Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min tar av seg bleien på natten. Vi har prøvd alle slags bleier og nattdrakt er heller ikke aktuelt. Han er veldig varm av seg så han sover kun i bleien.

Noen som har et tips eller to ?

Anonymous poster hash: 1c00e...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaffateip! :-)

Hadde samme problem med jenta her. Men hun sov i pysj, så vi løste det med å sette på pysjen feil vei.

Kan dere prøve sette på han en pysj med korte armer og bein, eller blir det også for varmt?

Skrevet

Tar han av up ang go?

Skrevet

Tynnere dyne slik at dere kan ha på nattdrakt?

Skrevet

Hva med kortermet body og ei litt trang truse om det ikke skulle holde.

Anonymous poster hash: 29f0e...ebb
  • Liker 1
Skrevet

Tar han den av fordi den er våt, eller tar han den av uansett? Vår jente tok av bleien hvis den var våt, så vi måtte bare sørge for å skifte før.

Skrevet

Måtte bare kommentere, for dette holder jenta mi på med nå. Har holdt på i litt over en måned og er snart to år.

Vi legger henne med helt tørr bleie, men så tusser hun, og da tar hun den av. Pysj feil vei fungerte en natt.. Det går mye tisselaken for å si det sånn..

Vi har ikke funnet på noe som fungerer, annet enn å gå inn før vi legger oss, ta på henne en ny bleie, og sjekke om hun har tisset i sengen (som regel gråter hun hvis hun tisser i sengen, så da går vi inn å skifter på sengen) legger en stabel med up and go der hun får tak i de, sånn at hun skifter selv i løpet av natten. Da går det som regel greit frem til morningen.

Sorry for at jeg ikke har noen gode råd. Men jeg følger gjerne med i tråden! Lykke til :)

Skrevet

Ei venninne av meg brukte teip på bleia som foreslått over her...

Skrevet

Han har allerede et tynt pledd. Soverommene våre har sola nesten hele dagen. Sover i trusa å tynne pledd vi også. Har hatt veldig fint vær i det siste. Blir vel bedre når det bli litt kaldere etterhvert :) når han har på seg up and go klarer han å lure tissen sin over kanten på bleien. Han tar den også av seg når den ikke er full.

Ts

Skrevet

Prøvd å bruke teipbleier fra f.eks Coop å teipe de igjen på baksiden?

Anonymous poster hash: 29f0e...ebb
Skrevet

Hva med å starte pottetreninga?

• Liker 3
Skrevet

Pottetreninga er startet :) er flink til å gå på do på dagtid. Men han er fortsatt ikke tørr på natta.

Ts

Skrevet

Har dere rikelig med tisselaken? Hva med å la ham sove uten bleie et par netter- gjerne en helg?

Her løste vi det med body og strømpebukse, med gode resultater- men da var soverommet kjøligere. Nå er bleien på og pysjen tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...