AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Jeg ble singel for 5 måneder siden etter et 5 års langt forhold. Det har vært sommer og jeg har hygget meg særdeles som singel, kanskje skjøvet bort følelser om brudd osv. Nå er hverdagen her og jeg sitter i min nyinnkjøpte leilighet og tenker... "Shit, jeg er singel!"... Misforstå meg rett, jeg ønsker ikke å gå tilbake til eksen. Jeg er bare litt overveldet over min nye hverdag og tilværelse. Er en pen jente i slutten av 20-årene så jeg er ikke redd for å ende opp alene heller. Men ja.. Noen som har råd og erfaringer å komme med? Er det noen "typiske" stadier i en singeltilværelse?Anonymous poster hash: f76eb...698
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Hvis det skulle være noen typiske stadier i en singeltilværelse, så har du havnet i den nå hvertfall. Ellers skjer det ikke så veldig mye. Du har masse tid til å henge med venner og gjøre akkurat hva du vil, om du føler du ikke fikk brukt nok tid på deg selv tidligere. Om det er noe du alltid har tenkt på å gjøre, men som ikke var mulig fordi omstendighetene tidligere lå ikke til rette for det. På det seksuelle plan, så kan du finne deg en pulevenn eller noen onser i ny og ne, men utover det er det relativt ensomt i grunn. Stadier av ensom finnes det nok dog. Og her er det nok veldig mye forskjellige hos mange single tenker jeg. Er mange i forhold og som er ensom i blant også. Snodig nok. Menmen. Nyt livet og ta det med ro. Som singel kan alt gå i ditt, og bare ditt, tempo også. Anonymous poster hash: ab8b1...04a
@Maja Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Ja, du har den gøy "letta" perioden du har hatt i sommer. Og så "shit, eg er singel". Deretter slapper du nok meir av aleine, venner deg til å gjer ting med venner og fikse det du trenger sjølv. Personlig syntest eg det bare godt å kjenne at eg fiksa å bu aleine og ordne det som trengtes sjølv. Så klart litt hjelp av familie og venner når det har vore nødvendig. Men måtte gjennom det for å vere klar for noko nytt etter to relativt langvarige forhold med altfor kort mellomrom. Men ja, nyt det og ta verden som den kjem! 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Vet ikke om det er noen stadier, jeg.. For min del har det handlet om å venne seg til å være alene.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Vet ikke om det er noen stadier, jeg.. For min del har det handlet om å venne seg til å være alene. Hva ligger du i 'alene' egentlig ?Anonymous poster hash: ab8b1...04a
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Hva ligger du i 'alene' egentlig ?Anonymous poster hash: ab8b1...04a At jeg ikke har kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 At jeg ikke har kjæreste. Null sex? Anonymous poster hash: 57873...5cf
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Null sex? Anonymous poster hash: 57873...5cf Om du ikke regner med egne hyrdestunder, sannsynligvis..... Anonymous poster hash: f9eda...f53
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 Null sex? Anonymous poster hash: 57873...5cf Null sex, ja. Det er ikke noe problem. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 At jeg ikke har kjæreste. Hvor går 'grensen' da?Anonymous poster hash: ab8b1...04a
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 Hvor går 'grensen' da?Anonymous poster hash: ab8b1...04a Vanskelig å si.. Men jeg dater kun ei jente av gangen, om det er det du mener? Og går det til det at man har sex, så har det for min del blitt seriøst. Jeg har ikke sex med mindre jeg har følelser for jenta, siden sexen blir fullstendig ræva uten! Jeg bruker ikke forumet på KG til sjekking, til info. Egentlig samma faen hva folk her inne tror og tenker om meg.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 Jeg ble singel for 5 måneder siden etter et 5 års langt forhold. Det har vært sommer og jeg har hygget meg særdeles som singel, kanskje skjøvet bort følelser om brudd osv. Nå er hverdagen her og jeg sitter i min nyinnkjøpte leilighet og tenker... "Shit, jeg er singel!"... Misforstå meg rett, jeg ønsker ikke å gå tilbake til eksen. Jeg er bare litt overveldet over min nye hverdag og tilværelse. Er en pen jente i slutten av 20-årene så jeg er ikke redd for å ende opp alene heller. Men ja.. Noen som har råd og erfaringer å komme med? Er det noen "typiske" stadier i en singeltilværelse?Anonymous poster hash: f76eb...698 Hei ts! Kan du utbrodere? Jeg er pen, singel dame i begynnelsen av 30årene og har mistet helt piffen fordi jeg tror jeg ender opp alene..Hvordan klarer du å ikke bli stresset av slikt? Har du (eller noen andre her) gode råd? Anonymous poster hash: 6c678...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Hei ts! Kan du utbrodere? Jeg er pen, singel dame i begynnelsen av 30årene og har mistet helt piffen fordi jeg tror jeg ender opp alene..Hvordan klarer du å ikke bli stresset av slikt? Har du (eller noen andre her) gode råd? Anonymous poster hash: 6c678...2c2 Da vi først vite hvorfor du tror du kommer til å ende opp alene ;-). Anonymous poster hash: a1ea8...df0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #14 Skrevet 27. august 2013 Vanskelig å si.. Men jeg dater kun ei jente av gangen, om det er det du mener? Og går det til det at man har sex, så har det for min del blitt seriøst. Jeg har ikke sex med mindre jeg har følelser for jenta, siden sexen blir fullstendig ræva uten! Jeg bruker ikke forumet på KG til sjekking, til info. Egentlig samma faen hva folk her inne tror og tenker om meg. Du dater en om gangen, men hva er egentlig en 'date' i så fall da? Ett planlagt møte blant to stk? Og det er vel ikke så nøye hvor vel? Sex uten følelser forøvrig er ikke like kult nei. Om det er fullstendig rævva har jeg ikke så mye erfaringer med fordi jeg pleier som regel å styre unna rævva under den slags omstendigheter. Og du trenger ikke å tøffe deg for min del altså. Folk tror hva enn de vil uansett. Men ja, er jo litt flåsete å flørte på KG ja. Er vel det vi har facebook for vel? Anonymous poster hash: ab8b1...04a
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #15 Skrevet 27. august 2013 Du dater en om gangen, men hva er egentlig en 'date' i så fall da? Ett planlagt møte blant to stk? Og det er vel ikke så nøye hvor vel? Sex uten følelser forøvrig er ikke like kult nei. Om det er fullstendig rævva har jeg ikke så mye erfaringer med fordi jeg pleier som regel å styre unna rævva under den slags omstendigheter. Og du trenger ikke å tøffe deg for min del altså. Folk tror hva enn de vil uansett. Men ja, er jo litt flåsete å flørte på KG ja. Er vel det vi har facebook for vel? Anonymous poster hash: ab8b1...04a Haha! Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si til dette :-D. Date eller møte. Whatever! Nei, jeg avtaler aldri møte med mer enn ei av gangen. Og jeg tøffer meg ikke. Jeg er bare ikke ute etter å prøve å imponere noen. Gidder ikke mer av den uendelige skrivingen her som uansett ikke fører til noe :-P. De som vil bruke KG til å flørte kan nå gjerne gjøre det. Det gjør ikke meg noe :-).
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 Haha! Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si til dette :-D. Date eller møte. Whatever! Nei, jeg avtaler aldri møte med mer enn ei av gangen. Og jeg tøffer meg ikke. Jeg er bare ikke ute etter å prøve å imponere noen. Gidder ikke mer av den uendelige skrivingen her som uansett ikke fører til noe :-P. De som vil bruke KG til å flørte kan nå gjerne gjøre det. Det gjør ikke meg noe :-). Når du sier du ikke helt vet hva du skal så, så virker det jo som du forsto hva jeg mente da? Og man trenger vel ikke alltid å avtale noe når det uansett er så bakt inn i rutinene sine. Derfor og - er det veldig mye skriving uten ar det fører til noe. For det er jo mye artigere å sitte hver for seg å diskutere alt og ingenting i stykker heller, enn å se om noe annet kunne ha skjedd også? Virker litt sånn. Du slår meg som utålmodig forøvrig? Snodig. Jeg sa det samme for 3 mnder siden ca. Kanskje vi burde vente 3 til da? Og ja, du tøffer deg jo litt og jeg blir ikke veldig imponert av det, så da ble det jo slik du ville vel. Og flørting på KG er teit. Helt ok om andre vil holde på, men jeg hvert fall har vokst fra meg den, tror jeg.Anonymous poster hash: ab8b1...04a
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #17 Skrevet 27. august 2013 Når du sier du ikke helt vet hva du skal så, så virker det jo som du forsto hva jeg mente da? Og man trenger vel ikke alltid å avtale noe når det uansett er så bakt inn i rutinene sine. Derfor og - er det veldig mye skriving uten ar det fører til noe. For det er jo mye artigere å sitte hver for seg å diskutere alt og ingenting i stykker heller, enn å se om noe annet kunne ha skjedd også? Virker litt sånn. Du slår meg som utålmodig forøvrig? Snodig. Jeg sa det samme for 3 mnder siden ca. Kanskje vi burde vente 3 til da? Og ja, du tøffer deg jo litt og jeg blir ikke veldig imponert av det, så da ble det jo slik du ville vel. Og flørting på KG er teit. Helt ok om andre vil holde på, men jeg hvert fall har vokst fra meg den, tror jeg.Anonymous poster hash: ab8b1...04a Jeg tror jeg leste feil noe du skreiv til å begynne med, så jeg gikk litt på defansiven her. Får ta på meg brillene ;-). Problemet mitt med skriving er at det ble så altfor mye av det og at jeg har hatt en tendens til å svare alle uten at jeg egentlig har hatt interesse for det, både for å ikke utelukke noen og pga. høflighet. Det er DET jeg i hovedsak ønsker å unngå i tillegg til at jeg ikke ønsker å direkte bruke KG som noe sjekkested. Og jeg er generelt sett noe utålmodig av meg. Jeg har mye energi som må ut og det fører ofte til høyt tempo innen det meste. Jeg har heller ikke noe behov for å imponere noen her, som sagt. Ja, om du hadde tenkt å sende meg melding, så ble det slik jeg ville. Men om noen klarer å stikke seg ut for meg her, så utelukker jeg ingenting heller. Du har nå fått meg til å lure litt for 2. gang, så du får nå bare sende meg en melding om det er det du sikter til.
@Maja Skrevet 27. august 2013 #18 Skrevet 27. august 2013 Hei ts! Kan du utbrodere? Jeg er pen, singel dame i begynnelsen av 30årene og har mistet helt piffen fordi jeg tror jeg ender opp alene..Hvordan klarer du å ikke bli stresset av slikt? Har du (eller noen andre her) gode råd? Anonymous poster hash: 6c678...2c2 Er også pen, singel og i begynnelsen av 30 åra. Klart ein kan få litt "hetta" til tider for at det aldri skal skje noko. Men beste rådet til både deg og meg sjølv er å komme seg ut og treffe folk, gjerne litt utenfor det vanlige "nabolaget". Bli komfortabel med deg sjølv og ditt eget selskap, slik at du ikkje overstresser når du først treffer nokon. Opplever at det å ha ein avslappa holdning og å vere litt sjølvstendig er noko mannfolk setter pris på. Uansett er det enklare for deg sjølv
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #19 Skrevet 27. august 2013 Jeg tror jeg leste feil noe du skreiv til å begynne med, så jeg gikk litt på defansiven her. Får ta på meg brillene ;-). Problemet mitt med skriving er at det ble så altfor mye av det og at jeg har hatt en tendens til å svare alle uten at jeg egentlig har hatt interesse for det, både for å ikke utelukke noen og pga. høflighet. Det er DET jeg i hovedsak ønsker å unngå i tillegg til at jeg ikke ønsker å direkte bruke KG som noe sjekkested. Og jeg er generelt sett noe utålmodig av meg. Jeg har mye energi som må ut og det fører ofte til høyt tempo innen det meste. Jeg har heller ikke noe behov for å imponere noen her, som sagt. Ja, om du hadde tenkt å sende meg melding, så ble det slik jeg ville. Men om noen klarer å stikke seg ut for meg her, så utelukker jeg ingenting heller. Du har nå fått meg til å lure litt for 2. gang, så du får nå bare sende meg en melding om det er det du sikter til. Tror ikke du leste så veldig feil, fordi du burde jo gå litt på defensiven kanskje? Og jeg kan relatere stort til å finne mye som er mindre interessant, men som blir svart høflig på likevel. Og andre mindre høflige men ikke noe fiktivt innhold av den grunn heller. Er også generelt litt mer glad i mennesker som står ved hva de sier, fordi de sier ikke hva som helst bare for situasjonen sin skyld heller. Vedr. sjekking på KG vil det alltid være teit i min bok dessverre. Kjedelig og lite givende kan det og være. Er du generelt litt utålmodig av deg? Interessant. Da spørs det jo hvordan du ser for deg noe kan skje. Og jeg hadde ikke tenkt å sende noe melding nei. Så da håper jeg heller noen andre stikker seg ut slik at dem kan sende deg en melding i stedet, hvis det er det du håper på. Eller så kan du jo sende en melding selv da. Som nevnt, noe egeninnsats er avgjørende for at noe skal utvikle seg. Man bør vel være 2 om noe? Ser ikke helt fordelen om alle andre enn deg skulle ha dratt lasset alene anywho. Var det ikke også du som nevnte at man ser jo gjerne små tegn i begynnelsen for hvordan det ville blitt senere i et tospann evt? Anonymous poster hash: ab8b1...04a
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #20 Skrevet 27. august 2013 Tror ikke du leste så veldig feil, fordi du burde jo gå litt på defensiven kanskje? Og jeg kan relatere stort til å finne mye som er mindre interessant, men som blir svart høflig på likevel. Og andre mindre høflige men ikke noe fiktivt innhold av den grunn heller. Er også generelt litt mer glad i mennesker som står ved hva de sier, fordi de sier ikke hva som helst bare for situasjonen sin skyld heller. Vedr. sjekking på KG vil det alltid være teit i min bok dessverre. Kjedelig og lite givende kan det og være. Er du generelt litt utålmodig av deg? Interessant. Da spørs det jo hvordan du ser for deg noe kan skje. Og jeg hadde ikke tenkt å sende noe melding nei. Så da håper jeg heller noen andre stikker seg ut slik at dem kan sende deg en melding i stedet, hvis det er det du håper på. Eller så kan du jo sende en melding selv da. Som nevnt, noe egeninnsats er avgjørende for at noe skal utvikle seg. Man bør vel være 2 om noe? Ser ikke helt fordelen om alle andre enn deg skulle ha dratt lasset alene anywho. Var det ikke også du som nevnte at man ser jo gjerne små tegn i begynnelsen for hvordan det ville blitt senere i et tospann evt? Anonymous poster hash: ab8b1...04a Neh.. Ser ikke det at det skal være nødvendig å gå på defansiven her. Og ang. tempo: Ja, det lurer jeg litt på selv ;-). Ang. tospann: Du gjorde meg nysgjerrig, men ikke desperat. Så gidder ikke å spore deg opp ;-). Så da får det gå 3 måneder til ;-). Om det å se etter tegn: Ja, det kommer små biter av informasjon her og der som man må bruke til puslespillet sitt. Disse små bitene bruker jeg til å samle informasjon for om det er potensiale for noe langvarig. Egeninnsats er et avgjørende element. Det overrasker meg ikke at så mange er single. Det å tilpasse seg for å gå inn i et nytt forhold krever en del egeninnsats som mange mennesker ikke er klare for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå