Gjest Memorabilien Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Hei. Jeg og eksen var sammen i bare 5 måneder, men jeg må si jeg var mer forelsket i henne, og tenkte på henne som alt annet enn "just another girl" enn de to andre jentene jeg har vært sammen med i lengre tid. Ja, over til saken. I sommer mistet hun følelsene for meg, men fikk seg ikke helt til å fortelle dette til meg. Etter fjorten dager med unnvikende oppførsel, fikk jeg henne til å fortelle det. Rettere sagt, jeg måtte gjette meg til det. Da jeg slo opp (ja, det var faktisk jeg som måtte slå opp og greier), sa hun at hun gjerne ville være venner. Hun kunne ikke se for seg at vi aldri pratet sammen, eller møttes som venner. Jeg har ikke tatt noe særlig kontakt siden i juli, egentlig kun fordi jeg har hatt behov for å komme meg over henne. Hun kom inn på det studiet hun ønsket så jeg gratulerte henne med det. Og fikk bare noe svada "jo, takk du" tilbake. Det jeg egentlig vet, er at hun antageligvis ikke har brydd seg noe om meg siden hun merket at hun ikke tenkte på meg som en kjæreste lenger. Og at for henne spiller det ikke noe rolle om vi har kontakt eller ikke. Ikke for meg heller egentlig, når det har blitt som det har blitt.. Jeg gidder i hvert fall ikke ta kontakt bare for å "be the gooder "man". Men så har det seg jo slik at jeg siklet etter henne i en stund før vi ble sammen. Det jeg i bunn og grunn vil spørre om, er om det er riktig av meg å ikke ta kontakt - og ikke tenke på henne som en venn lenger? Mvh mann på 24 år.
Gjest anonym Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Klarer du å bare være venn med henne når du har sterkere følelser for henne? Jeg tror jeg ville latt det ligge, blir jo selvpining for deg...
Gjest Memorabilien Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Takk for svar Det er to måneder siden vi så hverandre sist, litt over en måned siden hun "faset" meg ut og en måned siden det ble slutt. Har selvfølgelig følelser for henne, men kjærlighetssorgen har roet seg. Til spørsmålet ditt har jeg lyst å svare ja. Siden hun har betydd mye for meg, svigers fikk jeg en god tone med med en gang. Men, nei. Klarer nok ikke å være venn med henne. Dit jeg har kommet nå, føler jeg også at jeg ikke vil ha henne tilbake. Off, det er bare litt vanskelig dette her. Savner henne, men ikke på den måten at jeg vil bli kjæresten hennes igjen. For jeg vil ha noen som er litt mer moden, og klarer å kommunisere i et voksent, seriøst forhold.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 How do you like them apples ? And do they - grow on trees? And my final one question.. Do you pick your apples from the ground ? Anonymous poster hash: 74bc2...a44
Gjest Memorabilien Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Går ut ifra at eplemetaforen er et uttrykk for at det er flere fisk i havet? 1. Ønsker noen som er ærlig, et forhold hvor begge gir like mye og kommuniserer. 2. Nei, det virker ikke helt sånn. Derfor det er lurt å vente til man blir kjent med søsteren til "the good guys". 3. Muligens? Heller fra bakken enn utested i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Eplemetaforen kan på mange måter være et uttrykk for at det er flere fisk i havet ja. 1. Dette er selvsagt i de fleste forhold. Men det må gå begge veier for å fungere. 2. Epler vokser selvsagt på trær. Spørsmålet er jo hvor mye eller lite moden evt eple en ønsker seg (samt hvilke trær og naturlandskap en beveger seg i og den slags), 3. eller om en ønsker å plukke opp dem som har falt på bakken. (Som på utesteder f.eks) Anonymous poster hash: 74bc2...a44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå