AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Lurer på hvordan folk forholder seg til sine svogere og svigerinner rundt om, har dere et bra forhold, dårlig? Hvorfor? Dere som "bare" er samboere kan også svare. Anonymous poster hash: 49496...b8b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Kjempegodt! Traff henne på en festival for noen år siden og hilste såvidt på henne. Har ikke sett henne siden. Anonymous poster hash: 23d69...678 1
KMT Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Går veldig godt overens med de, å ser på de som min egen familie :-) (både svogerne og svigerinnene) og vi er "bare" samboere ei stund til 1
Gjest Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Har to svogere. Han ene er som en lillebror og vi ses støtt og stadig, mens han eldste ser vi ikke så ofte, men har et godt forhold, og tar en fest nå og da.
Kassiopeia Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Nå har samboer veldig mange søsken, men jeg har et godt forhold de som står han nærmest. Det er tre av søstrene hans og en bror.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Har en svigerinne. Forholdet er helt greit, men skulle virkelig ønske det var bedre. Hun er hyggelig og alt det der, men føler hun ser litt på meg som konkurranse når det gjelder oppmerksomhet. Men jeg vet jeg snakker for mye så det kan jeg godt jobbe med selv også. Anonymous poster hash: 472fa...132
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Fint forhold til begge svigersøstrene. Den ene bor i samme by som oss og vi er blitt veldig gode venner. Ser henne stort sett minst én gang i uken. Den andre bor i en annen by og har to barn. Ser henne kanskje tre-fire ganger i året. Har et godt forhold til henne også. Kjæresten min er en veldig hyggelig, intelligent og morsom type med god oppdragelse, og søstrene hans er omtrent kvinnelige versjoner av ham Vi er alle i midten av tjueårene til starten av trettiårene. Jeg og kjæresten har vært sammen i seks år. (Hvis det skulle være relevant å vite)Anonymous poster hash: ed64f...4ff
Carrot Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Min manns familie er tidvis ekstremt selvsentrert så det kan holde hardt, men stort sett går det fint. De har alle gode sider jeg setter stor pris på som man oftest ser. Men er det ikke slik med alle? At vi består av mange lag?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 Jeg har en stor familie, og det er et stort alderssprik mellom mine svigerinner og svogere. Jeg ser disse stadig og jeg ser på de alle som familie. Den yngste svogeren min ser jeg oftest og han er som en lillebror:) kjempekoselig! har et veldig godt forhold til de alle! Vil si vi har et godt forhold siden vi kan snakke sammen og finne på ting! Hvorfor lurer du ts?Anonymous poster hash: c0dcc...391
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Treffer svigerinna mi kanskje en gang i året. Vi vil aldri bli venner, men forholdet er helt greit, selv om det var litt bedre før de fikk barn. Jeg liker ikke barn og ønsker ikke noe særlig kontakt med denne ungen og det tror jeg hun tar seg litt nær av.Anonymous poster hash: 32888...bb8
Wonders Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 vi har inget, aldri møtt hans familie. Han har møtt min familie, og det går fint det. 1
tessa3 Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 Svigerinna mi er også bestevenninna mi! ❤ 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Det mine svogre og min svigerinne har til felles er at de har veldig ulike verdier, interesser, og ambisjoner i livet enn meg. Jeg kommer aldri til å bli ordentlig venn med dem pga dette, og er bare sammen med dem når vi må. Dette er gjensidig både for dem og meg.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #14 Skrevet 27. august 2013 Søstra til mannen kommer jeg overens med, men vi har ikke så mye kontakt eller er venninner. Hun som bor sammen med min bror har jeg bedre forhold til, og hun kan sende meg bilder av tantungene mine osv. Jeg og søstra til mannen er like gamle, hun som bor sammen med min bror er litt yngre enn meg. Har et greit forhold til typen til søstra mi også, søstra mi og typen er en del år eldre enn meg. Men søstra til mannen hun synes jeg ikke er så lett å ha et veninne forhold med. Hun har igrunn ikke vist noe interesse for det heller. Anonymous poster hash: 43bd9...c4e
MissStiles Skrevet 27. august 2013 #15 Skrevet 27. august 2013 Svigerinna mi er hyggelig og enkel å prate med. Men hun er ofte VELDIG pratesjuk så litt slitsomt av og til. Hun blander seg inn litt for mye av og til. Men jeg er forsiktig med hva jeg sier siden hun og jeg har en felles venninne & kamerat.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 Treffer svigerinna mi kanskje en gang i året. Vi vil aldri bli venner, men forholdet er helt greit, selv om det var litt bedre før de fikk barn. Jeg liker ikke barn og ønsker ikke noe særlig kontakt med denne ungen og det tror jeg hun tar seg litt nær av.Anonymous poster hash: 32888...bb8 Det er ikke rart hun tar seg nær av at du ikke ønsker kontakt med barent ... og broren din må jo bli lei seg også? Vet du hva en tante/onkel er? Anonymous poster hash: 49c95...896
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #17 Skrevet 27. august 2013 Jeg har to svigerinner, og begge to er veldig sure og avvisende mot meg og søstern min. Skjønner ikke hvorfor da de er litt eldre enn oss, og vi har aldri sagt eller gjort noe mot de. Men de har vært veldig frekke mot meg og søstern min, så vi orker egentlig ikke så mye kontakt med de. Mange mener at de er misunnelige på meg og søstern min, og det tror jeg godt kan stemme når jeg tenker etter... Anonymous poster hash: 49c95...896
Gjest Vevila Skrevet 27. august 2013 #18 Skrevet 27. august 2013 Kjempe bra! Sliter ofte med å forholde meg til andre, men hun(og mannen hennes) er utrolig lette å prate med og jeg gleder meg til hver gang vi møtes.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #19 Skrevet 27. august 2013 Lurer på hvordan folk forholder seg til sine svogere og svigerinner rundt om, har dere et bra forhold, dårlig? Hvorfor? Dere som "bare" er samboere kan også svare. Anonymous poster hash: 49496...b8b Har alltid hatt et ok forhold til mine barns tanter og onkler, og til mine eks-menns søsken. Det har liksom ikke blitt så nære forhold men det er likevel hyggelig når vi møtes og det veksles klemmer og smil og når det sies, møtes vi for det meste enten i begravelser, konfirmasjoner eller lignende, men er venner på f.boka. Har aldri vært en kranglefant og selv om det var vanskelig å forholde meg til særlig mine barns familie (følte meg litt bortkommen og var ung), det var bare litt sånn høflig atmosfære, men det bedret seg og alle har god kontakt, selv besteforeldre som fortsatt er oppegående holder kontakt med hverandre siden de har felles barnebarn og selvsagt mye å prate om fra deres ungdomsdager og fra første verdenskrig. Har ingen nær kontakt, men ok kontakt og det har aldri vært krangler. De har på mange måter ventet at jeg skulle ta mer kontakt og jeg har ventet det samme av dem. Vi har pratet om det etter mange år. Regel nr. en er å innse at man er forskjellig. to er å å innse at man kan føle seg litt fortapt i en ny familie der man ikke kjenner alle. tre er å stole på at dette går bra og ta det meste med et smil og være klar over at man ikke må prestere å si noe intelligent hele tiden. Anonymous poster hash: cf705...97d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #20 Skrevet 27. august 2013 Svoger er en av mine beste venner Anonymous poster hash: 7ef62...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå