Gjest gjest_henriette Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Hei! Jeg er ganske frustrert for tiden, da jeg står i en haug med problemer med kjæresten. Vi har vært sammen i 3-4 måneder, men jeg vet ikke hvor mye lengre dette vil vare hvis det fortsetter på denne måten. Jeg kan jo forklare litt hvordan ståa er. I starten av vårt forhold kysset jeg en annen gutt på byen, jeg gikk straks og fortalte kjæresten min om det og at jeg angret. Det ga en liten knekk i tilliten hans til meg, men vi ordnet opp og gikk videre. Han er av den sjalu typen, og jeg sliter mye med det. Det kan være slik at hvis jeg nevner en annen gutt til han, bare jeg nevner navn, så sier han ting som "ja dere har vel hatt sex" og slike påstander hele tiden og blir sur like etterpå. Han har et stort problem med fortiden min hvor jeg har hatt en del ONS, og klarer ikke å akseptere at jeg har en "vill" fortid - derimot har han hatt flere sexpartnere enn meg og jeg vil påstå at hans fortid er villere. Han drar opp fortiden min ofte, og kan slenge ut et par stygge gloser nå og da som "hore" og lignende. Videre har han fått mindre tillitt til meg da han mener jeg har vist meg fram når jeg har vært i syden, og gått i alt for små bikinier etter hans mening. Han mener også jeg har et stort behov for oppmerksomhet og at jeg er så horete fordi jeg går i for små bikinier. I tillegg har jeg løyet om mindre ubetydelige ting for å slippe at han skal bli sur, pga at han er så sjalu, og dette vet han. Derfor har han nå en tillit på ca 0 til meg. Men det jeg føler er at han ikke ser selv hva han gjør galt i forholdet. Han har for eksempel vært utro over nett, med ei han tidligere har rotet med en stund, og skrevet veldig "dirty" for et par måneder siden. Han har også snakket mye med andre jenter, blant annet sin eks som han har skrevet med ofte gjennom hele vårt forhold. De har bare skrevet vanlig, men han ville aldri akseptert om jeg gjorde det. Han er bestevenn med ei han har hatt sex med. Ingen av de her tingene hadde vært greit hvis det var jeg som gjorde det, han blir sur bare jeg snakker helt vanlig med en gutt på nett. Nå sier han at han vil ha pause, fordi han klarer ikke la være å tenke på de tingene jeg har gjort gjennom forholdet vårt og at det ødelegger alt. At han ikke klarer å stole på meg og, og at han tenker på alt dette hver eneste dag. Jeg har forsøkt å si at han må prøve å se bort ifra de tingene som tidligere har vært, for hvis ikke klarer han aldri å få tillit til meg igjen. Jeg har sluttet med de tingene jeg vet han ikke liker at jeg gjør, men det er ikke bra nok. Han finner hele tiden noe han skal bruke som grunn til at han ikke kan stole på meg, og han er veldig kranglete av seg og kan bli sur for den minste ting. Til og med ting som ikke er til å bli sur av en gang. Så skal det nevnes at vi ellers har det utrolig bra sammen, vi er ganske like som personer og trives i hverandres selskap. Vi har utrolig sterke følelser for hverandre, men det her sliter på både han og meg. Hva skal jeg gjøre?
Liveurlife Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Gå i fra fyren. Jeg har selv vært i et forhold der typen var sjalu. Vi var sammen i 6 år før jeg klarte å gå ifra han, det er derfor viktig å gjøre det slutt så fort som mulig før det er for sent. Ikke for å skremme deg, men sjalu mannfolk er ofte farlige eller kan være farlige hvis det pågår over langtid. Jeg ble voldtatt av eksen som kalte meg hore og alle mulige ting fordi han var sjalu. Sykelig sjalusi er ikke noe å spøke med. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Dette "forholdet" kan du bare glemme. Det kommer aldri til å bli et normalt, trygt og godt forhold.Anonymous poster hash: 1788b...639
Gjest gjest_henriette Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Gå i fra fyren. Jeg har selv vært i et forhold der typen var sjalu. Vi var sammen i 6 år før jeg klarte å gå ifra han, det er derfor viktig å gjøre det slutt så fort som mulig før det er for sent. Ikke for å skremme deg, men sjalu mannfolk er ofte farlige eller kan være farlige hvis det pågår over langtid. Jeg ble voldtatt av eksen som kalte meg hore og alle mulige ting fordi han var sjalu. Sykelig sjalusi er ikke noe å spøke med. Hvordan vet man om han er sykelig sjalu? Og det å gå fra fyren er ikke like lett da det er så sterke følelser mellom oss... Jeg har nylig sagt ifra om at jeg ikke syns noe om at han kaller meg stygge ting, påstår at jeg har hatt sex med alle og en hver bare jeg nevner navn osv.
Gjest anonym Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Gå i fra fyren. Jeg har selv vært i et forhold der typen var sjalu. Vi var sammen i 6 år før jeg klarte å gå ifra han, det er derfor viktig å gjøre det slutt så fort som mulig før det er for sent. Ikke for å skremme deg, men sjalu mannfolk er ofte farlige eller kan være farlige hvis det pågår over langtid. Jeg ble voldtatt av eksen som kalte meg hore og alle mulige ting fordi han var sjalu. Sykelig sjalusi er ikke noe å spøke med. Herregud, du gir typen hennes stempel som sjalu...Jeg skjønner godt at typen har vanskelig med å stole på henne, da hun kysset en annen tidlig i forholdet! hun sier og at hun har hatt endel ons, forstår han godt!!!
Liveurlife Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Beklager hvis jeg var litt voldsom men sykelig sjalusi er når partneren oppfører seg på samme måte som hun beskriver. Jeg er kanskje litt negativ av natur men man bør være litt skeptisk. Greit nok hun har kysset en annen fyr og jeg forstår også kjæresten hennes også men har man valgt å gå videre så må man nesten gjøre det også! Man kan ikke bli påminnet hvor horete mann bare mann går i en liten bikini, det sier jo i seg selv at dette ikke er en normal reaksjon fra fyren. Han må nesten kunne stole på damen sin hvis han gikk inn for det. Mener nå jeg. Sjalusi er et forhold dreper og tro meg jeg vet alt om det.
Gjest gjest_henriette Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Herregud, du gir typen hennes stempel som sjalu...Jeg skjønner godt at typen har vanskelig med å stole på henne, da hun kysset en annen tidlig i forholdet! hun sier og at hun har hatt endel ons, forstår han godt!!! Alle ONS mine var jo før oss, akkurat som hannes ONS. Og han har jo gjort ting som overhodet ikke er greit, jeg vil si det kysset var mer uskyldig enn den samtalen han hadde med ei han tidligere har holdt på med. Den var faktisk til å bli kvalm av! Det var så og si en skriftlig porrfilm
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Konklusjon: det er vanskelig å innlede forhold til folk som har vært bortpå mange...vitner om lite dømmekraft og lite selektiv til hvem man har sex med. Bruk huet før man hopper til sengs! Jeg skjønner at folk er skeptiske til folk som har vært rundt med mange... Hilsen ei som er imot dette "ons samfunnet!"
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Det handler nok mye om dømmekraft. Og hvorfor folk ligger med hverandre, eventuelt kysser. Og hvordan naturligvis. Dette forholdet hørtes veldig bra ut dog. Unaturlig syk sjalusi er alltid et godt grunnlag. Anonymous poster hash: 8b3cc...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå