Gå til innhold

Mollusker

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt Mollusker? Begge overarmene mine er fullstendig dekket av dritten, og de forsvinner ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Er det lov å spørre kva mollusker er????

Skrevet

Det eneste som funker er å få de skrapet vekk. Dette kan du gjøre selv hvis du er litt tøff, ellers må du til en hudlege. Uansett må du ha en resept på noe som heter Emlakrem, (og på folkemunne kalles englekrem.)

Dette er en bedøvelseskrem som du skal smøre på ca en time før, og ha plastikkplaster over. Så er det bare å skrape de bort, men en steril skalpell du kjøper på apoteket.

Ikke la deg lure av de som sier at det alltid går bort av seg selv, det gjør det i noen tilfeller men langt fra alle. Dessuten er det smittsomt, det er nemlig et virus av samme type som vorteviruset.....

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Helt riktig, de går ikke alltid bort av seg selv. Jeg har hatt mine (de samme!) siden jeg var ca 15. Fikk fjernet de to største, men har fortsatt 5 små. Dersom du prøver å skrape dem vekk selv, må du være innmari nøye på å rense/sterilisere både såret og hendene dine etterpå - det smitter nemlig noe helt sinnsykt. Jeg prøvde å fjerne en selv (det gikk, men var vondt uten bedøvelse), og fikk to nye...

Grunnen til at jeg ikke fikk fjernet de små, var at legen sa at "de går bort av seg selv etter hvert" :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...