AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Er det noen her som har hatt graviditetssymptomer før IKM? Isåfall hvilke? Jeg har de siste dagene hatt økt utflod, og vært uggen og på grensen til kvalm. Spesielt om jeg blir sliten. IKM om 3-4 dager sånn ca. Noen som har hatt så tidlige symptomer?Anonymous poster hash: 261bd...ac9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 jepp. Allerede 5-6 dager etter eggløsning hadde jeg alle tre gangene en svimlebye som varte i 5-6 sekunder. Altså såpass at jeg nesten falt overende om jeg sto. Så poff,-var det over. (Antar dette er når egget har festet seg) 9-11 dager etter eggløsningen har brystvortene begynt å bli super-ømme! 12 dager etter eggløsning har jeg fått to streker. (2-3 dager før IKM) Jeg har veldig sensitive slimhinner, noe tannleger og gynekoleger har bemerket. Jeg blør og har vondt av ting andre ikke en gang får merker av. Etter celleprøve i underlivet verker jeg resten av dagen og må ta paracet :/ og om tannlegen ikke er forsiktig drar han med seg huden i munnhulen min når han skal tørke med bomullsdotter..... Og vanligvis er smerteterskelen min HØY altså! Bruker ikke smertelindring ved fødsler engang Anonymous poster hash: 926b7...0b9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 ...skulle legge til at jeg tror det er fordi jeg er så sensitiv at jeg har kjent desse tingene så godt Tror det er de ferreste som kan si de kjenner på kroppen at egget fester seg Anonymous poster hash: 926b7...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå