Gå til innhold

Sminking hos frisøren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål :oops: , men jeg prøver likevel:

Tar man med sminke selv, eller har frisøren alt sånt utstyr klart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro frisøren/sminkøren har slikt selv??

Skrevet

Man tar med egen mascara og lebestift!!!

Skrevet

De har alt, men jeg kommer til å ta med min egen mascara og lebestift så jeg kan fylle på utover dagen, med likt som det jeg allerede har. Men man må ikke.

Skrevet
De har alt' date=' men jeg kommer til å ta med min egen mascara og lebestift så jeg kan fylle på utover dagen, med likt som det jeg allerede har. Men man må ikke.[/quote']

Av helsemessige årsaker bør man - sa i alle fall min frisør til meg...

Skrevet

Pass på at din frisør kan sminke (ikke alle kan selv om de liksom har lært det under utdanninga)

En del frisører viderutdanner seg og får sminkørtittel, og kan sminke alle typer fjes.

Hadde først prøvesmink med ei som etter min mening ikke kunne sminke og la sin sminke som passet hennes øyner og fjes over på meg.Fikk noen kjempesmå mørke øyner som hun mente var kjempeflott brudesmink.

Fikk ny frisør som kunne sminke og satte laget et utroligt flott håroppsett.Sminken er viktigere enn et fint hår.

Jeg hadde med all min sminke. Hadda da også vante farger dsom jeg vet passer meg.Var kun pudder jeg manglet(mitt ble litt feil i forhold til fotograferingen.Hadde noe med skinning/glans osv.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...