AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Kan noen tipse meg om gode steder å spise i Trondheim? Åpen for mat fra alle steder i verden nerså sushi for det liker ikke selskapet mitt:P Anonymous poster hash: 773a7...c4e
isbiten. Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Jeg liker også Graffi. Synes også Eld har god mat.
skruf Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Jonatans mat og vinkjeller har god mat:) Veldig artig å få steke biffen sin selv på glovarme steiner som blir lagt på bordet! Graffi har også god mat, men sist vi var der var servicen helt elendig. AiSuma er en italiensk restaurant som er veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Jeg må anbefale Frida, nydelig og ekte meksikansk mat (ikke tex-mex). AiSuma er også veldig bra, og utmerket service.Anonymous poster hash: a0c64...7da
Rakiana Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Som flere også har nevt;Graffi og AiSuma syns jeg er veldig bra. Ellers så er Nattergalen godt
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Italiensk mat på Frati er godt:) Anonymous poster hash: 377d9...e50
Guybrush Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 Credo, Frati, Graffi, Jonathan, Havfruen, Grenaderen, to rom og kjøkken
AloeVera Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Graffi er helt fantastisk Men Fridas er vel favoritten min! Ekte meksikansk mat!
Guybrush Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 Frida har også kjempegod service, og denmenyen for 2 hvor du får prøve mange forskjellige retter anbefales
AloeVera Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 Frida har også kjempegod service, og denmenyen for 2 hvor du får prøve mange forskjellige retter anbefales Det er akkurat den vi kjøper hver gang vi er på Frida Den er utrolig mye godt og spennende på den menyen
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #14 Skrevet 28. august 2013 Hvor er den restauranten Frida i Trheim? I følge hjemmesiden skal den ligge i Fjordgata 15, dvs ikke så langt broen over til togstasjonen. Ser på Facebook og hjemmesiden at de har drevet i ca 2 år, ikke fått med meg dette stedet, men skal nok testes ut neste gang vi er i byen. Selv har vi spist på Graffi de siste gangene vi har vært ute, alltid spist på den i midtbyen, fått god service og knall mat (grillfesten er favoritten). Og koselig å sitte ute i bakgården der. Anonymous poster hash: d1161...eaf
skruf Skrevet 28. august 2013 #15 Skrevet 28. august 2013 I følge hjemmesiden skal den ligge i Fjordgata 15, dvs ikke så langt broen over til togstasjonen. Ser på Facebook og hjemmesiden at de har drevet i ca 2 år, ikke fått med meg dette stedet, men skal nok testes ut neste gang vi er i byen. Selv har vi spist på Graffi de siste gangene vi har vært ute, alltid spist på den i midtbyen, fått god service og knall mat (grillfesten er favoritten). Og koselig å sitte ute i bakgården der. Anonymous poster hash: d1161...eaf Takk:) Må nesten teste ut Frida neste gang vi er i Trheim:)
Mermaid Blues Skrevet 30. august 2013 #16 Skrevet 30. august 2013 Mange av favorittene mine er allerede nevnt, men jeg slenger på Rica Nidelven og Emilies
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå