Piri Formis Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Noen som har erfaring med magevondt hos baby etter du har spist sjokolade? Ender i smertehyl hos babyen hver gang jeg spiser sjokolade (altså tre ganger siden fødselen). Har spist 86% sjokoladen til Freia.
Gjest pysepusen Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Ja, de første ukene... Heldigvis gikk det over!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Jeg har hørt det er ganske vanlig, ja. Mange som unngår sjokolade i starten Men det varer visstnok ikke sålenge, jeg har forstått det er mest de første ukene. Anonymous poster hash: 8020b...5ae
Teriyaki Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Måtte holde meg unna sjokolade og mye annet de første tre månedene ja. Min hadde kolikk da, så kan jo hende din tåler det før det har gått tre måneder.
Quiet Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Jeg måtte holde meg unna sjokolade ganske lenge, men det hadde nok i etterpåklokskapens navn også noe med mengden å gjøre ;-)
Piri Formis Skrevet 26. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2013 My God, nå har han holdt på i over fire timer! Aldri mer sjokolade!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Du bør i hvert fall unngå den du har spist som har så høyt innhold av kakao for det sjal ikke være helt bra.Anonymous poster hash: b586e...b02
*Joyce* Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Her måtte jeg unngå både melkeholdig sjokolade og veldig mørk sjokolade de første månedene. Men After Eight gikk fint.
Piri Formis Skrevet 27. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2013 Du bør i hvert fall unngå den du har spist som har så høyt innhold av kakao for det sjal ikke være helt bra.Anonymous poster hash: b586e...b02 Blir nok ikke mer av den, nei. :-( Drakk et par kopper kaffe i går ettermiddag også. Kombinasjonen kaffe og sjokolade var ingen suksess...
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Blir nok ikke mer av den, nei. :-( Drakk et par kopper kaffe i går ettermiddag også. Kombinasjonen kaffe og sjokolade var ingen suksess... Det skjønner jeg godt siden det tydeligvis er endel koffein i kakaobønner. Da blir det mye koffein på lille. Helt ærlig så visste jeg ikke det, måtte søke det opp. Det står på en seriøs side, får ikke linket nå.Anonymous poster hash: b586e...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå