Gå til innhold

Voldtatt av tidligere samboer

Anbefalte innlegg

Gjest Bare meg
Skrevet

Noen andre som opplevd dette? Hvordan taklet dere dette? Angret han? Hvor lenge pågikk det? Og hva tror du årsaken til voldtekten var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble det av han jeg var sammen med før. Jeg sleit en liten stund, men det tok flere måneder før jeg ville innse selv at han hadde gjort det flere ganger. Det pågikk en måned eller to. Han angret ikke, og da jeg sa at han behandlet meg dårlig kunne han ikke skjønne hvordan.

Årsaken var vel at han ville mens jeg ikke ville, og da tok han seg bare til rette.

Anonymous poster hash: 0080f...7ff
Skrevet

Har ikke opplevd det før nei. Men det er dessverre mange som gjør i enkelte tilfeller.

Anonymous poster hash: 5757d...25e
Skrevet

Vi var sammen i 6 år. Jeg var utro. Han ble sint, 2 år etterpå og jeg fikk da "straffen" min som en hore som han selv sa. Han angret hver gang og har skjedd ca 5 ganger før jeg klarte å rømme til min mor og da ble forholdet også slutt heldigvis. Det hender jeg drømmer om han og det han gjorde mot meg, og når jeg våkner tenker jeg på det hele dagen og da er hele dagen egentlig ødelagt. I dag måtte jeg gå fra jobb tidligere, orker ikke være blant folk. Er så sint for det som skjedde, men mest på meg selv som ikke gikk i fra han lenge før det ble så gale.

Jeg ble det av han jeg var sammen med før. Jeg sleit en liten stund, men det tok flere måneder før jeg ville innse selv at han hadde gjort det flere ganger. Det pågikk en måned eller to. Han angret ikke, og da jeg sa at han behandlet meg dårlig kunne han ikke skjønne hvordan.

Årsaken var vel at han ville mens jeg ikke ville, og da tok han seg bare til rette.

Anonymous poster hash: 0080f...7ff

Skrevet

Ts, ble du voldtatt av han når du var sammen med han, eller senere?

Anonymous poster hash: 7e5cc...218
Skrevet

Anmeldte du ham ?

Anonymous poster hash: 5757d...25e
Skrevet

Jeg var sammen med han da han voldtok meg. Kveldene gikk helt greit, vi koste oss, lo og når vi skulle legge oss klikket det plutselig for han. Det var kun når han tok seg ett par øl da, aldri i edru tilstand men likevel. Nei jeg anmeldte han ikke og det var aldri i tankene heller. Jeg tok litt av skylden pga jeg var utro og han hadde det ikke lett med å takle det. Og vi hadde generelt dårlig forhold lenge. Jeg viste han ingen interesse seksuelt og var ofte sur. Han følte seg såret og ignorert. Han prøvde også ta sitt liv. Har ikke samvittighet til å anmelde han for dette. Dessuten er såpass lenge siden nå at det er ikke vits i å gjøre det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...