AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Er det ikke vanlig å være en blanding? Er det vanlig at menn blir tiltrukket av ultrafeminine kvinner og at kvinner blir tiltrukket av ultramaskuline menn? Jeg leste en artikkel om noe sånt, men nå finner jeg den ikke igjen...Anonymous poster hash: c8f6d...5d7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Høres sannsynlig ut da. Selv er jeg tiltrukket av femininitet, men ikke av alle slags ultrafemninine kvinner av den grunn. Fordi det er vel gjerne mange forskjellige måter å uttrykke femnininitet og maskulinitet på og da avhenger det jo litt av preferansene sine også. Og om hvordan og hvor mye, på hvilke områder, osv.. Men vil tro en motsetninger tiltrekker hverandre i disse baner også, om preferansene stemmer overrens. Anonymous poster hash: e41ac...038
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Høres sannsynlig ut da.Selv er jeg tiltrukket av femininitet, men ikke av alle slags ultrafemninine kvinner av den grunn.Fordi det er vel gjerne mange forskjellige måter å uttrykke femnininitet og maskulinitet på og da avhenger det jo litt av preferansene sine også. Og om hvordan og hvor mye, på hvilke områder, osv..Men vil tro en motsetninger tiltrekker hverandre i disse baner også, om preferansene stemmer overrens. Anonymous poster hash: e41ac...038 Slik at maskuline kvinner er tiltrukket av feminine menn da Anonymous poster hash: c8f6d...5d7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Sannsynligvis. Anonymous poster hash: e41ac...038
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Stemmer ikke helt. Kvinner kan være maskuline av ulike årsaker. Men ofte vet en kvinne om hun er maskulin og vil da være på jakt etter en maskulin mann som kan få henne til å virke eller føle seg litt mindre maskulin og på denne måten få bedre kontakt med sin feminine side. Det jeg synes er litt forvirrende med dette er balansen mellom kvinnens maskulinitet og behovet for følelse rundt sin egen feminitet. Anonymous poster hash: 344b6...0f0 2
skreppamedleppa Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 (endret) Tja, hva vil det si å være ultra maskulin da? Det finnes det jo så mange definisjoner på: å aldri vise følelser bortsett fra aggresjon og kåthet, autoritære og dominante, ikke gjøre husarbeid, mekke på bil og gå på jakt, spise maten sin rå og brøle overalt? Hva vil det si å være ultrafeminin da? Gå i kjole 24/7, sy korssting med beina samlet, være underdanig, alltid sårbar, lage 3 retters hverdagsmat middag og lage cupecakes til kaffen? Vi har godt bort fra mye av den tradisjonelle kjønnsrolle delingen der mannen var en mat sanker og gjekk på jakt med pil og bue og det bare var kvinnen som tilberedte maten og stelte barna Akkurat som det kreves en pluss-pol og en minus-pol for å skape strøm, kreves det feminine og maskuline kvaliteter for å skape et helt menneske. De fleste av oss innehar begge polene. Mannen min f.eks elsker musikk, teater og en god bok like mye som fotball, whisky og vilmarksliv. Han er en dyktig kokk, gartner, handyman , og støvsuger like ofte som jeg gjør det, han vet og hva Zalo brukes til og kan vaske klær, han elsker dyr, liker ikke små unger, har kort hår, er "høy og mørk" men har aldri vært noe muskelmann. Kan ikke fordra romantiske filmer Jeg er en liten, nett dame med kort hår, sminker meg ofte men ikke alltid, trives i joggebukse og fin kjoler, elsker dyr, musikk, dans, litratur, liker ikke barn eller lage mat og trives i fjellheimen, har byttet ut mote, interiørmagasiner mot vilmarksliv blader og hater romantiske filmer men liker en god dose romantikk i forholdet.. Med andre ord en salig blanding som tydeligvis funker for oss, men selvsagt: (finansfruen) Marte Krogh og mannen hennes har det på en helt annen måte igjen. Han skifter ingen bleier da det er kvinnfolk arbeid og hun har intet imot å være hjemmeværende da det er mannen som skal sikre inntektskilden. Med andre ord uber kvinne og uber mann. Men jeg ser f.eks ikke for meg petter stordalen som ultramaskulin, men jeg ser ikke så fryktelig mye maskulint i konen heller. Og mannen over alle menn, alfa hannen, den store høvdingen og Mannen med stor M, Lars Monsen er sammen med Trine Rein, jo da hun er dame, feminin sådan på sine felt, men samtidig tåler hun å få skit under neglene, har Mc lappen det finnes langt flere uberfeminine damer om det var det "M"annen var ute etter. I følge forskning så ser kvinnen etter den maskuline huleboeren i eggløsningstiden, mens ellers i syklusen ser hun etter en langt mer utpreget feminin mann. Men hva forskere sier og hva hver og en av oss føler kan vel diskuteres. Jeg tror uten noen fasit mellom hendene at det kan antas at de fleste kvinner liker menn, helt vanlige flotte menn som befinner seg imellom disse ytterpunktene av uber feminine menn eller macho-til-tusen, slå-på-stortrommen, alfa menn og jeg tror menn liker vanlige flotte kvinner som befinner seg imellom alfa hunen, slå seg på puppene og alltid begynne setningen med "jeg er en feminin kvinne, en Kvinne med stor K..." Så kan en vel og anså anta at med mindre en er homofil eller bifil så liker en vel en av det motsatte kjønn, og de finnes det heldigvis 1000vis av eksemplarer av Endret 27. august 2013 av skreppamedleppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå