Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med magevondt hos baby etter du har spist sjokolade?

Ender i smertehyl hos babyen hver gang jeg spiser sjokolade (altså tre ganger siden fødselen). Har spist 86% sjokoladen til Freia.

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Ja, de første ukene... Heldigvis gikk det over!

Skrevet

Jeg har hørt det er ganske vanlig, ja. Mange som unngår sjokolade i starten :)

Men det varer visstnok ikke sålenge, jeg har forstått det er mest de første ukene.

Anonymous poster hash: 8020b...5ae
Skrevet

Måtte holde meg unna sjokolade og mye annet de første tre månedene ja. ;)

Min hadde kolikk da, så kan jo hende din tåler det før det har gått tre måneder. :)

Skrevet

Jeg måtte holde meg unna sjokolade ganske lenge, men det hadde nok i etterpåklokskapens navn også noe med mengden å gjøre ;-)

Skrevet

My God, nå har han holdt på i over fire timer! Aldri mer sjokolade!

Skrevet

Du bør i hvert fall unngå den du har spist som har så høyt innhold av kakao for det sjal ikke være helt bra.

Anonymous poster hash: b586e...b02

Skrevet

Her måtte jeg unngå både melkeholdig sjokolade og veldig mørk sjokolade de første månedene. Men After Eight gikk fint. :fnise:

Skrevet

Du bør i hvert fall unngå den du har spist som har så høyt innhold av kakao for det sjal ikke være helt bra.

Blir nok ikke mer av den, nei. :-(

Drakk et par kopper kaffe i går ettermiddag også. Kombinasjonen kaffe og sjokolade var ingen suksess...

Skrevet

Blir nok ikke mer av den, nei. :-(

Drakk et par kopper kaffe i går ettermiddag også. Kombinasjonen kaffe og sjokolade var ingen suksess...

Det skjønner jeg godt siden det tydeligvis er endel koffein i kakaobønner. Da blir det mye koffein på lille. Helt ærlig så visste jeg ikke det, måtte søke det opp. Det står på en seriøs side, får ikke linket nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...