Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære kvinner! :)

Jeg lurer på hvor lang tid tok fra dere bestemte dere for å prøve å få barn til dere ble gravide? Jeg sluttet med p piller for en uke siden og lurer på hvor lang tid går det før p pillene er ute av kroppen og jeg kan bli gravid ? Er 24 år og har gått på p piller i ett år hvis det har noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette finner du masse om inne på prøverforumet :) Kortversjonen er at det er helt individuelt. Du kan bli gravid hvis du har eggløsning, og det har du ikke når du bruker p-piller. For noen kommer eggløsningen i gang med en gang du slutter på pillene, slik at du går rett over i en normal syklus. For andre tar det noen måneder før systemet kommer i gjenge igjen, og det kan ta så mye som et år. Du må nesten bare vente og se - hvis du får mensen når du forventer det er det gode sjanser for at du er fruktbar. Noen treffer jo blink med en gang også, så hvis du ikke får mensen ca en måned etter du slutta på pillene kan det være lurt å ta en test :)

Skrevet

Takk :) Ja jeg fant ut at det var ett tråd som heter prøve og ufrivillig barnløse. Kom frem til at det er veldig individuelt ja. Krysser fingrene for meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...