om du finner et senter uten binding. Og det er lov å trene selv om man har gjeld. Det er faktisk viktig å trene for å holde helsa oppe, for å klare å betjene gjelda. Anonymous poster hash: 7f893...e67
Haddy Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 jeg har aldri opplevd å bli kredittvurdert. vært medlem på sats, elixia, bare trening og fresh fitness. meldte meg inn på sats en mnd tilbake, ingen sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå