AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Tenk dere at dere sitter i en forelesningssal, ved siden av en jente dere synes er attraktiv/liker. Vil dere da kunne flørte ved å la f eks overarmen berøre hennes og ikke ta den bort med en gang, men la berøringen vare en stund? Eller ved å sitte litt nærmere henne enn det som egentlig er naturlig slik at det blir en berøring eller nesten-berøring? Jeg tenker at en normalt sosial oppegående fyr kanskje ikke legger merke til om armen hans toucher jenta ved siden av i 30 sek, eller at han sitter litt lent mot henne. Menn er jo ikke verdenskjent for å legge merke til sånne små detaljer akkurat. Men jeg håper jeg tar feil Anonymous poster hash: f4a88...af4
Botch Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 (endret) Nei. Hvis det er snakk om noen jeg ikke allerede har noe på gang med, spesielt nei. Det høres litt påtrengende og awkward ut. Endret 26. august 2013 av Botch 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Mja, hva er det du tenker om andre normale sosiale oppegående mennesker? Og hvorfor.. ? Anonymous poster hash: 446ae...26c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Nei. Hvis det er snakk om noen jeg ikke allerede har noe på gang med, spesielt nei. Det høres litt påtrengende og awkward ut. Det er jo så langt unna påtrengende og awkward som du kan få det. Jeg opplever det ikke påtrengende. Jeg vet jo ikke om det er tilfeldig at han lar armen touche min eller om han faktisk flørter. Og det er ikke snakk om hånda heller, en overarm eller albue.. Hvordan er det påtrengende? Vi sitter jo ganske nært fra før, så det skal ikke mye til før man kommer borti den ved siden av. ts Anonymous poster hash: f4a88...af4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Mja, hva er det du tenker om andre normale sosiale oppegående mennesker? Og hvorfor.. ? Anonymous poster hash: 446ae...26c Altså, JEG legger merke til om noen berører meg, spesielt om det er av en viss varighet. Men så er jeg også oppvokst i et hjem der man ikke tar på hverandre (ingen klemmer, klapp på skuldra, osv). Så jeg tenker at mennesker som er vokst opp med klemmer og berøring har et litt annet forhold til det enn meg og dermed ikke legger merke til sånt. Men de fleste legger kanskje merke til sånt? ts Anonymous poster hash: f4a88...af4
Botch Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Det er jo så langt unna påtrengende og awkward som du kan få det. Jeg opplever det ikke påtrengende. Jeg vet jo ikke om det er tilfeldig at han lar armen touche min eller om han faktisk flørter. Og det er ikke snakk om hånda heller, en overarm eller albue.. Hvordan er det påtrengende? Vi sitter jo ganske nært fra før, så det skal ikke mye til før man kommer borti den ved siden av. ts Anonymous poster hash: f4a88...af4 Hvis jeg ikke allerede visste at hun likte meg tilbake hadde det bare vært rart for meg.. Da vet jeg heller ikke om hun opplever det påtrengende. Det hadde ikke falt meg inn å flørte slik. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Hvis jeg ikke allerede visste at hun likte meg tilbake hadde det bare vært rart for meg.. Da vet jeg heller ikke om hun opplever det påtrengende. Det hadde ikke falt meg inn å flørte slik. Det merker du jo ved at en jente som opplever det påtrengende vil flytte armen sin vekk fra din. En jente som liker deg vil mest sannsynlig ikke flytte på armen. Legger du armen inntil hennes en gang og hun flytter sin bort, så er det jo bare å la være å gjøre det flere ganger. Men du flørter på din måte selvfølgelig, prøver bare å få frem at det ikke nødvendigvis er påtrengende. ts Anonymous poster hash: f4a88...af4 1
Botch Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 (endret) Det merker du jo ved at en jente som opplever det påtrengende vil flytte armen sin vekk fra din. En jente som liker deg vil mest sannsynlig ikke flytte på armen. Legger du armen inntil hennes en gang og hun flytter sin bort, så er det jo bare å la være å gjøre det flere ganger. Men du flørter på din måte selvfølgelig, prøver bare å få frem at det ikke nødvendigvis er påtrengende. ts Anonymous poster hash: f4a88...af4 Vel, jeg hadde ikke kunnet gjort det som et forsøk på flørting. Endret 26. august 2013 av Botch
Gjest .-L-. Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Vel, vanskelig å si i grunn, men du kan jo gjøre han oppmerksom på det. Er jenter som har likt meg som har "flørtet" på den måten. I forelesning har jeg plutselig fått en fot inntil meg som er inntill i flere minutter. Kjekt med litt "kos", men kan fort bli kleint også.
Inwe Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Jeg kom nær mannen som satt vedsiden av meg på bussen i dag, det var ikke flørting!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 Jeg kom nær mannen som satt vedsiden av meg på bussen i dag, det var ikke flørting! Men nå er ikke du mann. Hadde du vært en mann og den du kom borti var en kvinne så ville det helt klart og tydelig vært flørting. I alle fall i følge henne. Anonymous poster hash: 480e6...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 tja har gjort det før Anonymous poster hash: f8eb1...474 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Vel, vanskelig å si i grunn, men du kan jo gjøre han oppmerksom på det. Er jenter som har likt meg som har "flørtet" på den måten. I forelesning har jeg plutselig fått en fot inntil meg som er inntill i flere minutter. Kjekt med litt "kos", men kan fort bli kleint også. I mitt hode er det tusen ganger kleinere å gjøre ham oppmerksom på det. Det hadde jeg tolket som avvisning dersom det var omvendt. ts Anonymous poster hash: f4a88...af4 1
Inwe Skrevet 27. august 2013 #14 Skrevet 27. august 2013 Men nå er ikke du mann. Hadde du vært en mann og den du kom borti var en kvinne så ville det helt klart og tydelig vært flørting. I alle fall i følge henne.Anonymous poster hash: 480e6...3e5 Han var naturlig nok borti meg også, hele turen faktisk. Jeg tolker det som at det var trangt. Og jeg er jente, men den konklusjonen har du allerede kommet til.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #15 Skrevet 27. august 2013 Jeg kom nær mannen som satt vedsiden av meg på bussen i dag, det var ikke flørting! Men jeg snakker ikke om å tilfeldig komme borti, men når man er borti litt unaturlig lenge om du skjønner. Skulle ønske jeg hadde en video eller noe så dere skjønner hva jeg mener Og på bussen er det jo ofte så trangt at man kommer nær folk uten at man egentlig ønsker det. I en forelesningssal er det nok plass til at man ikke trenger å ha uønsket kroppskontakt. For all del, det er godt mulig han ikke flørtet. Vi prater en del sammen da, og da smiler han mye og er hyggelig, men tror han er hyggelig med alle. Det er jo derfor jeg spør her, for å høre om det er vanlig å flørte sånn. Hittil virker det som om det ikke er det. Jeg har opplevd en mann som flørtet på denne måten før, veldig diskre det også. Så egentlig var det vel andre ting han gjorde som røpte ham. ts Anonymous poster hash: f4a88...af4
Gjest .-L-. Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 I mitt hode er det tusen ganger kleinere å gjøre ham oppmerksom på det. Det hadde jeg tolket som avvisning dersom det var omvendt. ts Anonymous poster hash: f4a88...af4 Kommer litt annpå hvordan man gjør det da
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #17 Skrevet 27. august 2013 men den konklusjonen har du allerede kommet til. Nja, det er heller TS som har konkludert med den. Anonymous poster hash: 480e6...3e5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #18 Skrevet 27. august 2013 Jeg har brukt dette trikset mange ganger. Hvis jeg sitter på tog eller fly, så later jeg som om jeg sovner. Trekker hun ikke bort hånda/låret så er hun interessert i noe sprell. Hilsen gammel fittetjuv. Anonymous poster hash: db6e6...7a7 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #19 Skrevet 27. august 2013 Kleint.. Anonymous poster hash: 446ae...26c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #20 Skrevet 27. august 2013 Kommer litt annpå hvordan man gjør det da Så hvordan gjør man det riktig da mister -L-? ts Anonymous poster hash: f4a88...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå