Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er en ny sesong i gang!

Flere enn meg som ser på nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på, hadde på følelse at Ane fikk flest brev.

Anonymous poster hash: 9b533...39e

Skrevet

Er egentlig drittlei av Jakten på kjærligheten for flere år siden. Hvor mange sesonger skal de egentlig holde på?

Skrevet

Er egentlig drittlei av Jakten på kjærligheten for flere år siden. Hvor mange sesonger skal de egentlig holde på?

Helt til det ikke fins single bønder i Norge lenger, håper jeg.

Anonymous poster hash: 9b533...39e

• Liker 5
Skrevet

Jeg pleier ikke å se på, men i år må jeg se litt hvertfall. For han ene friern har jeg wingman-et :ler:

Skrevet

MÅ se jakten på kjærligheten :)

Men synes det var frekt av han som sa "hun er ikke noen supermodell nei, hun har rett i det".

Neste uke blir det pinlig, speed-date!

Anonymous poster hash: be78f...946
  • Liker 1
Skrevet

Synes det var generelt lite brev i år egentlig. Han ene fikk jo 16 brev, men gikk videre. Husker fra tidligere sesonger var det jo flere som fikk over 100 brev, men nå var det ganske stille på brevfronten hos alle utenom ei..

Skrevet

Kjenner godt Øyvind, så jeg skal følge godt med :)

Skrevet

Ja, programmet er kanskje ikke like populært som før. Det er ganske få som sender inn brev, og skal jeg være helt ærlig synes jeg det har vært litt tamt de siste sesongene. Får krysse fingrene for at det kommer noen "gladjenter" i førti- femtiårene som kan lage litt underholdning :fnise:

Skrevet

Fikk ikke med meg begynnelsen. Men var det sånn at 2 bønder fikk for få brev til å bli med videre?

I så fall, de fikk mindre enn 16 brev da? Det er jammen ikke mange som sender inn da nei.

Skrevet

skreiv til øyvind til og med jeg, men ikke noe svar i år heller :P:fnise: syns de kunne laga flere sesonger sånn at vi ikke hadde trengt å vente så lenge mellom hver gang :danse:

Anonymous poster hash: aee10...189
Skrevet

Fikk ikke med meg begynnelsen. Men var det sånn at 2 bønder fikk for få brev til å bli med videre?

I så fall, de fikk mindre enn 16 brev da? Det er jammen ikke mange som sender inn da nei.

De to som ikke gikk videre fikk 6 og 9 brev.

Skrevet

Oiii. det var veldig lite.. Det hadde vært utrlig kjipt å vært med på programmet og bare fått 6 eller 9 brev!

Gjest Sunshine23
Skrevet

Æsj fikk det ikke med meg i dag :(

Noen vet hvor jeg kan se reprise?

Skrevet

Angrer litt på at jeg ikke sendte brev til Lars Tomas. Herlig fyr!

Anonymous poster hash: 6a2a3...bf8
Skrevet

Reprise nå! :)

Skrevet

Synes det var generelt lite brev i år egentlig. Han ene fikk jo 16 brev, men gikk videre. Husker fra tidligere sesonger var det jo flere som fikk over 100 brev, men nå var det ganske stille på brevfronten hos alle utenom ei..

Han ene i fjor fikk kun 9 brev og ble med videre. Han som fikk minst brev fikk kun 2stk.

Anonymous poster hash: 13c30...baa

Skrevet

Han siste fyren de viste "Disse 10 er videre" på hadde jo bare stygge jenter (med unntak av 1). Ikke så mange som skriver, nei:p Tror jeg hadde blitt litt snurt om hele Norge så meg på tv og så få var interessert:p

Og veldig mange med heldige bilder av ansiktet i brevet, også ser de ikke særlig fine ut når de filmes.

Anonymous poster hash: d07d0...db4
Skrevet

Men synes det var frekt av han som sa "hun er ikke noen supermodell nei, hun har rett i det".

Haha, hvem sa det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...